نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این آموزش ، شما می آموزید که چگونه یک مدل را از مرحله هنری مفهومی تا مدل نهایی مدل سازی و بافت کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، Photoshop 2014 CC. در طول این آموزش ، شما می آموزید که چگونه یک مدل را از مرحله هنری مفهومی تا مدل نهایی ساخت و ساختار دهید. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه به سرعت نقشه های بافتی را برای یک دارایی با ضریب کم تولید کنیم. هنگامی که به عنوان یک هنرمند محیط در صنعت بازی کار می کنید ، در واقع زمان زیادی را صرف ساختن ساختمانها و وسایل شخصی می کنید تا سطح خود را پر کنید. در پایان این آموزش ، شما برخی از بهترین روش ها را برای مدل سازی چند ضلعی کم و بافت برای بازی ها خواهید آموخت و می توانید این موارد را در کار خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013 ، فتوشاپ 2014 CC.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد یک ساختمان کم پلی بازی در مایا
Creating a Low Poly Game Building in Maya
-
نگاه به هنر مفهومی و ساختمان تکمیل شده
Looking at Concept Art and the Completed Building
-
مدل سازی فرم های ساختمان
Modeling the Building Forms
-
مدلسازی پنجره
Modeling the Window
-
بافت پنجره
Texturing the Window
-
بافت جعبه گیاهان
Texturing the Planter Box
-
قرار دادن ویندوز در اطراف ساختمان
Placing the Windows Around the Building
-
مدل سازی و بافت درب
Modeling and Texturing the Door
-
افزودن Keystone Door
Adding the Door Keystone
-
مدل سازی پله و نرده ها
Modeling the Stair and Banisters
-
بافت پله و نرده ها
Texturing the Stair and Banisters
-
افزودن سایبان به ویندوز
Adding Awnings to Windows
-
مدل سازی اصلاح و بافت سقف
Modeling the Trim and Texturing the Roof
-
اصلاح بافت
Texturing the Trim
-
افزودن جزئیات اضافی
Adding Additional Details
-
ساخت قطعات جزئی تر و تمیز
Making the Trim Detail Pieces
-
بافت دیوارها و فونداسیون
Texturing the Walls and Foundation
-
افزودن کولرهای گازی
Adding the Air Conditioners
-
مرور مدل ما
Reviewing Our Model
نمایش نظرات