آموزش Fusion 360: Designing for Plastics (2017)

Fusion 360: Designing for Plastics (2017)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: پلاستیک دارای خصوصیات منحصر به فردی است که در سایر مواد به اشتراک گذاشته نشده است و قالب تزریق دارای تعدادی محدودیت است که باید در فرآیند طراحی قرار گیرد. این محدودیت ها با سایر تکنیک های تولید مانند چاپ سه بعدی و ساخت تفریحی متفاوت است. در نتیجه ، اگر شما در حال طراحی چیزی هستید که در نهایت در پلاستیک ایجاد شود ، توجه به پیچیدگی های تولید در فرآیند طراحی شما بسیار مهم است. شما باید بیاموزید که چگونه کارها را کمی متفاوت از کارهای دیگر و فرآیندها انجام دهید. در این دوره ، بیاموزید که چگونه برای تزریق قالب حتی در ساخت مواد افزودنی برای ایجاد نمونه اولیه در پلاستیک با استفاده از Fusion 360 بیاموزید. مربی Thom Tremblay نحوه ایجاد فرم ، تکمیل و تجسم طرح خود ، تنظیم آن برای چاپ سه بعدی را توضیح می دهد ، همه در حالی که یک قطعه آماده برای تولید را طراحی می کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • مدیریت داده ها Managing data

  • تنظیمات برگزیده Setting preferences

1. ایجاد فرم 1. Creating a Form

  • ایجاد بدنه T-Spline Creating a T-Spline body

  • ویرایش بدنه T-Spline Editing a T-Spline body

  • ایجاد ماده جامد از T-Spline Creating a solid from the T-Spline

2. تکمیل طرح 2. Completing the Design

  • افزودن ویژگی های داخلی Adding internal features

  • در حال استفاده از پیش نویس Applying draft

  • فیله Fillets

3. تجسم طراحی 3. Visualizing the Design

  • تفسیر Rendering

  • همکاری Collaboration

4. تولید طرح 4. Producing the Design

  • تنظیم برای چاپ سه بعدی Setting up for 3D printing

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Fusion 360: Designing for Plastics (2017)
جزییات دوره
56m 2s
14
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
10,025
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Thom Tremblay
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Thom Tremblay Thom Tremblay

Thom Tremblay بیش از 30 سال با نرم افزار طراحی رایانه و کاربران آن همکاری می کند. در سال 1988 ، Thom Tremblay متقاعد شد كه ابزار CAD كه دو سال با آن كار كرده بود ، از مدلهای سه بعدی برای ایجاد نقشه های کاری 2D مورد نیاز خود استفاده می كند. کار به عنوان یک پیش نویس و طراح مکانیک در پروژه هایی در زمینه ساخت کشتی ، الکترونیک تجاری و کمپرسورهای گریز از مرکز ، سرانجام باعث شد تا تام به دیگران آموزش دهد که چگونه می توانند از ابزارهایی که او مهارت داشتند استفاده کنند. Thom با بیش از پانزده سال تجربه مشاوره با مشاغل از انواع و ابعاد مختلف ، درک در مورد چگونگی استفاده و یادگیری مردم از فناوری ها را ارائه داده است. این تجربه به همراه گواهینامه های حرفه ای در Autodesk AutoCAD و Autodesk Inventor و بودن یک مربی معتبر Autodesk و ارزیابی کننده گواهینامه Autodesk ، به کتابهایی ترجمه شده اند که به مشتریان کمک می کند تا از قدرت فن آوری طراحی به روش هایی که به راحتی قابل درک هستند استفاده کنند.