لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مخلوط کن از سطح زمین
BLENDER FROM GROUND UP
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
سلام به همه، من مروان حسین هستم و به شما در این دوره جدید خوش آمد می گویم. Blender یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای سه بعدی موجود در بازار است و استفاده از آن برای همه رایگان است. وقتی در سال 2019 با بلندر شروع به کار کردم، از امکانات این نرم افزار و کارهایی که می تواند انجام دهد بی اطلاع بودم. همانطور که شروع به یادگیری کردم، آن را با یک رابط کاربر پسند، به ویژه برای کاربران جدید، شگفتانگیز و قابل فهم یافتم.
اکنون، تقریباً تمام دورههای آنلاین من بر روی Blender و نحوه ایجاد طرحهای پیچیده با آن تمرکز دارند.
در این دوره آموزشی جدید Blender، من مهمترین چیزهایی را که هر هنرمند سه بعدی باید هنگام استفاده از نرم افزارهای سه بعدی مانند Blender شروع کند، پوشش خواهم داد.
ما با این شروع خواهیم کرد:
درک رابط نرم افزاری: Blender یک رابط کاربری بسیار دوستانه دارد که به راحتی قابل درک و انعطاف پذیر است. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه اشیا را اضافه کنیم، چیزها را جابجا کنیم، سیستم ناوبری را درک کنیم و خیلی چیزهای دیگر.
مدلسازی: بخش مدلسازی را به چهار بخش از آسان به پیچیده تقسیم کردم. در بخش اول، هندسه ساده ایجاد می کنیم. در بخش های بعدی، به تدریج به طرح ها و سناریوهای پیچیده تر خواهیم پرداخت. دانستن ابزارهای خود برای ایجاد هر چیزی در بلندر ضروری است. سفر مدل سازی در این دوره پر از دانش است، با بخش اختصاصی که بر مدل سازی گام به گام تمرکز دارد.
دستورات و تکنیکها: در بخش مدلسازی از یک تکنیک جدید برای توضیح دستورات استفاده میکنم. همانطور که من اشیاء را ایجاد می کنم، در مورد هر دستوری که استفاده می کنم یک سخنرانی ویژه ارائه خواهم کرد. این باعث می شود فرآیند یادگیری سرگرم کننده تر و تعاملی تر باشد. موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
افزودن اشیا و استفاده از سیستم ناوبری
مقیاسبندی، چرخش و حرکت اجسام
ویژگی های شی
حالت شی و حالت ویرایش
استفاده از Bevel در حالت ویرایش
سایه زدن اشیا
انواع چهره معمولی و انتخابی
اکسترود در حالت ویرایش
رفع نرمال های صورت در بلندر
مقدمه ای بر اصلاح کننده ها
اصلاح کننده جامد کردن
اصلاح کننده Bevel
دستور درج چهره
جهت گیری تغییر شکل
تبدیل نقطه محوری
سیستم اسنپ در بلندر
اصلاح کننده زیربخش
درک چهارگوش، مثلث و N-Gons
حذف و ادغام منو
آینه و مشبک
بخش مدلسازی گسترده است و من فقط به چند نکته برجسته اشاره کردهام. پس از مدلسازی، به سمت بازکردن میرویم.
باز کردن: این یک مرحله مهم بعد از مدل سازی است. باز کردن، ساخته های شما را برای دریافت درست بافت ها آماده می کند. اگر به درستی انجام نشود، بافتها ممکن است مخدوش به نظر برسند.
افزودن مواد: افزودن مواد برای جان بخشیدن به هندسه و واقعی کردن آن ضروری است. مواد به شما امکان می دهند رنگ اضافه کنید، سطوح را خشن یا براق کنید، ظاهری قدیمی یا جدید ببخشید، یا از موادی مانند شیشه یا فلز تقلید کنید. ما گام به گام مواد را روی طرح های ایجاد شده در بخش مدل سازی اعمال می کنیم.
نورپردازی: بعد از اینکه همه چیز آماده شد، باید منابع نوری را مانند زندگی واقعی اضافه کنیم. بدون نور، نمی توانید رندر کنید. ما تمام منابع نور در Blender را پوشش خواهیم داد، از جمله نور محیطی مانند نورگیر و نور HDRI. موضوعات عبارتند از:
مروری بر منابع نور در بلندر
استفاده از نورافکن، نور ناحیه، نور نقطه ای و نور خورشید
نور انتشار
روشنایی HDRI (تصویربرداری محدوده دینامیکی بالا)
چراغ های پورتال
چراغ IES و استفاده از آن
روشن کردن یک صحنه داخلی با نور خورشید و نورافکن
ایجاد نور حجمی
دوربین: هنگامی که همه چیز آماده شد، راه اندازی دوربین بسیار مهم است زیرا Blender برای رندر کردن یک صحنه به دوربین نیاز دارد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از دوربین به طور موثر استفاده کنیم.
این دوره گسترده است و شامل 185 ویدیو است که مجموعاً 48 ساعت و 30 دقیقه محتوا دارد. پس از یادگیری همه این عناصر، از ابتدا تا انتها یک صحنه داخلی ایجاد می کنیم که همه چیز را از مدل سازی تا رندر پوشش می دهد. این پروژه نهایی به شما کمک میکند تا نرمافزار را عمیقتر درک کنید، و تمام مفاهیم و مهارتهایی را که در طول دوره یاد گرفتهاید، تقویت میکند.
امیدوارم این دوره برای شما مفید بوده باشد و از خواندن شما متشکرم.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
031 Modling Level 2 Quads, Triangles and N Gons
031 Modling Level 2 Quads, Triangles and N Gons
090 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 16
090 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 16
134 بخش مواد یک ماده برای دستگاه سونی قسمت 4 کپی کنید
134 Material section create a material to the Sony device part 4 Copy
146 بخش مواد، مواد تایر را برای بخش Motoplan 1957 Carl Jurisch ایجاد می کند
146 Material section create Tire material for Carl Jurisch's 1957 Motoplan part
024 دستور Inset Face
024 Inset Face command
132 بخش مواد یک ماده برای دستگاه سونی قسمت 2 ایجاد می کند
132 Material section create a material to the Sony device part 2
137 بخش مواد یک ماده برای دستگاه سونی قسمت 7 کپی کنید
137 Material section create a material to the Sony device part 7 Copy
108 بخش باز کردن بسته بندی چگونه قسمت 9 خانه را باز کنیم
108 Unwrapping section How to unwrap a house part 9
080 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 6
080 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 6
165 دوربین بخش دوربین نمای کلی اپتوین قسمت 2
165 Camera section camera optoin overview part 2
149 بخش نورپردازی قسمت 1 مروری اجمالی در مورد منابع نور در بلندر
149 Lighting secion part 1 quick overview about the light sources in Blender
038 مدلسازی سطح 2 مدلسازی خانه ساده قسمت 5
038 Modeling Level 2 modeling simple house part 5
135 بخش مواد یک ماده برای دستگاه سونی قسمت 5 کپی کنید
135 Material section create a material to the Sony device part 5 Copy
077 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 3
077 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 3
109 بخش باز کردن یکی دیگر از راه های باز کردن UV 10
109 Unwrapping section another UV unwrapping ways 10
011 نکاتی در مورد نرمال و انتخاب بیاموزید
011 Learn tips about Normal and selection
130 بخش مواد نحوه ایجاد مواد کاکائویی سفید سرامیکی و تیره
130 Material section How to create white ceramic and dark cacao material
176 پروژه داخلی پایان بخش مدل سازی
176 Interior project finish the modeling section
105 بخش باز کردن بسته بندی چگونه می توان مقیاس UV 6 را برطرف کرد
105 Unwrapping section How to fix the scale of the UV 6
010 مدل سازی اشیاء ساده سایه زنی Bevel و object را یاد می گیرد
010 Modeling simple objects learn Bevel and object shading
083 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 9
083 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 9
110 بخش باز کردن بسته بندی چهار فعال را دنبال کنید 11
110 Unwrapping section Follow active quads 11
006 نحوه افزودن شی و سیستم ناوبری را بیاموزید
006 Learn how to add object and the navigation system
064 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 7
064 Modeling Level 3 modeling Sony device part 7
رابط مخلوط کن 005 2
005 Blender Interface 2
053 مدل سازی سطح 2 مدل سازی آشپزخانه قسمت 5
053 Modeling Level 2 modeling kitchen part 5
140 بخش ماده یک ماده نور سر برای موتوپ کپی کارل جوریش در سال 1957 ایجاد می کند.
140 Material seciton create a head light material for Carl Jurisch's 1957 Motop Copy
178 پروژه داخلی ایجاد یک متریال برای مبل قسمت 1
178 Interior project Creating a material to the Sofa part 1
042 مدلسازی سطح 2 بطری مدلسازی قسمت 2
042 Modeling Level 2 modeling bottle part 2
055 مدل سازی سطح 2 مدل سازی آشپزخانه قسمت 7
055 Modeling Level 2 modeling kitchen part 7
171 پروژه داخلی ایجاد تهویه مطبوع
171 Interior project creating the air condition
059 مدل سازی سطح 3 مدل سازی دستگاه سونی قسمت 2
059 Modeling Level 3 modeling Sony device part 2
046 مدلینگ سطح 2 چای خوری مدلینگ قسمت 1
046 Modeling Level 2 modeling teabot part 1
063 مدل سازی سطح 3 مدل سازی دستگاه سونی قسمت 6
063 Modeling Level 3 modeling Sony device part 6
174 پروژه داخلی ایجاد کتاب ها، گلدان و سقف
174 Intrior project Creating the Books, vase, and the ceiling
111 باز کردن بخش Hwo برای استفاده از پین 12
111 Unwrapping section Hwo to use pin 12
068 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 11
068 Modeling Level 3 modeling Sony device part 11
058 مدل سازی سطح 3 مدل سازی دستگاه سونی قسمت 1
058 Modeling Level 3 modeling Sony device part 1
029 مدلسازی سطح 2 زیربخش اصلاح کننده
029 Modeling Level 2 Subdivision modifier
035 مدلسازی سطح 2 مدلسازی خانه ساده قسمت 2
035 Modeling Level 2 modeling simple house part 2
070 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 13
070 Modeling Level 3 modeling Sony device part 13
052 مدل سازی سطح 2 مدل سازی آشپزخانه قسمت 4
052 Modeling Level 2 modeling kitchen part 4
170 پروژه داخلی ایجاد فرش (2)
170 Interior project creating the carpet(2)
045 مدلسازی سطح 2 بطری مدلسازی قسمت 4
045 Modeling Level 2 modeling bottle part 4
117 بخش باز کردن از UV برای مدل سازی قسمت 18 ساختمان استفاده کنید
117 Unwrapping section Use UV to model a building part 18
095 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلن 1957 کارل جوریش قسمت 21
095 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 21
069 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 12
069 Modeling Level 3 modeling Sony device part 12
014 مدل سازی یک جدول ساده
014 Modeling a simple table
141 بخش مواد یک ماده لاستیکی برای کپی Motoplan کارل جوریش در سال 1957 ایجاد کرد
141 Material seciton create a rubber material for Carl Jurisch's 1957 Motoplan Copy
بخش مواد 124 اولین متر چوب خود را با نور HDRI ایجاد می کند
124 Material section create your first wood mt with HDRI lighting
021 مدل سازی یک مدفوع ساده
021 Modeling a simple stools
172 پروژه داخلی ایجاد کارخانه قسمت 1
172 Interior project Creating the plant part 1
101 بخش باز کردن بسته بندی یاد بگیرید چگونه می توانیم یک تاس قسمت 2 درست کنیم
101 Unwrapping section Learn how can we make a dice part 2
076 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلن 1957 کارل جوریش قسمت 2
076 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 2
049 مدل سازی سطح 2 مدل سازی آشپزخانه قسمت 1
049 Modeling Level 2 modeling kitchen part 1
081 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلن 1957 کارل جوریش قسمت 7
081 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 7
160 روش سریع برای استفاده از displasmment در داخل Eevee
160 Quick way to use displasment inside Eevee
082 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 8
082 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 8
157 بخش نورپردازی قسمت 8 با Eevee شروع می شود
157 Lighting section part 8 start with Eevee
145 بخش مواد، مواد موتور را برای موتوپلان 1957 کارل جوریش ایجاد می کند
145 Material section create Engine material for Carl Jurisch's 1957 Motoplan par
009 مقدمه ای بر حالت شی و حالت ویرایش
009 Introduction to object mode and Edit mode
119 بخش مواد یاد بگیرید چگونه مواد اضافه کنید و محیط نور HDRI را تغییر دهید
119 Material section Learn how to add material and change HDRI light environment
106 بخش باز کردن نحوه کپی کردن UV 7
106 Unwrapping section How to copy the UV 7
151 بخش نورپردازی بخش 3 تصویربرداری با محدوده دینامیکی بالا HDRI
151 Lighting secion part 3 HDRI High Dynamic Range Imaging
161 بخش نورپردازی قسمت 11 رندر صحنه داخلی با Eevee
161 Lighting section part 11 Render interior scene with Eevee
073 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 16
073 Modeling Level 3 modeling Sony device part 16
071 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 14
071 Modeling Level 3 modeling Sony device part 14
030 مدلسازی سطح 2 مدلسازی تلویزیون
030 Modeling Level 2 modeling the TV
075 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 1
075 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 1
039 مدلسازی سطح 2 مدلسازی خانه ساده قسمت 6
039 Modeling Level 2 modeling simple house part 6
128 بخش مواد یک ماده پلاستیکی سفید برای مدفوع ایجاد می کند
128 Material section create a white plastic material for the stool
139 بخش مواد چگونه می توان یک کروم mt برای کپی Motoplan 1957 کارل جوریش ایجاد کرد
139 Material seciton How to create a chrome mt for Carl Jurisch's 1957 Motoplan Copy
020 مدل سازی جدول ساده 4 با استفاده از Solidify و Bevel modifier
020 Modeling a simple table 4 using Solidify and Bevel modifier
122 بخش مواد که بافت تصویر را به شکاف Roughness اضافه می کند
122 Material section adding image texture to the Roughness slot
057 مدلسازی سطح 3 ابزار Bool و ابزار کارور
057 Modeling Level 3 Bool tool and carver tool
131 بخش مواد یک ماده برای دستگاه سونی قسمت 1 ایجاد می کند
131 Material section create a material to the Sony device part 1
116 بخش باز کردن بسته بندی صادرات UVs قسمت 17
116 Unwrapping section Exporting UVs part 17
169 پروژه داخلی ایجاد مبل
169 Interior project Creating the sofa
032 مدلسازی سطح 2 وجه، رأس و جریان لبه،
032 Modeling Level 2 face, vertex and edge flow,
044 مدلسازی سطح 2 آینه و مشبک
044 Modeling Level 2 Mirror and lattice
087 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلن 1957 کارل جوریش قسمت 13
087 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 13
لیوان کوچک مدلسازی مدل 040 سطح 2
040 Modeling Level 2 modeling small mug
166 پروژه داخلی دیوارها و بالکن را ایجاد کنید
166 Interior project Create the walls and the balcony
118 مقدمه بخش مواد
118 Material section intro
017 نحوه استفاده از دستور Mirror و نقطه مبدا را بیاموزید
017 Learn how to use Mirror command and what's orgin point
096 مدلسازی سطح 4 مدلسازی Motoplan 1957 Carl Jurisch قسمت 22
096 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 22
127 بخش مواد نحوه ایجاد یک ماده شیشه ای روی میز
127 Material section How to create a glass material to the table
019 مقدمه ای بر اصلاح کننده ها
019 Introduction to modifiers
033 منوی حذف و ادغام
033 Delete and merge menu
185 پروژه Intorior عکس دوربین اضافی
185 Intorior project Extra camera shots
025 جهت تبدیل
025 transformation orientation
094 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 20
094 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 20
156 بخش نورپردازی قسمت 7 نحوه ایجاد روشنایی حجمی
156 Lighting section part 7 How to create volumatric lighting
163 بخش نورپردازی بخش 13 Hwo برای استفاده از cubemape بازتابی در Eevee
163 Lighting section part 13 Hwo to use reflection cubemape in Eevee
167 پروژه داخلی قاب پنجره را ایجاد کنید
167 Interior project Create the window frame
107 بخش باز کردن بسته بندی چگونه قسمت 8 خانه را باز کنیم
107 Unwrapping section How to unwrap a house part 8
097 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلن 1957 کارل جوریش قسمت 23
097 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 23
154 بخش نورپردازی قسمت 6 چگونه صحنه داخلی را با نور خورشید روشن کنیم
154 Lighting sectoin part 6 How to illuminate interior scene with sun light
147 بخش مواد نحوه تنظیم مواد PBR و نحوه عملکرد دیسپلاسم
147 Material section How setup PBR material and how displasment works
099 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلن 1957 کارل جوریش قسمت 25
099 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 25
026 تبدیل نقطه محوری
026 transform pivot point
142 بخش مواد یک ماده شیشه جلو برای موتوپ کپی کارل جوریش در سال 1957 ایجاد می کند.
142 Material seciton create a Windshield material for Carl Jurisch's 1957 Motop Copy
153 بخش نورپردازی قسمت 5 IES Light
153 Lighting section part 5 IES Light
027 اسنپ 1
027 Snap 1
001 مقدمه دوره
001 The course intro
175 پروژه داخلی آموزش نحوه ایجاد کارتین
175 Interior project Learning how to create a cartain
086 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 12
086 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 12
182 پروژه داخلی ایجاد مصالح قسمت 3
182 Interior project creating materials part 3
047 مدلینگ سطح 2 تی بات مدلینگ قسمت 2
047 Modeling Level 2 modeling teabot part 2
074 مدلینگ سطح 3 مدلینگ دستگاه سونی قسمت 17
074 Modeling Level 3 modeling sony device part 17
018 مدل سازی یک جدول ساده 3
018 Modeling a simple table 3
037 مدلسازی سطح 2 مدلسازی خانه ساده قسمت 4
037 Modeling Level 2 modeling simple house part 4
072 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 15
072 Modeling Level 3 modeling Sony device part 15
بخش مواد 148 قسمت داخلی قسمت Motoplan 1957 Carl Jurisch را تکمیل می کند.
148 Material section finish the intorior for Carl Jurisch's 1957 Motoplan part
098 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 24
098 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 24
084 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 10
084 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 10
103 بخش باز کردن بسته بندی نحوه باز کردن یک جدول قسمت 4
103 Unwrapping section how to unwrap a table part 4
085 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 11
085 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 11
125 بخش مواد نحوه ایجاد یک متریال چوب به مدل میز
125 Material section How to create a wood material to the table model
181 پروژه داخلی ایجاد مصالح قسمت 2
181 Interior project creating materials part 2
062 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 5
062 Modeling Level 3 modeling Sony device part 5
129 بخش مواد نحوه ایجاد مواد پلاستیکی و نحوه استفاده از سایه گیر برای مخلوط کردن gro
129 Material section How to create plastic material and how to use shadow catcher to blender the gro
050 مدل سازی سطح 2 مدل سازی آشپزخانه قسمت 2
050 Modeling Level 2 modeling kitchen part 2
155 بخش نورپردازی قسمت 6 نحوه روشن کردن صحنه داخلی با نورهای نقطه ای a
155 Lighting section part 6 How to illuminate interior scene with spot lights a
158 بخش نورپردازی قسمت 9 رندر دستگاه سونی با Eevee
158 Lighting section part 9 rendering Sony device with Eevee
061 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 4
061 Modeling Level 3 modeling Sony device part 4
121 بخش مواد BSDF اصولی
121 Material section principled BSDF
164 بخش دوربین نحوه حرکت با دوربین قسمت 1
164 Camera section how to navegate with camera part 1
089 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 15
089 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 15
162 بخش نورپردازی قسمت 12 Hwo برای استفاده از طرح بازتاب در Eevee
162 Lighting section part 12 Hwo to use reflection plan in Eevee
091 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 17
091 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 17
093 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 19
093 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 19
112 باز کردن بخش Hwo برای استفاده از پین 13
112 Unwrapping section Hwo to use pin 13
013 دستور Extrude
013 Extrude command
041 مدل سازی سطح 2 بطری مدل سازی قسمت 1
041 Modeling Level 2 modeling bottle part 1
048 تی بات مدلینگ سطح 2 مدلینگ قسمت 3
048 Modeling Level 2 modeling teabot part 3
143 بخش مواد یک مواد نور پس زمینه برای Motop Copy 1957 Carl Jurisch ایجاد می کند
143 Material seciton create a BackLight materials for Carl Jurisch's 1957 Motop Copy
043 مدلسازی سطح 2 بطری مدلسازی قسمت 3
043 Modeling Level 2 modeling bottle part 3
177 پروژه داخلی افزودن مواد به فرش و زمین
177 Interior project Adding material to the carpet and the ground
036 مدلسازی سطح 2 مدلسازی خانه ساده قسمت 3
036 Modeling Level 2 modeling simple house part 3
180 پروژه داخلی ایجاد مواد برای میز، کتابخانه، تلویزیون، تهویه مطبوع،
180 Interior project create material for the table, library, TV, air condition,
168 پروژه داخلی کتابهای تلویزیون و کتابخانه را ایجاد کنید
168 Interior project Create the TV and Library books
144 بخش مواد، مواد چرخ را برای کپی قسمت 1957 Motoplan کارل جوریش ایجاد می کند.
144 Material section create wheel material for Carl Jurisch's 1957 Motoplan part Copy
136 بخش مواد یک ماده برای دستگاه سونی قسمت 6 ایجاد می کند
136 Material section create a material to the Sony device part 6
060 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 3
060 Modeling Level 3 modeling Sony device part 3
بخش 159 بخش نورپردازی بخش 10 بررسی Motoplan 1957 کارل جوریش با Eevee
159 Lighting secton part 10 check Carl Jurish's 1957 Motoplan with Eevee
100 بخش Unwrapping درک آنچه در حال باز کردن قسمت 1 است
100 Unwrapping section understanding what's unwrapping part 1
016 مدل سازی یک جدول ساده 2
016 Modeling a simple table 2
065 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 8
065 Modeling Level 3 modeling Sony device part 8
003 چگونه بلندر را دانلود و نصب کنیم
003 How to download Blender and install it
104 بخش بازکردن نحوه استفاده از طرح مکعبی 5 را بیاموزید
104 Unwrapping section Learn how to use cube projection 5
056 مدل سازی سطح 2 مدل سازی آشپزخانه قسمت 8
056 Modeling Level 2 modeling kitchen part 8
028 اسنپ 2
028 Snap 2
066 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 9
066 Modeling Level 3 modeling Sony device part 9
078 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلان 1957 کارل جوریش قسمت 4
078 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 4
ویژگی های شی 008
008 object properties
113 بخش باز کردن را صاف و تراز کنید 14
113 Unwrapping section Straighten and Align 14
120 بخش مواد Node Wrangler
120 Material section Node Wrangler
114 بخش باز کردن بسته بندی نمایش کشش 15
114 Unwrapping section Display stretch 15
رابط مخلوط کن 004
004 Blender Interface
179 پروژه داخلی ایجاد چین و چروک برای مبل
179 Interior project Creating the wrinkles for the Sofa
126 بخش مواد نحوه ایجاد یک متریال فلزی برای میز
126 Material section how to create a metal material for the table
102 بخش باز کردن بسته بندی آموزش ساخت قوطی پپسی قسمت 3
102 Unwrapping section Learn hwo to create a pepsi can part 3
054 مدل سازی سطح 2 مدل سازی آشپزخانه قسمت 6
054 Modeling Level 2 modeling kitchen part 6
133 بخش مواد یک ماده برای دستگاه سونی قسمت 3 کپی کنید
133 Material section create a material to the Sony device part 3 Copy
088 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلن 1957 کارل جوریش قسمت 14
088 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 14
150 بخش روشنایی بخش 2 نور انتشار
150 Lighting secion part 2 Emission light
015 یاد بگیرید که چگونه چهره ها را کپی کنید و حالت عادی را برطرف کنید
015 Learn how to duplicate faces and fix the normal
012 مدل سازی اشیاء ساده نحوه اکسترود کردن چهره ها را بیاموزید
012 Modeling simple objects Learn how to extrude faces
115 بخش باز کردن بسته بندی چنگک گیره 16
115 Unwrapping section Pinch Relax grap 16
034 مدلسازی سطح 2 مدلسازی خانه ساده قسمت 1
034 Modeling Level 2 modeling simple house part 1
بخش 4 نورپردازی 152 نحوه استفاده از نور پورتال
152 Lighting sectoin part 4 how to use portal light
007 نحوه جابجایی مقیاس و چرخاندن اشیاء را بیاموزید
007 Learn how to move scale and rotate objects
023 اصلاح کننده Bevel را ایجاد کنید
023 Generate Bevel Modifier
138 بخش مواد چگونه می توان یک رنگ ماشین برای کپی Motopl 1957 Carl Jurisch ایجاد کرد
138 Material seciton How to create a car paint mt for Carl Jurisch's 1957 Motopl Copy
067 مدلسازی سطح 3 مدلسازی دستگاه سونی قسمت 10
067 Modeling Level 3 modeling Sony device part 10
079 مدلسازی سطح 4 مدلسازی موتوپلن 1957 کارل جوریش قسمت 5
079 Modeling Level 4 modeling Carl Jurisch's 1957 Motoplan part 5
123 نقشه معمولی بخش مواد و نقشه بامپ
123 Material section normal map and bamp map
مروان حسین هنرمند سه بعدی و دوبعدی و بازاریاب اینترنتی است، او به صدها دانش آموز آموزش داده است و در زمینه طراحی سه بعدی در بسیاری از رشته ها از جمله معماری و مکانیک کار کرده است.
او اینجاست تا اطلاعات و میراث خود را در مورد نرم افزارهای سه بعدی و دو بعدی که در 9 سال گذشته آموخته به اشتراک بگذارد، دوره های آموزشی او را پر از اطلاعات مفید خواهید دید که شما را به سرعت در مسیر یادگیری حرکت می دهد.
نمایش نظرات