آموزش ایجاد زنجیره های آماده بازی، طناب ها و تاک ها در مایا و UDK

Creating Game-Ready Chains, Ropes, and Vines in Maya and UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بسیاری از بازی‌های مدرن بر محیط‌هایی متمرکز هستند که شامل زنجیر، طناب و انگور است. این دارایی ها می توانند به ایجاد دنیای بازیکنان منحصر به فرد و باورپذیر کمک کنند. نرم افزار مورد نیاز: UDK (10-2012)، Photoshop CS5، Maya 2012، Ndo2، xNormal، ZBrush 4R4. بسیاری از بازی‌های مدرن بر محیط‌هایی متمرکز هستند که شامل زنجیر، طناب و انگور است. این دارایی ها می توانند به ایجاد دنیای بازیکنان منحصر به فرد و باورپذیر کمک کنند. در این آموزش UDK ما بر روی روش‌های متعدد ساخت این دارایی‌ها و گردش‌های کاری نرم‌افزار مختلف تمرکز می‌کنیم تا از استفاده از بافت، تعداد چند ضلعی و زمان تولید هنرمند نهایت استفاده را ببریم. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10)، Photoshop CS5، Maya 2012، Ndo2، xNormal، ZBrush 4R4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد زنجیره های آماده بازی، طناب ها و تاک ها در مایا و UDK Creating Game-Ready Chains, Ropes, and Vines in Maya and UDK

  • مدل سازی زنجیره پلی بالا Modeling the High Poly Chain

  • مدل سازی زنجیره پلی پایین Modeling the Low Poly Chain

  • Uving The Low Poly Chain Uving the Low Poly Chain

  • نقشه معمولی زنجیره پخت با استفاده از Xnormal Baking Chain Normal Map Using Xnormal

  • نقشه معمولی زنجیره پخت با استفاده از مایا Baking Chain Normal Map Using Maya

  • پخت نرمال ها در هواپیما Baking Normals Onto a Plane

  • وارد کردن مش ها به UDK Importing Meshes into UDK

  • ایجاد نقشه معمولی زنجیره ای با استفاده از فتوشاپ Creating Chain Normal Map Using Photoshop

  • ایجاد نقشه عادی زنجیره ای با استفاده از Ndo2 Creating Chain Normal Map Using Ndo2

  • ایجاد زنجیره کامل در پلی پلن Creating Whole Chains on a Poly Plane

  • آماده سازی زنجیره ای در UDK Chain Preparations in UDK

  • ایجاد نقشه های Diffuse، Rust، Chrome و Cloud Creating Diffuse, Rust, Chrome, and Cloud Maps

  • راه اندازی مواد پراکنده زنجیره ای در UDK Chain Diffuse Material Setup in UDK

  • راه اندازی مواد Specular زنجیره ای در UDK Chain Specular Material Setup in UDK

  • راه اندازی مواد نسخه زنگ زده زنجیره ای در UDK Chain Rusted Version Material Setup in UDK

  • خلاصه ایجاد زنجیره Chain Creation Recap

  • طناب های مدل سازی Modeling Ropes

  • ایجاد نقشه های طناب با استفاده از مدل های سه بعدی Generating Rope Maps Using 3D Models

  • ایجاد نقشه های طناب بیشتر Generating More Rope Maps

  • ایجاد گرادیان ها و الگوها Creating Gradients and Patterns

  • ایجاد نقشه های معمولی طناب فقط با استفاده از فتوشاپ Creating Rope Normal Maps Using Only Photoshop

  • ایجاد نقشه پراکنده طناب Creating the Rope Diffuse Map

  • افزودن جزئیات به Rope Diffuse Map Adding Detail to the Rope Diffuse Map

  • افزودن جزئیات به Rope Normal Maps Adding Detail to the Rope Normal Maps

  • ایجاد مش طناب کم پلی Creating a Low Poly Rope Mesh

  • تنظیم مواد اولیه طناب Setting up the Basic Rope Material

  • اضافه کردن Bump Offset به مواد طناب Adding Bump Offset to the Rope Material

  • اضافه کردن جابجایی به مواد طناب Adding Displacement to the Rope Material

  • ایجاد طناب های پیشرفته با تغییر شکل دهنده ها و منحنی ها Creating Advanced Ropes with Deformers and Curves

  • ایجاد اشکال طناب پیشرفته Low Poly در ZBrush Creating the Low Poly Advanced Rope Shapes in ZBrush

  • اتمام ایجاد دارایی طناب پیشرفته Finishing the Creation of the Advanced Rope Asset

  • بازیگران UDK Spline UDK Spline Actors

  • ایجاد انگور Creating Vines

  • نهایی کردن دارایی Vines Finalizing the Vines Asset

نمایش نظرات

آموزش ایجاد زنجیره های آماده بازی، طناب ها و تاک ها در مایا و UDK
جزییات دوره
3h 41m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Clinton Crumpler Clinton Crumpler

کلینتون در سافولک ، ویرجینیا متولد و بزرگ شده است ، در حال حاضر یک هنرمند محیط زیست در استودیوی Battlecry واقع در مرکز شهر آستین ، تگزاس است. در سال 2012 وی کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در طراحی تعاملی و بازی و همچنین لیسانس هنرهای زیبا در انیمیشن را در کالج هنر و طراحی ساوانا (SCAD) ، در ساوانا ، جی جی ای به پایان رساند. قبل از SCAD ، وی لیسانس هنرهای زیبا را در زمینه طراحی گرافیک در دانشگاه لانگوود واقع در فارمویل ، ویرجینیا دریافت کرد.