آموزش طراحی کنترل ها با بازخورد تغییر شکل در مایا

Designing Controls with Deformation Feedback in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های مایا ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم کنترل صورت را با بازخورد تغییر شکل طراحی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 2 ثانیه طراحی کنترل ها با بازخورد تغییر شکل در مایا 2 ساعت و 12 دقیقه 22 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی کنترل ها با بازخورد تغییر شکل در مایا Designing Controls with Deformation Feedback in Maya

  • ایجاد رابط کاربری گرافیکی صورت Creating the Facial GUI

  • پوست اندازی رابط کاربری گرافیکی Skinning the GUI

  • نهایی کردن وزن GUI صورت Finalizing the Weights of the Facial GUI

  • تنظیم کنترل فک ما Setting up Our Jaw Control

  • اتمام کنترل فک Finishing the Jaw Control

  • سازماندهی دکل Organizing the Rig

  • صرفه جویی در وقت با MEL و افزودن کنترل بینی Saving Time with MEL and Adding a Nose Control

  • طراحی کنترل ها برای ایجاد اشکال ترکیبی ما Designing Controls to Drive Our Blend Shapes

  • پایان دادن به کنترل های ما که باعث ایجاد لبخند شخصیت می شود Finishing Our Controls That Will Trigger the Character's Smile

  • ابرو زدن Rigging the Eyebrows

  • اضافه کردن کنترل های لب Adding Lip Controls

  • پایان دادن به کنترل های لب Finishing Our Lip Controls

  • نهایی سازی دکل Finalizing the Rig

نمایش نظرات

آموزش طراحی کنترل ها با بازخورد تغییر شکل در مایا
جزییات دوره
2h 13m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.