آموزش Windows Presentation Foundation: 1 ساخت برنامه های رومیزی نمایشی

Windows Presentation Foundation: 1 Build Dramatic Desktop Applications

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Windows Presentation Foundation (WPF) در Visual Studio 2015 یک مدل برنامه نویسی یکپارچه برای ساخت برنامه های دسکتاپ مدرن و غنی در ویندوز به توسعه دهندگان می دهد. در این دوره ، Walt Ritscher ، توسعه دهنده خبره ، شما را از جزئیات نحوه ایجاد تجربه های چشمگیر کاربر ویندوز با استفاده از WPF و XAML راهنمایی می کند. اصول چارچوب را بیاموزید در حالی که همراه با والت پیروی می کنید ، یک نمونه برنامه ایجاد می کنید که تمام جالب ترین ویژگی های آن را به نمایش می گذارد. بیاموزید که رابط کاربری را اضافه کنید ، تصاویر و کنترلهای سفارشی کاربر اضافه کنید ، با الزام آور داده ها و الگوهای داده و محتوای سبک کار کنید. به علاوه ، نگاهی به جلوه های 3D و UI جلب توجه می کنید که می توانید با Windows Presentation Foundation اضافه کنید.
موضوعات شامل:
  • مزایای انتخاب Windows Presentation Fundations را نسبت به سایر چارچوب های رابط کاربری مایکروسافت تشخیص دهید.
  • گزینه های مختلف موجود با انواع پروژه های Windows Presentation Foundation را ارزیابی کنید.
  • در Visual Studio پروژه Windows Presentation Foundation را طراحی کنید.
  • مجامع و بخشهایی از پایه های Windows Presentation را خراب کنید.
  • از تنظیمات ویرایشگر و ویرایشگر XAML استفاده کنید.
  • انتخاب اطلاعات الزام آور برای داده های حاضر.
  • تدوین کد تعامل برای یک برنامه.
  • از الگوهای کنترل ، قطعات سه بعدی و جلوه ها در بنیادهای ارائه Windows استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشا بدانید What you should know before watching

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 1. Concepts

  • نمای کلی بنیاد ارائه ویندوز Overview of Windows Presentation Foundation

  • برخی از ویژگی های WPF را به نمایش بگذارید Showcase some WPF features

  • نمای کلی از XAML Overview of XAML

  • چرا WPF را بر روی سایر چارچوب های UI Microsoft انتخاب کنید Why choose WPF over other Microsoft UI frameworks

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 2. Create a WPF Application

  • انواع پروژه WPF را کاوش کنید Explore the WPF project types

  • پروژه را در ویژوال استودیو ایجاد کنید Create the project in Visual Studio

  • نمونه اولیه برنامه UI را بررسی کنید Review the application prototype UI design

  • مجامع اصلی WPF را کاوش کنید Explore the core WPF assemblies

  • قسمت هایی از یک پروژه WPF را کاوش کنید Explore the parts of a WPF project

  • از ویرایشگر XAML استفاده کنید Use the XAML editor

  • تنظیمات بهینه ویرایشگر XAML Optimal XAML editor settings

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 3. Create the UI

  • طرح اولیه برگه را ایجاد کنید Create the basic tab layout

  • دارایی ها را به پروژه اضافه کنید Add assets to project

  • ویژگی های ویندوز را تغییر دهید Change Windows properties

  • UI جزئیات را اضافه کنید Add the Details UI

  • UI را از کنترل های کاربر ایجاد کنید Build UI from user controls

  • کنترل های کاربر را به UI اصلی اضافه کنید Add user controls to the main UI

  • برای ارائه اطلاعات از پایگاه داده استفاده کنید Use databinding to present the data

  • برای تقویت UI از یک الگوی داده استفاده کنید Use a data template to enhance the UI

  • از MarkupExtension و الگو استفاده کنید Use MarkupExtension and template

  • سبک ها را به عناصر اضافه کنید Add styles to elements

  • کد تعامل را برای برنامه بنویسید Write the interaction code for the application

  • خلاصه UI UI summary

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 4. Examples and Concepts

  • نمونه هایی از برنامه های WPF Examples of WPF applications

  • چگونگی تقویت الگوهای بهبود UI How control templates enhance UI

  • قسمت های سه بعدی WPF The 3D parts of WPF

  • برای UI عجیب و غریب از افکت ها استفاده کنید Use effects for exotic UI

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Windows Presentation Foundation: 1 ساخت برنامه های رومیزی نمایشی
جزییات دوره
2h 16m
31
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
101,448
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Walt Ritscher
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Walt Ritscher Walt Ritscher

برنامه نویس، طراح UI، مربی کارکنان در یادگیری LinkedIn والت ریتچر یک برنامه نویس، طراح UI و نویسنده کارکنان در LinkedIn Learning است.

شور و شوق والت والت برای ساخت رابط های نرم افزاری به زودی آغاز شد. مدت کوتاهی پس از کشف نحوه حرکت پیکسل ها در اطراف روی صفحه نمایش کامپیوتر، او شروع به نوشیدن کتاب ها در گرافیک کامپیوتری و طراحی UI کرد. پیش از این، او اکتشافات خود را با سایر متخصصان فناوری به اشتراک گذاشت، یک پیگیری مادام العمر که منجر به تدریس تعاملات در دانشگاه ها، شرکت های آموزشی خصوصی و مدار کنفرانس بین المللی شد. به عنوان یک مشاور، والت با طیف گسترده ای از مشتریان، از جمله مایکروسافت، HP و اینتل کار کرده است. او اکنون یک نویسنده کارکنان در LinkedIn Learning است، جایی که تیم محتوا او صدها دوره آموزشی فنی برای توسعه دهندگان نرم افزار را هر سال تولید می کند.