آموزش مدل سازی یک تفنگ تهاجمی در بلندر

Modeling an Assault Rifle in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش بلندر، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تفنگ واقعی را مدل سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.75. در این آموزش بلندر، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تفنگ واقعی را مدل سازی کنیم. ما با تجزیه مرجع خود و درک تمام اجزای مختلف سازنده سلاح شروع می کنیم. سپس به مدل سازی گیرنده پایینی، دسته و مجله با استفاده از یک گردش کار مدل سازی لبه می رویم. در طول کل این فرآیند، با طیف وسیعی از ابزارهای مدل‌سازی بلندر و میانبرهای حیاتی که می‌توانند گردش کار شما را به میزان قابل توجهی سرعت بخشند، آشنا می‌شوید. هنگامی که تمام قطعات اصلی تفنگ کامل شد، به پیوست‌های مختلف مانند دوربین نقطه قرمز و چراغ قوه می‌رویم، و همچنین یاد می‌گیریم که چگونه می‌توانیم از ابزار مسیر NURBS Blender برای ایجاد چیزهایی مانند سیم، سیم و تسمه استفاده کنیم. . در نهایت، ما در مورد تکنیک های مربوط به حفظ ظاهر یک سطح سخت هنگام صاف کردن آن با اصلاح کننده سطح Subdivision Blender آشنا خواهیم شد. در پایان این آموزش بلندر، تکنیک‌های مدل‌سازی سطوح سخت را یاد می‌گیرید که می‌توانید در پروژه بعدی خود از آنها استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.75.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک تفنگ تهاجمی در Blender Pt. 1 Modeling an Assault Rifle in Blender Pt. 1

  • شکستن مرجع Breaking Down the Reference

  • وارد کردن تصاویر مرجع Importing Reference Images

  • شروع گیرنده پایین Beginning the Lower Receiver

  • ادامه گیرنده پایین Continuing the Lower Receiver

  • اتمام گیرنده پایین Finishing the Lower Receiver

  • شروع گریپ Starting the Grip

  • پایان گرفتن Finishing the Grip

  • مدل سازی ماشه و محافظ ماشه Modeling the Trigger and Trigger Guard

  • مدل سازی مجله Modeling the Magazine

  • از گیرنده بالایی شروع می شود Starting on the Upper Receiver

  • ادامه گیرنده بالایی Continuing the Upper Receiver

  • اتمام گیرنده بالایی Finishing the Upper Receiver

  • شروع از بخش بالای سهام Starting on the Top Section of the Stock

  • ادامه بخش بالای سهام Continuing the Top Section of the Stock

  • اتمام بخش بالای سهام Finishing the Top Section of the Stock

  • مدلسازی بخش پایینی سهام Modeling the Bottom Section of the Stock

  • شروع بر اساس سهام Starting on the Base of the Stock

  • ادامه پایه سهام Continuing the Base of the Stock

  • پایان دادن به پایه سهام Finishing the Base of the Stock

مدل سازی یک تفنگ تهاجمی در Blender Pt. 2 Modeling an Assault Rifle in Blender Pt. 2

  • شروع در ته بورس Starting on the Butt of the Stock

  • پایان دادن به ته بورس Finishing the Butt of the Stock

  • مدل سازی بشکه Modeling the Barrel

  • آغاز پیوست دید آهنی Beginning the Iron Sight Attachment

  • ادامه پیوست دید آهنی Continuing the Iron Sight Attachment

  • تکمیل پیوست دید آهنی Finishing the Iron Sight Attachment

  • شروع دید از جلو Beginning the Front Sight

  • پایان دیدن آهنین Finishing the Iron Sight

  • مدل سازی ریل بالا Modeling the Top Rail

  • شروع اتصال دید آهنی عقب Beginning the Rear Iron Sight Attachment

  • ادامه اتصال دید آهنی عقب Continuing the Rear Iron Sight Attachment

  • تکمیل اتصال دید آهنی عقب Finishing the Rear Iron Sight Attachment

  • شروع اتصال دستگیره جلو Beginning the Front Grip Attachment

  • تکمیل ضمیمه گریپ جلو Finishing the Front Grip Attachment

  • مدل سازی ریل های جانبی Modeling the Side Rails

  • شروع مشاهده نقطه قرمز Beginning the Red Dot Sight

  • ادامه مشاهده نقطه قرمز Continuing the Red Dot Sight

  • مدل سازی صفحه پشتی برای دید نقطه قرمز Modeling the Back Plate for the Red Dot Sight

  • پایان یافتن نقطه قرمز Finishing the Red Dot Sight

  • شروع در پیوست نور فلاش Starting on the Flash Light Attachment

  • ادامه نور فلاش Continuing the Flash Light

  • اتمام نور فلاش Finishing the Flash Light

مدل سازی یک تفنگ تهاجمی در Blender Pt. 3 Modeling an Assault Rifle in Blender Pt. 3

  • مدل سازی کانکتور سیم برای چراغ فلاش Modeling the Wire Connector for the Flash Light

  • مدل سازی برای کلید روشن/خاموش برای چراغ فلاش Modeling for the On/Off Switch for the Flash Light

  • مدل سازی اتصال ریل نور فلاش Modeling the Flash Light Rail Attachment

  • شروع قلاب بند Beginning the Strap Hook

  • تمیز کردن توپولوژی برای قلاب تسمه Cleaning up the Topology for the Strap Hook

  • مدل سازی سگک ها و شروع بند Modeling the Buckles and Beginning the Strap

  • ادامه ایجاد بند Continuing Creating the Strap

  • اتمام بند Finishing the Strap

  • مدل سازی سوئیچ ایمنی و نرخ آتش Modeling the Safety and Fire Rate Switch

  • شروع جزئیات گیرنده پایین Beginning the Lower Receiver Details

  • ادامه جزئیات گیرنده پایین Continuing the Lower Receiver Details

  • تکمیل جزئیات گیرنده پایین Finishing the Lower Receiver Details

  • شروع جزئیات برای گیرنده بالایی Beginning the Details for the Upper Receiver

  • تکمیل جزئیات برای گیرنده بالایی Finishing the Details for the Upper Receiver

  • شروع از آخرین جزئیات برای سهام Starting on the Last Details for the Stock

  • تکمیل جزئیات برای سهام Finishing the Details for the Stock

  • مدل سازی پیچ و مهره Modeling the Screws and Bolts

مدل سازی یک تفنگ تهاجمی در Blender Pt. 4 Modeling an Assault Rifle in Blender Pt. 4

  • شروع قرار دادن پیچ ها Beginning Placement of the Screws

  • ادامه قرار دادن پیچ ها و پین ها Continuing Placement of the Screws and Pins

  • اتمام قرار دادن پیچ ها و پین ها Finishing the Placement of the Screws and Pins

  • حلقه مدلسازی در جلوی گیرنده بالایی Modeling Loop on the Front of the Upper Receiver

  • صاف کردن گیرنده و مجله پایین Smoothing the Lower Receiver and Magazine

  • صاف کردن هندسه برای گرفتن و پایه استاک Smoothing the Geometry for the Grip and the Base of the Stock

  • صاف کردن هندسه برای سهام Smoothing the Geometry for the Stock

  • اتمام فرآیند صاف کردن بقیه تفنگ Finishing the Smoothing Process for the Rest of the Rifle

  • نگاه نهایی به تفنگ تمام شده Final Look at the Finished Rifle

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک تفنگ تهاجمی در بلندر
جزییات دوره
9h 35m
68
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
29
از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.