آموزش راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن یک محیط

Unreal Engine 5 Beginners Guide to Building an Environment

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش ساخت محیط های Unreal Engine 5 از ابتدا از مبتدی تا حرفه ای گردش کار طراحی بازی • محیط کنار رودخانه خود را با مشرف به رشته کوه بسازید و مانند یک بازی واقعی در اطراف آن قدم بزنید • با استفاده کامل از کتابخانه Quixel و محیطی سه بعدی بسازید. تمام دسته‌های آن، از جمله دارایی‌های سه بعدی، جزئیات سطح، بافت‌ها و پوشش گیاهی سه‌بعدی • ایجاد تنظیمات سفارشی برای دارایی‌های سه‌بعدی واقعی از طریق بهینه‌سازی نمونه‌های مواد و تنظیمات مدل‌سازی • مجسمه‌سازی زمین‌های سفارشی خود از ابتدا با استفاده از ابزار مجسمه‌سازی UE5 • ایجاد یک متریال منظره که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت خودکار زمین را بافت‌دهی کنید و جزئیات سفارشی را به آن اضافه کنید • ایجاد کوه‌ها با استفاده از داده‌های نقشه بافت ارتفاع با بافت‌های تولید شده بر اساس بافت آن‌ها • تنظیم محیط فانتزی کنار رودخانه آماده برای قدم زدن با شخصیت سوم شخص خودتان در Unreal موتور 5 • یادگیری همه چیز در مورد سیستم های آتش نشانی نیاگارا • تسلط بر شبیه سازی آتش برای آتش کمپ با استفاده از شبیه سازی سیال داخلی • ایجاد یک سیستم کامل آب، با عمق آب و پارامترهای سوزاننده، که به شما امکان می دهد یک بدنه یا رودخانه آب ساکن ایجاد کنید. کاملاً قابل تنظیم با آب • آموزش نحوه استفاده از ابزار شاخ و برگ برای ایجاد ترکیبی ارگانیک از صحنه ما • ایجاد فضای سفارشی آسمان برای شبیه سازی غروب خورشید با مه و ابرهای حجمی. • با افزودن پرندگان و کرم شب تاب به محیط بازی، و استفاده از سیستم ذرات نیاگارا برای متحرک سازی حرکت کرم شب تاب، زندگی را به کار دمید. محیط کنار رودخانه مشرف به منظره رشته کوه با استفاده از Unreal Engine 5 skybox • آموزش نحوه استفاده از HDRI به عنوان پس زمینه مدل سه بعدی برای نمونه کارها • ارائه یک محیط فانتزی سه بعدی به سطح بالایی برای نمونه کارهای حرفه ای هنرمندان سه بعدی با استفاده از Unreal Engine 5 • تکمیل دوره قرار است اولین پله برای ایجاد دنیای سه بعدی و محیط بازی RPG شما باشد. و انیمیشن •برای دانلود تمام منابع دوره از جمله یک بسته دانلودی با 8 نقشه بافت منحصر به فرد برای کمک به شما در راه اندازی سیستم آب خود و یک نمونه نقشه بافت نقشه بافت ارتفاع کوه.

راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن یک محیط - آموزش نحوه ایجاد محیط Unreal Engine 5 از ابتدا از مبتدی تا حرفه ای گردش کار طراحی بازی


شرح دوره


آیا تا به حال خواسته اید یک دنیای کامل بازی بسازید؟


به «راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن محیط» بپیوندید زیرا چیزی شبیه به آن وجود ندارد! مجذوب یک راهنمای کامل برای ساختن محیط بازی در Unreal Engine 5 (UE5) از ایجاد یک منظره، تا جریان آب در میان کوه های خود و بهترین راه برای قرار دادن جزئیات محیطی باشید.

اگر تا به حال می‌خواهید وارد Unreal Engine 5 شوید یا در حال تغییر از Unreal Engine 4 هستید، این دوره کاملاً برای شما مناسب است.

خواه شما یک بازیکن بازی ویدیویی هستید که می‌خواهید بازی را تحت کنترل خود درآورید و آنچه را در اعماق تصورات خود پنهان کرده‌اید بسازید، یا یک طراح بازی هستید که به دنبال یافتن همه چیزهایی هستید که UE5 در یک بازی اختصاصی و کامل ارائه می‌کند. نمای کلی، این دوره برای شما ایده آل است.


ما دوره را از ابتدا طراحی کرده‌ایم تا مطمئن شویم که فارغ از سطح مهارت شما، به راحتی می‌توانید آن را دنبال کنید و مهمتر از آن بیشتر مهارت‌ها را برای ایجاد محیط بازی سه بعدی خود بیاموزید.

در استفاده از Unreal Engine 5 استاد خواهید شد!

مناظر پیچیده ای با رشته کوه های شگفت انگیز و رودخانه ای پر پیچ و خم بسازید که به کلاه ماهیگیر پر از زندگی منتهی می شود.


راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 ما برای ساختن محیط ' 5 برتر:

· ساختن یک محیط سه بعدی با استفاده کامل از کتابخانه Quixel از طریق یادگیری نحوه تغییر شکل مش و تنظیم خواص مواد

· مجسمه سازی زمین و ایجاد کوه با استفاده از بافت نقشه ارتفاع

· ایجاد یک سیستم آب قابل استفاده مجدد با آبشارها و راه اندازی نور غروب آفتاب جوی

· ایجاد شبیه سازی آتش برای شومینه

· با افزودن پرندگان و کرم شب تاب به محیط، زندگی را در اثر دمید



با «راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن محیط»، یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را در کوتاه ترین زمان انجام دهید!

یک محیط پیچیده در کنار رودخانه با کلبه ماهیگیر و یک پیاده‌روی چوبی بسازید، آماده برای یک ماجراجویی مدل‌سازی سه بعدی جدید.

این دوره به شما امکان می دهد به بیش از 19 ساعت هنر سه بعدی در 93 درس جامع دسترسی داشته باشید.



در این دوره آموزشی با تمام تکنیک هایی که حرفه ای ها استفاده می کنند و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. یادگیری نحوه دستیابی به واقع گرایی از طریق قدیمی شدن محیط های بازی سه بعدی، بخش اصلی اهداف آموزشی این دوره خواهد بود!



با کاراکتر پیش‌فرض UE5 در محیط اطراف رودخانه کلبه ماهیگیر خود قدم بزنید تا تجربه‌ای همهجانبه و پر از شگفتی و کوچک‌ترین جزئیات جذاب پنهان در پشت هر گوشه و کناری داشته باشید.

کویکسل

«راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن محیط» به شما می‌آموزد که چگونه ساختار ساختمانی خودتان - کلبه ماهیگیر - را در محیط UE5 طراحی کنید. نحوه کار با دارایی های Quixel را با سفارشی کردن آنها به دلخواه خود یاد خواهید گرفت.

برای ساختن محیط سه‌بعدی خود، همه دسته‌ها را در کتابخانه Quixel بررسی می‌کنیم: دارایی‌ها، بافت‌ها، برگردان‌ها و شاخ و برگ. به ما بپیوندید تا نحوه استفاده کامل از پارامترهای نمونه مواد Quixel را برای تنظیم بافت‌ها و متناسب کردن آنها با پالت رنگ دنیای شما بیابید.

با استفاده از یک حالت مدلسازی داخلی در خود UE5، هر مش را به دلخواه تغییر شکل دهید. ما از انواع تکنیک‌های مختلف برای خم کردن، تاب برداشتن و حتی برش در شبکه استفاده می‌کنیم تا کنترل کاملی بر روی دارایی‌های اسکن شده از کتابخانه Quixel داشته باشیم تا مطمئن شویم که تنها محدودیت برای ساختن دنیای ما تخیل ما خواهد بود.

سیستم آب

شما سیستم آب خودمان را از ابتدا می‌سازید تا جلوه‌های بصری صحنه «راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن محیط» خود را افزایش دهید. این شامل همه چیزهایی است که VFX آب شامل بدون توجه به نوع شما می‌شود. با پیوستن به این دوره، اساساً قادر خواهید بود از این آب برای هر پروژه آینده استفاده مجدد کنید.

ما یک سیستم بدنه آبی کاملاً پویا ایجاد می‌کنیم که به ما امکان می‌دهد یک رودخانه جاری با آبشارها، یک دریاچه بدن ساکن یا حتی چیزی در این بین ایجاد کنیم. برای ترکیب جریان‌های آب و ایجاد تصاویر واقعی آب برای صحنه «راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن محیط»، در نقاشی راس استاد شوید. ما همچنین جلوه های بصری آب اضافی ایجاد خواهیم کرد تا جریان مایع خود را غنی کنیم. سیستم آب شامل استفاده از انواع تکنیک های مواد از جمله ذره ای است که برای دستکاری انیمیشن و ایجاد حس ارگانیک خاصی به آبشارهای ما تنظیم شده است.

ایجاد محیط های زندگی

با ایجاد دسته‌ای از پرندگان که بر فراز افق پرواز می‌کنند و کرم‌های شب‌تابی که بازیگوشانه بر فراز آب وزوز می‌کنند، زندگی را در دنیای مجازی خود تنفس کنید. ما با مجسمه سازی دستی شکل پرندگان خود را با استفاده از UE5 که در حالت مجسمه سازی ساخته شده اند، شروع می کنیم. این به ما امکان می دهد با استفاده از ماده ای که برای اثر بال زدن پرنده تنظیم شده است، حرکت تصادفی را به پرندگان اضافه کنیم. هدف ما ایجاد شبح‌های پرنده‌ای است که بر فراز افق پرواز می‌کنند و به هر دوست پردار یک انیمیشن پرواز منحصربه‌فرد در میان گله پرندگان می‌دهد.

ما با ایجاد یک جلوه ذرات کرم شب تاب ادامه می دهیم و به آنها اجازه می دهیم بازیگوشانه بر فراز آب ما پرواز کنند و از دنباله انیمیشن در صحنه خود استفاده کنیم.

ذرات


«راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن محیط» به طور عمیق به تنظیم ذرات در Unreal Engine 5 (UE5) می پردازد. یاد بگیرید که از سیستم ذرات نیاگارا به طور کامل استفاده کنید. ما شروع می کنیم و از نیاگارا برای ایجاد جلوه های جریان آب، کرم شب تاب و شبیه سازی مایع برای ایجاد تصاویری از آتش کمپ استفاده می کنیم.

ساختمان زمین

در طول دوره، تکنیک‌های متعددی را برای ایجاد یک زمین در Unreal Engine 5 (UE5) پوشش خواهیم داد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به صورت دستی یک زمین را با استفاده از یک ابزار مجسمه سازی داخلی مجسمه سازی کنیم. این به ما کمک می‌کند تا با استفاده از ابزار جابجایی برای تولید یک کوه، یک زمین از نقشه بافت ارتفاع ایجاد کنیم.

این درس‌ها شما را از تطبیق‌پذیری روش‌های بافت‌سازی منظره در UE5 نیز راهنمایی می‌کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه (الف) یک متریال بافت دهی خودکار برای ایجاد بافت در سطح خود ایجاد کنید، (ب) چگونه جزئیات بافت رنگی سفارشی را با ایجاد متریال منظره خود از ابتدا اضافه کنید، و (ج) چگونه تنوعی از بافت را اضافه کنید. بافت بر اساس جزئیات نقشه ارتفاع برای کوه ها.




ترکیب دوربین ساختمان جو


«راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن محیط» با تنظیم غروب خورشید برای محیط زیست با استفاده از سیستم ابر حجمی پویا به پایان می رسد. در این مرحله، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه جو خود و جذب رنگ نور خورشید را برای اغراق در نور غروب خورشید در محیط سه بعدی تنظیم کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به طور موثر خورشید خود را قرار دهیم و مقیاس آن را افزایش دهیم تا یک منظره شبانه به زیبایی ایجاد کنیم.

برای تکمیل آن، یک ترکیب دوربین خوب برای صحنه تنظیم می کنیم و یک ویدیو از آن ارائه می کنیم. نتیجه تمام شده برای نشان دادن کاری که انجام داده ایم.


منابع دوره رایگان



بسته منبع «راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن محیط» شامل 8 نقشه بافت منحصربه‌فرد است که به شما کمک می‌کند تا سیستم آب خود را راه‌اندازی کنید و یک نمونه نقشه بافت از بافت نقشه ارتفاع کوه.


به این دوره بپیوندید و بیایید بخشی از یک سفر طراحی بازی با بیش از 19 ساعت یادگیری باشید که با یک محیط بازی فانتزی آماده بازی پر از زندگی و انیمیشن همراه خواهید بود.


معرفی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمی‌توانید این دوره را کنار بگذارید!


بیایید در سپتامبر امسال چیزی عجیب و پر از زندگی بسازیم!

برای اینکه شما را تقویت کنید، تصور کنید که این صحنه فانتزی غروب خورشید چقدر با دیگر پروژه های تودور سه بعدی شما مطابقت دارد.

خلاق باشید! محیط کلبه ماهیگیر خود را در کنار رودخانه در نزدیکی قلعه قرون وسطایی با «ایجاد کیتباش مدولار در بلندر» به نمایش بگذارید. همچنین به ایجاد محیطی در پشت یا بالای صحنه خود فکر کنید، چه مزرعه ای قرون وسطایی در فاصله دور با استفاده از «Blender 3 The Ultimate Medieval Scene Course»، یک کلیسا یا یک محل اجرای چوبه دار اعدام با «Blender to Unreal Engine 5 | لوازم سه بعدی | چوبه دار قرون وسطی. از قدرت کامل Blender 3 و Unreal Engine 5 (UE5) به نفع خود استفاده کنید.

می‌توانید محیط کلبه ماهیگیر خود را به‌عنوان بخشی از دوره آموزشی «ایجاد کیت‌باش مدولار در بلندر»، در نزدیکی میخانه قرون وسطایی خود در کنار منطقه بندر، بر اساس «راهنمای مبتدیان کامل Blender 2.8 برای مدل‌سازی سه‌بعدی یک صحنه» قرار دهید. یا در کنار چاه قرون وسطایی یا آسیاب بادی خود به ترتیب با استفاده از «Blender 2.8 Creating Your First Game 3D Game» و «Blender to Unreal Engine 5».


تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!


نیل – 3D Tudor


سرفصل ها و درس ها

راه اندازی پروژه UE5 Setting up UE5 Project

  • معرفی Introduction

مقدمه ای بر نرم افزار Unreal Engine 5 Introduction to Unreal Engine 5 Software

  • مقدمه ای بر UE5 Layout Introduction to UE5 Layout

  • مقدمه ای بر UE5 Viewport Introduction to UE5 Viewport

مسدود کردن جعبه خاکستری Blocking out a Grey box

  • مسدود کردن طراحی پایه Blocking out Basic Design

  • فعال کردن پلاگین حالت مدلسازی و ذخیره کردن سطح Enabling Modeling Mode Plugin And Saving out Level

مجسمه سازی زمین در UE5 Sculpting out Terrain within UE5

  • با استفاده از ابزار Landscape Using Landscape Tool

  • مجسمه سازی زمین در مقیاس بزرگ Sculpting Large Scale Terrain

با استفاده از کتابخانه Quixel Using Quixel Library

  • مقدمه ای بر پل کویکسل و مقیاس پذیری موتور Introduction to Quixel Bridge and Engine Scalability

ساختن پل برای صحنه Building a Bridge for the Scene

  • راه اندازی Nanite برای ساخت یک پل Setting up Nanite to Build a Bridge

  • کار با دارایی های گروه بندی شده Working with Grouped Assets

  • ایجاد تغییرات در بنیاد پل Creating Variations Within Bridge Foundation

  • شکستن سیلوئت یک پل Breaking up the Silhouette of a Bridge

تنظیم دارایی های Quixel Adjusting Quixel Assets

  • دستکاری دارایی های Quixel به عنوان یک کل برای پل Manipulating Quixel Assets as a Whole for the Bridge

  • تنظیم مواد دارایی Quixel Adjusting Quixel Asset Materials

اضافه کردن بافت به کلبه سه بعدی ما Adding Textures to our 3D Hut

  • کاشی کاری UV برای مواد سطح سقف UV Tiling for the Roof Surface Material

  • ایجاد بافت دیوار با استفاده از برجستگی های UV Creating wall textures using UV projections

ایجاد جزئیات اضافی برای سقف مجازی ما Creating Additional Detail for our Virtual Roof

  • ایجاد ضمیمه سقف Creating A Roof Attachment

  • تصحیح رنگ برای بافت های اتصال سقف Colour Correcting for Roof Attachment Textures

  • راه اندازی لبه های سقف های ما Setting up Edges of our Roofs

کار با قاب سقف Working with Roof Frames

  • مدل سازی مش های پیش فرض Modeling Default Meshes

  • تزئین قاب سقف Decorating Roof Frame

  • تراز کردن تیرهای پشت بام Aligning Rooftop Beams

افزودن جزئیات سفارشی به سقف ما Adding Custom Detail to our Roof

  • تغییر شکل تیرهای پشت بام Deforming Rooftop Beams

  • تنظیم رنگ در متغیرهای چندگانه مواد Adjusting Colour on Multiple Material Variables

  • راه اندازی پشتیبانی ها برای کلبه ما Setting up The Supports for our Hut

افزودن مش های سه بعدی به بنیاد کلبه ما Adding 3D Meshes to our Hut Foundation

  • بنیاد ساختمان Building Foundation

تغییر شکل مش سه بعدی کویکسل برای کلبه Deforming Quixel 3D Mesh for the Hut

  • تغییر شکل ساپورت های چوب با استفاده از ابزار Warp Deforming Wood Supports Using Warp Tools

  • برش اشکال سفارشی از Quixel Assets Cutting out Custom Shapes from Quixel Assets

افزودن لوازم کوچکتر به محیط سه بعدی ما Adding Smaller Props to our 3D environment

  • مقدمه ای بر لوازم کوچکتر Introduction to Smaller Props

اعمال برگردان های سطحی بر روی محیط سه بعدی ما Applying Surface Decals onto our 3D Environment

  • کار با برگردان و اصول اولیه آن Working with Decals and its Basics

  • کار با انواع برگردان Working With Decal Variations

  • ایجاد جزئیات با استفاده از عکس برگردان Creating Detail Using Decal

بافت سازی محیط چشم انداز Texturing Landscape Environment

  • تنظیم عملکرد مواد Setting up Material Function

  • راه اندازی پایگاه متریال منظره خودکار Setting up Automatic Landscape Material Base

  • تنظیم خودکار متریال منظره Adjusting Automatic Landscape Material

  • نقاشی در ارزش‌های بافت زمین سفارشی Painting in Custom Terrain Texture Values

اضافه کردن دارایی به عنوان بازیگران شاخ و برگ به صحنه ما Adding Assets as Foliage Actors to our Scene

  • افزودن سنگ ها با استفاده از حالت شاخ و برگ Adding Rocks using Foliage Mode

  • افزودن خوشه های سنگی بزرگ با استفاده از نمونه های منفرد Adding Large Rock Clusters using Single Instances

  • کار با تکه های کوچکتر سنگ Working with Smaller Chunks of Rocks

افزودن پوشش گیاهی به محیط زیست Adding Vegetation to our Environment

  • راه اندازی خوشه های شاخ و برگ درختان Setting up Tree Foliage Clusters

  • کاشت خوشه های درختی کوچکتر با استفاده از حالت شاخ و برگ Planting Smaller Tree Clusters using Foliage Mode

  • راه اندازی 3D Plant Foliage از Quixel Setting up 3D Plant Foliage from Quixel

  • تنظیم مقادیر رنگ شاخ و برگ Adjusting Foliage Colour Values

  • کار با گیاهان سه بعدی بزرگتر Working with Larger 3D foliage plants

  • رفع همپوشانی چمن و ایجاد شاخ و برگ کوچکتر Fixing Overlapping Grass and Building Smaller Foliage

ایجاد مواد آب Creating Water Material

  • راه اندازی واتر مش Setting up Water Mesh

  • راه اندازی هواپیماهای آبشار Setting up Water Fall Planes

  • تعمیر هواپیماهای آبی Fixing Water Planes

  • راه اندازی نمونه اولیه مواد آب Setting up Basic Water Material Instance

افزودن جزئیات بیشتر به پارامترهای آب ما Adding Additional Detail to our Water Parameters

  • تنظیم مقادیر پراکندگی و جذب در مواد آب Setting up Scattering and Absorption Values Within Water Material

  • تنظیم Basic Caustics Setting up Basic Caustics

  • تنظیم پارامترهای کاستیک آب Setting up Water Caustic Parameters

ایجاد امواج آب با استفاده از نرمال Creating Water Waves using Normals

  • ایجاد الگوی موج با استفاده از نرمال Creating Wave Pattern Using Normals

  • اضافه کردن حرکت به امواج آب UE5 Adding Motion to UE5 Water Waves

  • تنظیم پارامترهای عادی آب Setting Up Water Normal Parameters

ایجاد جزئیات اضافی برای سیستم آب پایه ما Making Additional Detail To our Base Water System

  • تنظیم بافت رنگ آب Setting up Water Colour Texture

  • راه اندازی Vertex Painting for Water System Setting up Vertex Painting for Water System

  • انجام تنظیمات نهایی مواد پایه آب Making Final Water Base Material Adjustments

راه اندازی آب برای آبشارها Setting up Water for Waterfalls

  • راه اندازی آب برای آبشارها Setting up Water for Waterfalls

  • تنظیم جریان بافت آبشار Setting up Waterfall Texture Flow

  • استفاده از نمونه مواد آبشار Applying Waterfall Material Instance

ایجاد ذرات نیاگارا برای سیستم آب Creating Niagara Particles for Water System

  • ایجاد متریال بافت ذرات سفارشی Creating Custom Particle Texture Material

  • راه اندازی سیستم پایه ذرات پاشش آب Setting up Basic Water Splash Particle System

  • افزودن حرکت به ذره پاشش آب Adding motion to Water Splash Particle

  • ایجاد پایه برای ذرات پاشش زمین Creating Base for Ground Splash Particle

  • ایجاد اثر ذرات پاشش زمین Creating Ground Splash Particle Effect

ایجاد مواد با جلوه های حرکتی سفارشی Creating Material With Custom Generated Motion Effects

  • ایجاد متریال افکت ریپل Creating Ripple Effect Material

  • ایجاد اثر جریان آب Creating Waterflow Effect

  • ایجاد Still Water Ripple و مرتب سازی Water VFX Creating Still Water Ripple and Sorting out Water VFX

استفاده از Water VFX در پروژه UE5 ما Applying Water VFX to our UE5 Project

  • استفاده از Created Water VFX Making use out of Created Water VFX

  • استفاده از افکت های ایجاد شده از آب ساکن Using Still Water Created Effects

ایجاد زمین با استفاده از بافت های نقشه ارتفاع Creating Terrain Using Heightmap Textures

  • ایجاد زمین با استفاده از Heightmap Texture Creating Terrain Using Heightmap Texture

  • ایجاد بافت خودکار مواد برای زمین Creating Automatic Material Texture For Terrain

راه اندازی آسمان جوی Atmospheric Sky Setup

  • راه اندازی نور خورشید Sun Light Setup

  • کار با Sky Atmosphere Working with Sky Atmosphere

  • تنظیم روشنایی محیطی و مه حجمی Setting up Ambient Lighting and Volumetric Fog

  • ابرهای حجمی Volumetric Clouds

کار با سیستم شبیه سازی سیال نیاگارا Working with Niagara Fluid Simulation System

  • ایجاد شبیه سازی سیال آتش Creating Fire Fluid Simulation

  • کار با Fire Fluid Properties Working with Fire Fluid Properties

  • کار با تراکم شبیه سازی آتش Working with Fire Simulation Density

افزودن تصاویر اضافی به شعله های آتش Adding Additional Visuals to our Flames

  • راه اندازی Fire Ember Niagara Particles Setting up Fire Ember Niagara Particles

  • راه اندازی Light Flicker Blueprint Setting up Light Flicker Blueprint

کار با مجسمه سازی ارگانیک Working With organic Sculpting

  • مجسمه سازی یک مش پرنده Sculpting out a Bird Mesh

افزودن حرکت به گله پرندگان Adding Motion to our Flock of Birds

  • راه اندازی Bird Material Setting up Bird Material

  • مش استاتیک پرنده نقاشی ورتکس Vertex Painting Bird Static Mesh

  • انیمیشن پرندگان در حال پرواز در سراسر افق Animating Birds Flying Across Horizon

ایجاد ذرات Firefly Niagara برای یک محیط سه بعدی Creating Firefly Niagara Particles for a 3D Environment

  • ایجاد کرم شب تاب Creating Fireflies

  • اضافه کردن یک حرکت الگو به فایرفلای ما Adding a Pattern Motion to our Fireflies

تغییر مقادیر رنگ آب Tweaking Water Colour Values

  • رفع انعکاس آب Fixing Water Reflection

درجه بندی رنگ با استفاده از پس فرآیند UE5 Colour Grading Using UE5 Postprocess

  • صحنه درجه بندی رنگ با استفاده از فرآیند ارسال Colour Grading Scene Using Post Process

راه اندازی دوربین Camera Setup

  • راه اندازی دوربین و ترکیب آن Setting up Camera and its Composition

تفسیر Rendering

  • رندر کردن محیط سه بعدی ما Rendering out our 3D Environment

  • درس پاداش راه اندازی مش های رودخانه خمیده Bonus Lesson Setting Up Curved River Meshes

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان Unreal Engine 5 برای ساختن یک محیط
جزییات دوره
18.5 hours
93
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,816
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Neil Bettison
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Neil Bettison Neil Bettison

3D Tudor Freelance Artist & Tutor درباره من در سال 2019 ، نیل بتیسون به دلیل علاقه به مدل سازی سه بعدی ، که می خواست با دیگران به اشتراک بگذارد ، 3D Tudor را تأسیس کرد. او یک هنرمند حرفه ای و سازگار با محیط زیست است. نیل با بیش از 60،000 دانشجو یک مربی موفق Udemy است. دوره های وی با نمره بازبینی در 4.6 یا بالاتر از بالاترین امتیازات برای مدل سازی 3D در Udemy است. دوره های نیل با تعداد زیادی نکته و ترفند جدید برای هر زبان آموز ، در هر سطح مدل سازهای سه بعدی طراحی شده است. هر دوره متفاوت است ، با بیشتر موضوعات رایج شامل دارایی ها و ساختمان های بازی Tudor قرون وسطایی ، یا صحنه های علمی تخیلی و سلاح ها. سبک مربی نیل باعث می شود او بخاطر دستورالعمل های لحظه ای و راهنمایی های روشن ، برجسته شود. وی تنها مربی Udemy است که در طول دوره های خود از نکات زنده روی صفحه استفاده می کند و به زبان آموزان کمک می کند بدون نیاز به بازگشت و مرور مجدد میانبرهای قبلی ، آنها را دنبال کنند. این امر مبتدیان و میان آموزان مطلق را قادر می سازد تا در کنار یکدیگر بیاموزند ، هیچ چیزی آنها را عقب نمی اندازد و با سرعت های مختلف توسط هر دانش آموز انتخاب می شود.