آموزش شبیه سازی واقعی موم ذوب در RealFlow

Simulating Realistic Melting Wax in RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ما یاد می گیریم که چگونه جلوه های واقع گرایانه ای از ذوب شدن اجسام، مانند موم، به صورت توده ایجاد کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، RealFlow 2013. در این آموزش، نحوه ایجاد افکت‌های واقعی از ذوب شدن اجسام، مانند موم، به توده‌ها را خواهیم آموخت. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه Scripted Daemons را برای شبیه سازی موم ذوب در RealFlow 2013 توسعه دهیم. علاوه بر این، شبیه سازی نهایی خود را در 3ds Max 2014 برای ایجاد یک سایه زن واقعی و سپس نور و نتیجه نهایی خود را با استفاده از V-Ray ارائه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، RealFlow 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شبیه سازی واقعی موم ذوب در RealFlow Simulating Realistic Melting Wax in RealFlow

  • تنظیم صحنه RealFlow ما Setting up Our RealFlow Scene

  • توسعه سیستم سیالات ما Developing Our Fluid System

  • ایجاد اولین شبیه سازی ما Creating Our First Simulation

  • ایجاد تعامل و اصطکاک Creating Interaction and Friction

  • شبیه سازی سیالات چسبناک ضخیم تر Simulating Thicker Viscous Fluids

  • بهینه سازی سرعت های شبیه سازی ما Optimizing Our Simulation Speeds

  • در حال توسعه اسکریپت ذوب ما Developing Our Melt Script

  • استفاده از Filter Daemon Utilizing the Filter Daemon

  • طراحی رقص اثر ذوب موم ما Choreographing Our Wax Melting Effect

  • نهایی کردن شبیه سازی ما Finalizing Our Simulation

  • تولید مش واکس ما Generating Our Wax Mesh

  • نورپردازی و سایه زدن شبیه سازی ما Lighting and Shading Our Simulation

  • راه اندازی یک سایه زن واقعی Setting up a Realistic Shader

  • نتیجه نهایی و جمع بندی Final Outcome and Recap

نمایش نظرات

آموزش شبیه سازی واقعی موم ذوب در RealFlow
جزییات دوره
1h 51m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Allan Mckay
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Allan Mckay Allan Mckay

آلن مک کی برنده جایزه سرپرست جلوه های بصری و مدیر فنی در هالیوود است. نزدیک به 20 سال کار برای بسیاری از استودیوهای برجسته از جمله Industrial Light + Magic ، Blur Studio ، Psyop ، Frantic Films ، Pixomondo ، Ubisoft. او روی فیلم های محبوب هالیوود از جمله Star Trek 2، Superman Returns، 2012، The Last Airbender، Daybreakers، Transformers 3، Beautiful Creatures و Flight کار کرده است. به تازگی آلان کار در مورد "سرنوشت" آینده Bungie ، فیلم جدید دنزل واشنگتن "The Equalizer" ، فیلم جدید Metallica ، فیلم برجسته God of War - Into Ashes و همچنین قطعه ای برای Superbowl را به پایان رسانده است. آلان از نزدیک در ارائه و مشارکت در تولید محصولات مایا و 3D Studio Max با Autodesk همکاری می کند ، خصوصاً در مورد FX. Autodesk به مک کی در سال 2007 مقام ماکس استاد را اعطا کرده است ، همچنین نامزد شده و یا جوایز زیادی از جمله اسکار ، امی و پروماکس را دریافت می کند تا چند مورد را نام برد.