لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراحی روند خرید موبایل با Sketch
Designing a Mobile Purchase Process Flow with Sketch
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برای ایجاد گردش کار خرید زیبا برای برنامه تلفن همراه خود ، باید مشخص کنید که کاربران واقعاً چه چیزی می خواهند و نیازهای آنها را در طراحی های خود برطرف کنید. در این دوره ، به امانوئل هنری بپیوندید زیرا او نشان می دهد چگونه می توان از ابزار طراحی و سازمانی در Sketch برای ایجاد گردش کار خرید مدرن استفاده کرد - و بهترین روش های طراحی تجربه کاربر را در این راه گنجانده است. امانوئل نشان می دهد که چگونه می توان در مورد جریان خرید کاربر پسند تحقیق کرد ، ماکت های اولیه ایجاد کرد و با استفاده از تکنیک های پیشرفته طرح خود را در Sketch ساخت. به علاوه ، او نشان می دهد که چگونه دارایی های بصری خود را به درستی برچسب گذاری و سازماندهی کنید تا آنها را برای صادرات به ابزارهای دیگر آماده کند.
موضوعات شامل:
دریافت الهام بصری برای پروژه خود li>
تحقیق در مورد جریان خرید کاربر پسند li>
ایجاد ماکتهای اولیه li>
افزودن پس زمینه اولیه با نمادها li>
ایجاد نمای حمل و نقل li>
ایجاد نمای پرداخت با قسمتهای کارت اعتباری li>
ایجاد نمای موفقیت سفارش li>
برچسب گذاری و سازماندهی تخته های هنری برای آماده سازی آنها برای صادرات li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. تحقیق
1. Research
الهام بصری برای پروژه
Visual inspiration for the project
یک جریان خرید کاربر پسند را تحقیق کنید
Research a user-friendly purchase flow
مقدمات اولیه با balsamiq
Initial mockups with balsamiq
2. افزودن موارد به سبد خرید
2. Adding Items to the Cart
اضافه کردن زمینه اولیه با نمادها
Adding initial background with symbols
ایجاد صفحه خرید اولیه
Creating the initial shopping screen
ایجاد کارت های مورد
Creating the item cards
ایجاد جزئیات مورد
Creating the item details
تغییر حالت با افزودن موارد به سبد خرید
State change adding items to cart
منطقه اصلاح کاربر را ایجاد کنید
Create the user modification area
3. صفحه نمایش پرداخت
3. Checkout Screens
ایجاد صفحه سبد خرید با موارد
Creating the cart screen with items
ایجاد صفحه حمل و نقل
Creating the shipping screen
ایجاد صفحه پرداخت
Creating the payment screen
ایجاد صفحه موفقیت در سفارش
Creating the order success screen
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات