نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش V-Ray ، ما از رندرهای عمیق EXR برای ایجاد فرود هواناو در منطقه باغ استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، NUKE 9X، V-Ray 3.0 for Maya. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 58s تکنیک های ترکیب عمیق در V-Ray و NUKE 2 ساعت و 47 دقیقه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تکنیک های ترکیب عمیق در V-Ray و NUKE
Deep Compositing Techniques in V-Ray and NUKE
-
راه اندازی NUKE با پروتکل ساختار ریشه
Setting up NUKE with Root Structure Protocol
-
پیگیری و حل شات صفحه
Tracking and Solving the Plate Shot
-
اصلاح دوربین
Refining the Camera Solve
-
جهت گیری و صادرات دوربین حل شده است
Orientation and Export of Camera Solve
-
وارد کردن دوربین حل شده به مایا
Importing the Camera Solve into Maya
-
تنظیم پروژه در مایا
Setting the Project in Maya
-
راه اندازی Ground Plane و Render Globals
Setting up the Ground Plane and Render Globals
-
راه اندازی خطی کار برای صفحه هواپیما
Linear Workflow Setup for the Image Plane
-
راه اندازی Material Wrapper در V-Ray
Setting up the Material Wrapper in V-Ray
-
ایجاد توپ های کروم برای تشخیص عیب مواد
Creating Chrome Balls for Material Wrapper Diagnostics
-
راه اندازی Projection Plane Image برای بسته بندی مواد
Setting up the Image Plane Projection for the Material Wrapper
-
پروجکشن تک فریم برای بسته بندی مواد
Single Frame Projection for Material Wrapper
-
تنظیم یا چراغ گنبد V-Ray
Setting up or V-Ray Dome Light
-
با افزایش ویژگی های GI مواد بسته بندی کننده
Expanded Upon the GI Features of the Material Wrapper
-
گرفتن بازتاب با استفاده از مواد بسته بندی کننده
Capturing Reflections Using the Material Wrapper
-
ساخت هندسه باغ
Building out the Garden Geometry
-
استفاده از Hovercrafts
Applying the Hovercrafts
-
راه اندازی لایه رندر Hovercraft ما
Setting up Our Hovercraft Render Layer
-
افزودن عناصر Render به لایه رندر Hovercraft ما
Adding Render Elements to Our Hovercraft Render Layer
-
راه اندازی و بهینه سازی لایه رندر زمینی ما
Setting up and Optimizing Our Ground Render Layer
-
وارد کردن رندرهای عمیق ما به NUKE
Importing Our Deep Renders Back into NUKE
-
ساخت اطلاعات زیبایی گذرگاه زیبایی ما
Building Our Beauty Color Pass Information
-
افزودن سایه زمینی به عکس صفحه ما
Adding Our Ground Shadow Onto Our Plate Shot
-
مقدمه ای بر Deep در NUKE
Introduction to Deep in NUKE
-
با استفاده از عیب یابی برای رندرهای عمیق
Using Diagnostics for Deep Renders
-
تصحیح رنگ در عمیق
Color Correcting in Deep
-
مقدمه ای بر گره Deepcrop
Introduction to the Deepcrop Node
-
افزودن بسته های نوری چند لایه به صحنه
Adding Multilayer Light Wraps to the Scene
-
افزودن Glows به Hover Panels
Adding Glows to the Hover Panels
-
تصحیح رنگ عکس نهایی ما
Color Correcting Our Final Shot
-
تنظیمات نهایی و Quicktime Render
Final Tweaks and Quicktime Render
نمایش نظرات