آموزش تکنیک های ترکیب عمیق در V-Ray و NUKE

Deep Compositing Techniques in V-Ray and NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش V-Ray ، ما از رندرهای عمیق EXR برای ایجاد فرود هواناو در منطقه باغ استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، NUKE 9X، V-Ray 3.0 for Maya. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 58s تکنیک های ترکیب عمیق در V-Ray و NUKE 2 ساعت و 47 دقیقه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های ترکیب عمیق در V-Ray و NUKE Deep Compositing Techniques in V-Ray and NUKE

  • راه اندازی NUKE با پروتکل ساختار ریشه Setting up NUKE with Root Structure Protocol

  • پیگیری و حل شات صفحه Tracking and Solving the Plate Shot

  • اصلاح دوربین Refining the Camera Solve

  • جهت گیری و صادرات دوربین حل شده است Orientation and Export of Camera Solve

  • وارد کردن دوربین حل شده به مایا Importing the Camera Solve into Maya

  • تنظیم پروژه در مایا Setting the Project in Maya

  • راه اندازی Ground Plane و Render Globals Setting up the Ground Plane and Render Globals

  • راه اندازی خطی کار برای صفحه هواپیما Linear Workflow Setup for the Image Plane

  • راه اندازی Material Wrapper در V-Ray Setting up the Material Wrapper in V-Ray

  • ایجاد توپ های کروم برای تشخیص عیب مواد Creating Chrome Balls for Material Wrapper Diagnostics

  • راه اندازی Projection Plane Image برای بسته بندی مواد Setting up the Image Plane Projection for the Material Wrapper

  • پروجکشن تک فریم برای بسته بندی مواد Single Frame Projection for Material Wrapper

  • تنظیم یا چراغ گنبد V-Ray Setting up or V-Ray Dome Light

  • با افزایش ویژگی های GI مواد بسته بندی کننده Expanded Upon the GI Features of the Material Wrapper

  • گرفتن بازتاب با استفاده از مواد بسته بندی کننده Capturing Reflections Using the Material Wrapper

  • ساخت هندسه باغ Building out the Garden Geometry

  • استفاده از Hovercrafts Applying the Hovercrafts

  • راه اندازی لایه رندر Hovercraft ما Setting up Our Hovercraft Render Layer

  • افزودن عناصر Render به لایه رندر Hovercraft ما Adding Render Elements to Our Hovercraft Render Layer

  • راه اندازی و بهینه سازی لایه رندر زمینی ما Setting up and Optimizing Our Ground Render Layer

  • وارد کردن رندرهای عمیق ما به NUKE Importing Our Deep Renders Back into NUKE

  • ساخت اطلاعات زیبایی گذرگاه زیبایی ما Building Our Beauty Color Pass Information

  • افزودن سایه زمینی به عکس صفحه ما Adding Our Ground Shadow Onto Our Plate Shot

  • مقدمه ای بر Deep در NUKE Introduction to Deep in NUKE

  • با استفاده از عیب یابی برای رندرهای عمیق Using Diagnostics for Deep Renders

  • تصحیح رنگ در عمیق Color Correcting in Deep

  • مقدمه ای بر گره Deepcrop Introduction to the Deepcrop Node

  • افزودن بسته های نوری چند لایه به صحنه Adding Multilayer Light Wraps to the Scene

  • افزودن Glows به Hover Panels Adding Glows to the Hover Panels

  • تصحیح رنگ عکس نهایی ما Color Correcting Our Final Shot

  • تنظیمات نهایی و Quicktime Render Final Tweaks and Quicktime Render

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های ترکیب عمیق در V-Ray و NUKE
جزییات دوره
2h 48m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
Matt Skonicki
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matt Skonicki Matt Skonicki

مت اسکونیکی به عنوان یک هنرمند سینمایی در استودیوی Netherrealm شروع به کار در زمینه بازی های رایج از جمله Blitz: The League ، Ballers و Mortal Kombat کرد. او همچنین به عنوان یک هنرمند فنی شخصیت در John Woo’s Stranglehold and Wheelman کار کرد. در دهه گذشته وی در م institutionsسسات مختلف از جمله کالج کلمبیا و موسسه هنر ایلینوی تدریس کرده است. مت در حال حاضر یک مربی تمام وقت در زمینه جلوه های تصویری در آکادمی Tribeca Flashpoint واقع در قلب شیکاگو است.