آموزش Quick Start to Rigging در 3ds Max: جلد 4

Quick Start to Rigging in 3ds Max: Volume 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به جلد 4 از Quick Start to Rigging در 3ds Max خوش آمدید، در این جلد، ما بر روی مفاهیم پوشش داده شده در جلد 3 می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014. به جلد 4 از Quick Start to Rigging در 3ds خوش آمدید. مکس، مجموعه‌ای از دوره‌های ویژه ساخته شده است که باید به ترتیب دنبال شوند و با تمرین‌های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته‌شده در هم آمیخته شوند. در این جلد، ما بر روی مفاهیمی که در جلد 3 پوشش داده شده است، می پردازیم. با یادگیری نحوه ایجاد اسکلت صورت با فک دوگانه برای انعطاف بیشتر شروع می کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با اصلاح کننده Morpher 3ds Max برای ایجاد حالات چهره کار کنیم. ما حتی یاد خواهیم گرفت که چگونه دستگاه چشم گوشتی خود را طراحی کنیم تا اثرات لغزش پوست در اطراف پلک ها را شبیه سازی کنیم. به طور کلی، ما بر روی ساخت یک دکل صورت پسند انیماتور تمرکز خواهیم کرد. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت متوالی برگزار شوند، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که قبل از ادامه این بخش با جلد 3 شروع کنید. همچنین شما را تشویق می کنیم که از تکالیفی که به دنبال هر جلد است استفاده کنید. این تکالیف به شما این امکان را می‌دهد که آنچه را که آموخته‌اید استفاده کنید و آن ابزارها و تکنیک‌ها را در پروژه‌های خود به کار ببرید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Quick Start to Rigging در 3ds Max: جلد 4 Quick Start to Rigging in 3ds Max: Volume 4

  • ایجاد اجسام استخوانی برای گردن، سر و فک Creating Bone Objects for the Neck, Head, and Jaw

  • افزودن استخوان برای چشم و پلک Adding Bones for the Eyes and Eyelids

  • پوشاندن صورت Enveloping the Face

  • اصلاح تغییر شکل های صورت Refining Facial Deformations

  • وزن کردن پلک ها Weighting the Eyelids

  • چشم های گوشتی Fleshy Eyes

  • مرتب کردن ابروها Rigging the Eyebrows

  • پوست انداختن ابروها Skinning the Eyebrows

  • تنظیم کنترل برای گردن، سر و فک بالا و پایین Setting up Controls for the Neck, Head, and Upper and Lower Jaws

  • ایجاد کنترل های چشمی Creating Eye Controls

  • رانندگی پلک با کانال های سفارشی Driving the Eyelids with Custom Channels

  • کنترل های ابرو Brow Controls

  • چسباندن ابرو و مو برای پیروی از تغییر شکل های صورت Attaching the Eyebrows and Hair to Follow Facial Deformations

  • کنترل زبان Controlling the Tongue

  • حالات چهره Facial Expressions

  • ایجاد سیستم کنترل صورت Creating a Facial Control System

  • تمیز کردن دکل Cleaning up the Rig

  • جلد 4 تکلیف Volume 4 Assignment

نمایش نظرات

آموزش Quick Start to Rigging در 3ds Max: جلد 4
جزییات دوره
2h 33m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.