آموزش تکنیک های Mograph: شکل گیری ذرات در Cinema 4D

Mograph Techniques: Morphing Particles in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد شبیه سازی ذرات در داخل CINEMA 4D می تواند چالش برانگیز باشد. اما با استفاده از قدرت اثرات وراثت ، می توانید از ماژول MoGraph برای ایجاد سریع و بصری ذرات پیچیده و انیمیشن های شبیه سیم استفاده کنید. بگذارید EJ Hassenfratz به شما نشان دهد که چگونه از ماژول MoGraph برای ساخت انیمیشن ذره ای جلب توجه کنید که اشکال مختلفی دارد. بیاموزید که انیمیشن اولیه را با ماتریس تنظیم کنید ، وزنه برداری و انتقال را به صورت تصادفی اضافه کنید و سپس با هندسه به ذرات فرم قابل مشاهده ای جامد دهید. در آخر ، از CINEWARE برای ترکیب تصاویر پس از اثر استفاده کنید و مقداری براق کننده نهایی اضافه کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد اشکال با استفاده از ماتریس
  • متحرک سازی شکل ها
  • افزودن تصادفی
  • ایجاد اشکال ذرات و شبیه سازی هندسه ذرات
  • اعمال ذرات در ماتریس ها
  • وارد کردن تصاویر و داده های سه بعدی با CINEWARE

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • انتخاب نسخه مناسب CINEMA 4D Choosing the right version of CINEMA 4D

1. تنظیم Morphs ذرات 1. Setting Up Particle Morphs

  • ایجاد اشکال با استفاده از ماتریس Creating shapes using matrices

  • متحرک کردن مورف اول Animating the first morph

  • متحرک کردن مورف دوم Animating the second morph

2. اضافه کردن تصادفی 2. Adding Randomness

  • اضافه کردن وزن تصادفی Adding random weighting

  • صاف کردن انتقال و اضافه کردن یک تغییر شکل Smoothing the transition and adding a deformer

3. اضافه کردن هندسه ذرات 3. Adding Particle Geometry

  • ایجاد اشکال ذرات و هندسه ذرات کلونینگ Creating particle shapes and cloning particle geometry

  • استفاده از مواد در ماتریس Applying materials to matrices

  • متحرک کردن شی تلفن Animating the phone object

4- ارائه و وارد کردن اثرات بعدی 4. Rendering and Importing into After Effects

  • تنظیم عمق میدان و ارسال رندر Setting up depth of field and render passes

  • وارد کردن فیلم و داده های سه بعدی با CINEWARE Importing footage and 3D data with CINEWARE

  • اضافه کردن تاری ، عمق میدان ، تاری حرکت و تصحیح رنگ Adding depth-of-field blur, motion blur, and color correction

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های Mograph: شکل گیری ذرات در Cinema 4D
جزییات دوره
1h 7m
15
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
20,066
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EJ Hassenfratz EJ Hassenfratz

EJ Hassenfratz برای مشتریانی مانند NBA و NHL ، ESPN و Discovery Channel گرافیک حرکت ایجاد می کند. EJ Hassenfratz از سال 2005 در صنعت گرافیک حرکت مشغول به کار است ، و در درجه اول در زمینه پخش کار می کند. او تجارت آزاد خود را انجام داده است ، eyedesyn ، و با مشتریان زیادی از جمله تیم های NBA ، NHL و MLB همکاری کرده است ، به علاوه شبکه های بزرگی مانند CBS ، ESPN و کانال Discovery. او توسعه دهنده متن Edge FX است ، از پیش تنظیم شده متن برای CINEMA 4D ، و راهنمایی های سریع Cinema 4D خود را که در وبلاگ خود ، eyedesyn.com تولید می شود ، تولید می کند. او غالباً برای MAXON کار می کند ، آنها را در نمایشگاه های تجاری ، گروه های کاربر و آزمایش بتا CINEMA 4D نمایندگی می کند.