آموزش 3ds Max و افتر افکت: تجسم محصول

3ds Max and After Effects: Product Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تجسم سه بعدی جنبه اساسی طراحی ، ساخت و بازاریابی محصولات قرن 21 است. این دوره ، یک گردش کار استاندارد برای محصول را نشان می دهد ، از وارد کردن یک مدل CAD تا ارائه تصاویر واقعی. این ابزار پیشرفته 3ds Max و ارائه دهنده آرنولد را برای زنده کردن طرح های محصول در مراحل تولید چیدمان صحنه ، مواد ، نورپردازی و نمایش استفاده می کند. این برنامه همچنین از Adobe After Effects برای کامپوزیت و تنظیم پاسهای رندر استفاده می کند و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به رندر مجدد به صورت سه بعدی ، نورپردازی را به صورت هنری هدایت کنید. ترکیبی از 3ds Max و After Effects هنرمندان و طراحان را قادر می سازد تا تجسم محصول را با کارایی ، انعطاف پذیری و خلاقیت بیشتر از هر زمان دیگری ارائه دهند.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن مدل CAD
  • چیدمان صحنه
  • ذخیره و بارگذاری XRefs
  • قاب بندی و نوردهی دوربین
  • مواد مبتنی بر فیزیک
  • بافت های رویه
  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با نقشه محیط
  • روشنایی سیل با چراغهای منطقه
  • نور استودیو با چراغ های نقطه ای و نقطه ای
  • فروپاشی و محرومیت از نور
  • م componentلفه AOV رندر رد می کند
  • بهینه سازی تنظیمات ارائه آرنولد
  • لایه بندی اجزای رندر در After Effects
  • ارائه یک تصویر فنی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • به تجسم محصول در 3ds Max خوش آمدید Welcome to product visualization in 3ds Max

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. چیدمان صحنه 1. Scene Layout

  • تنظیم تنظیمات و گزینه ها Setting preferences and options

  • واردات مدلهای CAD Importing CAD models

  • تمیز کردن صحنه Cleaning up the scene

  • مدیریت لایه های نمایشگر Managing display layers

  • ذخیره و بارگیری XRef Saving and loading an XRef

  • مدل سازی یک سیکلروما پس زمینه Modeling a background cyclorama

  • ایجاد یک دوربین Creating a camera

  • کنترل نوردهی و روشنایی محیط Exposure control and environment lighting

  • تنظیم نسبت ابعاد و ایجاد فریم در عکس Setting aspect ratio and framing the shot

2. مواد 2. Materials

  • بهینه سازی ویژگی های نمایش نمای Optimizing viewport display properties

  • ایجاد یک ماده فیزیکی Creating a physical material

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با نقشه محیطی Image-based lighting with an environment map

  • تنظیم پارامترهای مواد Adjusting material parameters

  • رنگ پایه و بازتاب ها Base color and reflections

  • مطالب کارگردانی هنری Art-directing materials

  • نقشه برداری با بافتهای رویه ای Mapping with procedural textures

  • جابجایی نقشه برداری از یک ماده فیزیکی Displacement mapping a physical material

3. روشنایی 3. Lighting

  • نورگیر سیل با نور چهار برابر آرنولد Floodlighting with Arnold Quad light

  • کارگردانی نورپردازی Directing floodlighting

  • روشنایی استودیو با نورافکن Studio lighting with a spotlight

  • کمبود فاصله با فیلتر Decay Attenuation over distance with Decay filter

  • لبه های برجسته با چراغ های رینگ Accentuating edges with rim lights

  • به استثنای چراغ ها و سایه ها Excluding lights and shadows

  • تعادل رنگ سفید برای AOV ها White balancing for AOVs

  • ایجاد AOV ها برای ارائه گذرهای مؤلفه Creating AOVs for render component passes

  • ایجاد گروه های سبک Creating light groups

  • ارائه اجزای گروههای سبک Rendering components of light groups

4- ارائه و آهنگسازی 4. Rendering and Compositing

  • گزینه های نمایش نمایش اجسام بدن Body Object Viewport Display options

  • Tessellation بدن شیء Body Object Render Tessellation

  • تنظیمات ارائه دهنده آرنولد بهینه سازی کنید Optimizing Arnold Render Settings

  • تنظیمات مدیریت رنگ پس از افکت After Effects color management settings

  • اجزای ارائه لایه بندی Layering render components

  • تنظیم روشنایی در تولید پس از تولید Adjusting lighting in post-production

5. جلوه های ویژه 5. Special Effects

  • قالب بندی یک نمای ایزومتریک Framing an isometric view

  • ارائه تصویر فنی Rendering a technical illustration

  • افزودن جلوه های درخشش Adding glow effects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max و افتر افکت: تجسم محصول
جزییات دوره
3h 22m
40
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,062
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.