آموزش ایجاد تصویربرداری سفارشی از حرکت صورت در مایا

Creating Custom Facial Motion Capture in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش های مایا، ما روند ایجاد انیمیشن سه بعدی شخصیت های صورت سفارشی با استفاده از After Effects، Matchmover 2014 و Maya 2014 را طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC، Matchmover 2014، Maya 2014، Tracksperanto.Throughout این آموزش های Maya ما روند ایجاد انیمیشن سه بعدی شخصیت های صورت سفارشی با استفاده از After Effects، Matchmover 2014 و Maya 2014 را طی خواهیم کرد. تاریخچه انیمیشن موکاپ صورت، نگرانی های استفاده از عکس برداری از حرکت چهره در رابطه با انیمیشن فریم کلیدی، برنامه ریزی را مورد بحث قرار خواهیم داد. نقاط مرجع برای صورت، ضبط مرجع کل بدن و فیلم مرجع چهره، تمیز کردن فیلم مرجع چهره در After Effects، ردیابی نقاط مرجع در Matchmover 2014، صادرات اطلاعات ردیابی Matchmover با استفاده از Tracksperanto، وارد کردن داده‌های ضبط حرکت به Maya 2014، اطلاعات ردیابی را به کنترل‌کننده‌های انیمیشن صورت گره زد و انیمیشن کامل بدن را برای تکمیل ما ایجاد کرد. عملکرد ضبط حرکت صورت در پایان این آموزش مایا، درک کامل تری از نحوه ایجاد انیمیشن ثبت حرکت صورت سفارشی به روشی موثر و در عین حال ارزان خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC، Matchmover 2014، Maya 2014، Tracksperanto.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد تصویربرداری سفارشی از حرکت صورت در مایا Creating Custom Facial Motion Capture in Maya

  • تاریخچه عکسبرداری از حرکت صورت History of Facial Motion Capture

  • ملاحظات برای انیمیشن عکس برداری از صورت Considerations for Facial Motion Capture Animation

  • ترسیم اهداف صورت و ضبط ویدیوی مرجع Plotting Facial Targets and Recording Reference Video

  • پاکسازی رفرنس صورت در افتر افکت Cleaning up Facial Reference in After Effects

  • ردیابی نشانگرها در MatchMover Tracking Markers in MatchMover

  • نصب Tracksperanto و صادرات Tracking به Maya Installing Tracksperanto and Exporting Tracking to Maya

  • اتصال داده‌های ردیابی به کنترل‌کننده‌های انیمیشن صورت Connecting Tracking Data to Facial Animation Controllers

  • متحرک کردن چشم ها و پلک ها Animating Eyes and Lids

  • بررسی آخرین انیمیشن صورت جلا داده شده ما Reviewing Our Final Polished Facial Animation

  • آنالیز مرجع ویدیویی انیمیشن کامل بدن ما Analyzing Our Full Body Animation Video Reference

  • انیمیشن ریشه، پا و ستون فقرات بدن ما Animating the Root, Feet, and Spine of Our Full Body Animation

  • انیمیشن گردن، سر و بازوهای تمام بدن ما Animating the Neck, Head and Arms of Our Full Body Animation

نمایش نظرات

آموزش ایجاد تصویربرداری سفارشی از حرکت صورت در مایا
جزییات دوره
1h 25m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Ron Friedman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ron Friedman Ron Friedman

رون از سابقه اجرا با بیش از 21 سال تجربه به عنوان یک شخصیت متحرک ارائه می شود. با شروع انیمیشن 2D سنتی ، رون به همراه سایر صنایع تبدیل به 3D شد و هرگز به گذشته نگاه نکرد. وی در انیمیشن های ویژه (پیج مستر ، پرنسس قو) ، انیمیشن جلوه های تصویری برای فیلم (ون هلسینگ ، لمنی اسکیکت ، مه ، مارها در هواپیما) و انیمیشن Videogame (Robot Rising ، Immortal City ، City Of Heroes ، Adam Blaster ) و ناظر انیمیشن برای فیلم برنده جایزه اسکار ، "هزارتوی پان" بود. او همچنین مدیر انیمیشن در بازی ویدیویی Namco/Bandai "Afro Samurai" بود. رون در حال حاضر رهبر انیماتور استودیوی HitPoint در آمهرست ، ماساچوست با مجموعه ای از عناوین Fairies دیزنی است. وی همچنین در مرکز هنرهای تصویربرداری دیجیتال دانشگاه بوستون در والتهام ، MA و در انستیتوی هنر نیوانگلند در بروکلاین ، MA تدریس می کند.