آموزش گردش کار رنگی در NUKE

Color Workflows in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما کمک می کند از روش های کار با عناصر مختلف در فضای رنگی مختلف درک کاملی داشته باشید تا همه چیز قبل و بعد از ارائه به نظر یکسان برسد. گردش کار خطی نور NUKE از همه روش های منحصر به فرد منابع در برخورد با رنگ به صورت یکپارچه استفاده می کند. این دوره ، Color Workflows در NUKE ، شما را با اصول فضاهای رنگی در NUKE آشنا می کند. ابتدا با کشف چگونگی استفاده مodeثر از گره درجه بندی و انجام اصلاح اساسی رنگ شروع خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما در حال جستجو برای سایر گره های صحیح رنگی هستید که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ، مانند گره های صحیح رنگ ، جستجوی رنگ و صحیح رنگ ها. سرانجام ، شما قبل از اتمام با برخی از عناصر CG در لایه های مختلف آنها و نحوه ترکیب شدن آنها در پس زمینه ، با استفاده از برخی از عناصر صفحه سبز بیش از یک زمینه اصلی ، یک کامپوزیت خشن را مرور خواهید کرد. با پایان این دوره ، شما یک درک کامل و جامع از رنگ و چگونگی هماهنگی همه چیز را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 10.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

نگاهی به انواع مختلف تصویر Looking at Various Image Types

  • بررسی اجمالی NUKE و شرایط کلیدی Overview of NUKE and Key Terms

  • بررسی اجمالی Overview

  • بررسی فیلم های مختلف Examining Footage of Various Types

  • بررسی فیلم های خطی Examining Linear Footage

  • بازآفرینی دستی گردش کار خطی NUKE Manually Recreating NUKE's Linear Light Workflow

  • روند ارائه The Rendering Process

  • مروری بر گره درجه Overview of the Grade Node

  • تصحیح رنگ با گره درجه Color Correction with the Grade Node

  • مروری بر گره های Colorcorrect و Colorlookup Overview of the Colorcorrect and Colorlookup Nodes

  • مروری بر گره Huecorrect Overview of the Huecorrect Node

ترکیب تصاویر لگاریتمی صفحه سبز از پس زمینه sRGB Compositing Green Screen Logarithmic Footage Over a sRGB Background

  • تنظیم کلید اصلی The Basic Keying Setup

  • تصفیه ترکیب اصلی و نهایی Refining the Key and Final Composite

  • بازآفرینی کامپوزیت با مدیریت دستی دستی Recreating the Composite with Manual Color Management

ترکیب CG در پس زمینه Compositing CG Over a Background

  • تنظیمات اساسی و کامپوزیت The Basic Setup and Composite

  • استفاده از پاسهای مختلف برای کنترل نمای Using Various Passes to Control the Look

  • مطابقت سیاه و سفیدها با پس زمینه Matching Blacks and Whites to the Background

  • افزودن Shadow Pass و Finishing Touch Adding a Shadow Pass and Finishing Touches

  • رندر و مدیریت دستی دستی Rendering and Manual Color Management

نمایش نظرات

آموزش گردش کار رنگی در NUKE
جزییات دوره
2h 0m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Eric Deinzer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eric Deinzer Eric Deinzer

اریک در سیزده سال گذشته در جلوه های بصری فعال بوده است. از زمین به عنوان یک هنرمند روتو و نقاشی شروع می شود ، تا اکنون که در تیم های داخلی برای نمایش های تلویزیونی مانند گاتهام از فاکس تا نظارت بر روی تبلیغات تجاری نظارت داشته است. قبل از غوطه وری در جلوه های بصری به عنوان ویراستار کار می کرد. این کار از زمانی آغاز شد که وی به آژانس تبلیغاتی ویدن و کندی در دبیرخانه تحریریه داخلی آنها پیوست. از آنجا ، او راه خود را برای ویرایش X-Games برای ESPN و سایر پروژه های ورزشی پرتحرک اکشن باز کرد.