آموزش ایجاد یک محیط علمی تخیلی آماده بازی در مایا

Creating a Game-Ready Sci-Fi Environment in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا یاد می گیریم که چگونه یک محیط آماده برای بازی بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، Mudbox 2013، Photoshop 2013. در این آموزش Maya یاد می گیریم که چگونه یک محیط آماده برای بازی ایجاد کنیم. در طول این درس‌ها، ما محیطی را ایجاد خواهیم کرد که هم از نظر بصری جذاب باشد و هم با استفاده از تکنیک‌های کارآمد توسعه یابد. از هنر مفهومی گرفته تا محیطی که برای موتورهای بازی آماده است، تمام مراحل را طی می کنیم و در طول مسیر نکات و ترفندهای اثبات شده را یاد می گیریم. برخی از بافت های استفاده شده در این دوره از http://www.mayang.com/textures منبع نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، Mudbox 2013، Photoshop 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک محیط علمی تخیلی آماده بازی در مایا Creating a Game-Ready Sci-Fi Environment in Maya

  • مسدود کردن اتاق Blocking out Room

  • مسدود کردن سقف Blocking out Ceiling

  • جزئیات درب Detailing the Door

  • جزئیات سقف Detailing the Ceiling

  • جزئیات طبقه Detailing the Floor

  • تکنیک های کارآمد با پلی بالا برای درب Efficient High-poly Techniques for the Door

  • تکنیک های کارآمد با پلی بالا برای سیم ها Efficient High-poly Techniques for the Wires

  • باز کردن عناصر مشابه Unwrapping Similar Elements

  • باز کردن کارآمد طرح بندی Efficiently Unwrapping the Layout

  • نقشه های انسداد پخت Baking Occlusion Maps

  • پخت نقشه های معمولی Baking Normal Maps

  • بافت سازی نسل بعدی Next Generation Texturing

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک محیط علمی تخیلی آماده بازی در مایا
جزییات دوره
2h 21m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
از 5
دارد
دارد
دارد
Roel Coucke
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Roel Coucke Roel Coucke

Roel Coucke یک متخصص عمومی سه بعدی است که در توسعه دارایی ها و محیط های سطح سخت، سایه زن های پیشرفته و ابزار تخصص دارد. در سال 2011، او در کالج دانشگاه Howest در بلژیک با مدرک لیسانس در توسعه بازی، یک مطالعه موازی در 3D و برنامه نویسی فارغ التحصیل شد. در طول تحصیل، او جوایز متعددی از جمله بهترین توسعه دهنده بازی و اینتل بهترین طراحی هنری را به دست آورد. او روی Killzone 3 در Guerrilla Games Amsterdam کار کرد و همچنین روی Killzone 4 کار کرد. او در حال حاضر به عنوان یک متخصص آزاد سه بعدی کار می کند.