لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تجسم تعاملی در Unreal Engine 5 برای ArchViz
Interactive Visualization in Unreal Engine 5 for ArchViz
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
تجسم تعاملی، انیمیشن سینمایی برای معماری و طراحی داخلی Unreal Engine 5، UE 5.2 آماده سازی یک مدل سه بعدی از فراخوان های پروژه و بهینه سازی هندسه در موتور غیرواقعی تنظیمات نور داخلی و خارجی واقعی حل مسئله با نور لومن. Surface Cache رویه واقعی و HDRI آسمان و ابرها بهینه سازی و ویرایش هندسه با ابزارهای موتور غیرواقعی کپی کارآمد، ادغام و قرار دادن دارایی ها در صحنه پس از پردازش حجم، نور خورشید و تنظیمات مه حل مشکل با مواد ایجاد مصنوعات نور برای استاتیک بیرونی و داخلی مش و چمن رویهای برای شاخ و برگ و گیاهان محیطی با Megascans تنظیمات حجم پس از فرآیند برای بخشهای مختلف پروژه بهینهسازی برای نور مصنوعی داخلی و خارجی طرح نهایی بهبودهای پروژه. بهینه سازی پروژه ایجاد ویژگی های پروژه تعاملی راه اندازی نهایی پروژه. پروژه بسته بندی حل مسئله برای توزیع معماری فوتورئالیستی رندر سینمایی و انیمیشن ویرایش نهایی فیلم. DaVinci Resolve پیش نیازها:سیستم با الزامات توصیه شده: ویندوز 10 بیلد 1909.1350 و جدیدتر با DirectX 12 از ویندوز 10 نسخه 1909 پشتیبانی می کند — تعداد ویرایش باید بیش از 0.1350 یا برابر باشد. یکی از کارتهای گرافیک زیر: سری NVIDIA RTX-2000 یا سری جدیدتر AMD RX-6000 یا کارتهای گرافیکی جدیدتر Intel® Arc™ A-Series یا مهارتهای پایه جدیدتر کار با Unreal Engine 5
قفل کامل پتانسیل Unreal Engine در تجسم معماری را با دوره آنلاین جامع من در مورد تجسم تعاملی در Unreal Engine 5 باز کنید. چه معمار، چه طراح یا حرفه ای در زمینه تجسم باشید، این دوره شما را قادر می سازد تا الهام بخش خلق کنید. تجسم های فوتورئالیستی و تعاملی پروژه های معماری.
در چشم انداز رندر و ارائه امروزی، Unreal Engine به عنوان پلتفرم پیشرو ظاهر شده است. با تسلط بر مهارت های توسعه پروژه های تعاملی قابل توجه، برتری رقابتی نسبت به همتایان خود در این صنعت به دست خواهید آورد. از طریق این دوره، ما به شما فرصتی منحصر به فرد برای استفاده از تجربه دنیای واقعی من در کار بر روی یک پروژه ارائه می دهیم و شما را در هر مرحله از فرآیند راهنمایی می کند.
در طول دوره، طیف متنوعی از مهارتها را به دست خواهید آورد که به شما امکان میدهد دیدگاههای معماری خود را زنده کنید:
- مدل سه بعدی پروژه خود را آماده کنید و مطمئن شوید که برای Unreal Engine بهینه شده است.
- بهینه سازی تماس های ترسیمی و مدیریت هندسه برای دستیابی به عملکرد مطلوب را بیاموزید.
- تکنیکهایی را برای ایجاد تنظیمات نورپردازی داخلی و خارجی واقعی کشف کنید.
- چالشهای مربوط به Lumen Light و Surface Cache را حل کنید و مطمئن شوید که تصاویر شما بیعیب هستند.
- در هنر ایجاد محیط های رویه ای واقع گرایانه، از جمله آسمان ها و ابرهای HDRI تسلط پیدا کنید.
- از ابزارهای قدرتمند Unreal Engine برای بهینهسازی و ویرایش هندسه استفاده کنید.
- برای ادغام یکپارچه، دارایی ها را به طور موثر کپی، ادغام و در صحنه خود قرار دهید.
- تنظیمات صدا، نور خورشید و مه پس از پردازش را برای بهبود تصاویر خود کاوش کنید.
- بر موانع مربوط به مصنوعات سبک غلبه کنید و از نتیجه نهایی صیقلی اطمینان حاصل کنید.
- مواد با کیفیت بالا را برای عناصر داخلی و خارجی پروژه خود بسازید.
- مش های ایستا، چمن رویه ای، شاخ و برگ و گیاهان را با استفاده از Megascans ترکیب کنید.
- نورپردازی را برای عناصر مصنوعی داخلی و خارجی بهینه کنید و فضای واقعی را تضمین کنید.
- بهبودهای نهایی را در پروژه خود انجام دهید، تمام جزئیات را برای حداکثر تأثیر تنظیم کنید.
- از طرحهای اولیه برای بهینهسازی پروژه و ایجاد ویژگیهای تعاملی پروژه استفاده کنید.
- پروژه نهایی خود را تنظیم کنید، مشکلات را عیب یابی کنید و آن را برای توزیع آماده کنید.
- تکنیکهایی را برای دستیابی به رندر و انیمیشن سینمایی معماری فوتورئالیستی کاوش کنید.
- در هنر ویرایش نهایی ویدیو با استفاده از DaVinci Resolve تسلط پیدا کنید و کارهای تکمیلی عالی را اضافه کنید.
به دوره من بپیوندید و برای تبدیل شدن به یک استاد تجسم تعاملی در Unreal Engine 5، سفری را آغاز کنید. خلاقیت خود را آزاد کنید، پروژه های معماری خود را ارتقا دهید و تأثیری ماندگار بر مشتریان و مخاطبان خود بگذارید. اکنون ثبت نام کنید و قدرت Unreal Engine را برای موفقیت در تجسم معماری باز کنید.
سرفصل ها و درس ها
شروع
Beginning
نصب نرم افزار
Software Installation
تهیه مدل سه بعدی
Preparation of 3D Model
رسم تماس ها و بهینه سازی هندسه
Draw Calls and Geometry Optimization
دیتا اسمیت. صادرات صحنه به Unreal Engine
Datasmith. Scene export to Unreal Engine
موتور غیر واقعی
Unreal Engine
تنظیم اولیه نور بیرونی
Initial setting of exterior light
نور داخلی. تنظیم مواد شیشه ای
Interior light. Glass material setting
کش سطحی لومن. حل مسئله
Lumen Surface Cache. Problem solving
ابرهای رویه ای و HDRI
Procedural and HDRI Clouds
کار با هندسه در Unreal Engine
Working with geometry in Unreal Engine
بهینه سازی هندسه در موتور Unreal
Geometry Optimization in Unreal Engine
ویرایش هندسه در Unreal Engine
Geometry Editing in Unreal Engine
کپی کردن، ادغام و قرار دادن دارایی ها در صحنه
Copying, Merging and Placing Assets in the scene
حجم ارسال فرآیند. نور خورشید داخلی. مه
Post Process Volum. Interior Sun Light. Fog
حل مشکل با Light Artifacts
Solving the problem with Light Artifacts
مواد، مش استاتیک و چمن رویه ای
Materials, Static Mesh and Procedural Grass
مواد بیرونی - قسمت 1 -
Exterior Materials - Part 1 -
مواد بیرونی - قسمت 2 -
Exterior Materials - Part 2 -
مش استاتیک و چمن رویه ای
Static Mesh and Procedural Grass
مواد داخلی - قسمت 1 -
Interior Materials - Part 1 -
مواد داخلی مواد دو طرفه - قسمت 2 -
Interior Materials. Two-sided Materials - Part 2 -
مصالح داخلی - قسمت 3 -
Interior Materials - Part 3 -
مصالح داخلی - قسمت 4 -
Interior Materials - Part 4 -
مواد داخلی مواد روشنایی فرو رفته - قسمت 5 -
Interior Materials. Recessed Lighting Material - Part 5 -
تنظیمات نهایی حجم محیط و ارسال فرآیند
Environment and Post Process Volume Final settings
شاخ و برگ و گیاهان. مگااسکن ها
Foliage and Plants. Megascans
حجم ارسال فرآیند. تنظیمات نهایی
Post Process Volume. Final settings
تنظیمات نور نهایی آتش در شومینه. بهبودهای نهایی پروژه
Final Light settings. Fire in fireplace. Final Project Improvements.
تنظیمات نور مصنوعی داخلی
Interior Artificial light Settings
آتش سوزی در شومینه
Fire in the Fireplace
تنظیمات نور مصنوعی بیرونی
Exterior Artificial light Settings
بهبودهای نهایی پروژه
Final Project Improvements
نقشه ها ایجاد ویژگی های پروژه تعاملی
Blueprints. Creating Interactive Project Features
شروع کار با Blueprints. شخصیت و برخورد
Getting started with Blueprints. Character and Collision
طرح باز شدن درب
Blueprint Doors Opening
بهینه سازی صحنه با سطوح
Scene Optimization with Levels
تغییر موقعیت خورشید با طرح نقشه
Changing a Position of the Sun with Blueprint
بهینه سازی شاخ و برگ با Blueprint
Foliage Optimization with Blueprint
نمایش نظرات