لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش سایه، نورپردازی و رندر واقعی پوست در 3ds Max و V-Ray
Realistic Skin Shading, Lighting, and Rendering in 3ds Max and V-Ray
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش نحوه رندر کردن پوست و چشم انسان با استفاده از V-Ray برای 3ds Max را یاد می گیریم. این سری از ویدیوها شما را در روند ایجاد رندرهای واقعی با استفاده از V-Ray برای 3ds Max راهنمایی می کند. در حالی که رندر یک روش بسیار قدرتمند برای ارتقای کار یک هنرمند است، این فرآیند نه تنها برای مبتدیان بلکه برای کاربران پیشرفته نیز می تواند بسیار گیج کننده باشد. این دوره به ساده سازی روند کمک می کند. ما با یادگیری نحوه آماده سازی دارایی ها برای رندر شروع می کنیم و تا پایان کار تا انجام کارهای پس از رندر نهایی ادامه می دهیم. پس از تکمیل این آموزش، ما درک بسیار بهتری از فرآیند کلی مربوط به رندر کردن یک شخصیت واقعی در V-Ray برای 3ds Max خواهیم داشت، همچنین نکات و ترفندهای ارزشمندی را برای موضوعات خاص تر مانند سایه زدن پوست و گردش کار خطی به دست خواهیم آورد. که در پایان به هنرمند کمک می کند تا سطوح جدیدی از رئالیسم و زندگی را به آثار خود بیافزاید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
سایه، نورپردازی و رندر واقعی پوست در 3ds Max و V-Ray
Realistic Skin Shading, Lighting, and Rendering in 3ds Max and V-Ray
بررسی اجمالی سرمایه اصلی
Overview of Head Asset
مروری بر دارایی چشم
Overview of Eyes Asset
پخت نقشه جابجایی در Mudbox
Baking Displacement Maps in Mudbox
پیکربندی مقیاس در 3ds Max
Configuring Scale in 3ds Max
استفاده از Displacement Maps در V-Ray
Using Displacement Maps in V-Ray
تنظیم گردش کار خطی در 3ds Max و V-Ray
Setting-up Linear Workflow in 3ds Max and V-Ray
آشنایی با نمونهبردار تصویر V-Ray
Understanding the V-Ray Image Sampler
استفاده از دوربین فیزیکی V-Ray
Using the V-Ray Physical Camera
استفاده از نورهای V-Ray
Using V-Ray Lights
روشنایی جهانی در V-Ray
Global Illumination in V-Ray
سایه زدن پوست در وی ری
Skin Shading in V-Ray
سایه چشم در وی ری
Eye Shading in V-Ray
رندر نهایی و پس پردازش در فتوشاپ
Final Render and Post-processing in Photoshop
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
آدام لوئیس یک هنرمند مستقل و هنرمند جلوه های بصری است که در آریزونا زندگی می کند. او کار خود را در CG شروع کرد و آن را به عنوان یک سرگرمی آموخت در حالی که در یک شرکت بیمه کار می کرد. همانطور که او پیشرفت کرد و کارهای خود را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت، شرکت ها شروع به تماس با او برای کار آزاد کردند، بنابراین او تصمیم گرفت که شغل خود را ترک کند و تمرکز خود را بر آن بگذارد و از آن زمان تاکنون با موفقیت این کار را انجام می دهد.
نمایش نظرات