نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، شما نگاهی به یک رویکرد عالی برای ایجاد هنر مفهومی برای تولیدات سرگرمی خواهید انداخت و آن ترکیبی از قدرت 3D و 2d است تا بهترین ها را از هر دو جهان داشته باشید و خود را برای دنیای حرفه ای آماده کنید. یک رویکرد عالی برای طراحی هنر مفهومی خود برای تولیدات سرگرمی؟ در این دوره ، Game Environment Concept Art Fundamentals ، شما درکی از چگونگی ایجاد یک هنر مفهومی محیط فانتزی با استفاده از انسداد 3D خواهید یافت. در ابتدا ، شما می توانید انسداد در Zbrush و برخی از تکنیک های اساسی لازم برای کارآمد و ساختارمند بودن آن را یاد بگیرید. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه از صحنه 3D به عنوان یک پایه محکم برای تسهیل مرحله نقاشی با ترکیب کردن رندرهای رندر استفاده کنید. سرانجام ، شما نحوه ایجاد خلق و خوی مصور و انعطاف پذیری در نورپردازی در فتوشاپ را بررسی خواهید کرد ، بدون اینکه وقت خود را صرف ساخت نقاشی کنید زیرا همه چیز به صورت 3 بعدی حل شده است و ما آزادانه می توانیم جذاب ترین منظره را از صحنه خود انتخاب کنیم. کاربران این دوره باید با فتوشاپ آشنا باشند زیرا ما مدتی را در فتوشاپ خواهیم گذراند و تمرکز خود را بر ایجاد خلق و خوی روشن نشان می دهیم. با استفاده از این روش ، ما شخصاً به عنوان هنرمند و همچنین برای تولیدی كه ممكن است در آن كار كنیم ، مزایای زیادی به دست می آوریم. در پایان این دوره ، شما مهارت های گسترده تری را با استفاده از 3D برای ایجاد مفاهیم پیچیده محیط خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R9، Photoshop CC 2019
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
یادگیری تکنیک های اساسی در ZBrush
Learning the Essential Techniques in ZBrush
-
بحث در مورد مقدمه و گردش کار
Intro and Workflow Discussion
-
ایجاد مش
Mesh Creation
-
تبدیل شدن
Transforming
-
تبدیل پیشرفته
Transform Advanced
-
تقارن به طور خلاصه
Symmetry in a Nutshell
-
برس های اساسی
Essential Brushes
-
اصلاح و لهستانی
Trim and Polish
-
قلم موها
Clipping Brushes
-
پوشش ، قابلیت مشاهده و گروه ها
Masking, Visibility and Groups
-
زیرمجموعه ها
Subtools
-
مجسمه سازی وکسل
Voxel Sculpting
-
Zmodeling
Zmodeling
-
بولی های زنده
Live Booleans
-
مش آرایه
Array Mesh
-
ایجاد یک منوی سفارشی
Creating a Custom Menu
ایجاد 3D Blockout
Creating the 3D Block-out
-
سفید-بوکس قسمت 1
White-Boxing Part 1
-
بوکس سفید قسمت 2
White-boxing Part 2
-
انسداد تختی
Throne Blockout
-
تصفیه تخت
Throne Refinement
-
دارایی های محرک
Decimating Assets
-
قرار دادن نرده
Placing the Ballustrade
-
Balustrade و تکنیک Nano
Ballustrade and Nanotechnique
-
گزینه های تخریب
Destruction Options
-
تخریب غیر مخرب
Non-destructive Destruction
-
ایجاد تخته های چوب و نیزه ها
Creating Wood Planks and Spears
-
ایجاد و تصفیه پارچه
Cloth Creation And Refinement
-
تکنیک های جزئی در ستون
Detailing Techniques on the Pillar
-
ایجاد برس مش مش برای Stones
Creating Insert Mesh Brush for Stones
-
آرایش صحنه نهایی
Final Scene Arrangement
ارائه صحنه و تنظیم مرحله نقاشی
Rendering the Scene and Setting Up for the Painting Phase
-
معرفی
Intro
-
تنظیم روشنایی
Setting up the Lighting
-
تنوع رنگ با HDRI
Color Variation with HDRI
-
ملزومات مواد
Material Essentials
-
ایجاد یک Matcap سفارشی
Creating a Custom Matcap
-
آشنایی با تنظیمات Render
Getting to know the Render Settings
-
بهترین تمرین و تأثیر بصری
Best Practice and Most Visual Impact
-
بیایید تمرین کنیم - اجرای تصویری هنر مفهومی
Let's Practice - Concept Art Compositing Run-through
-
راحتی با پل فتوشاپ
Comfortability with the Photoshop Bridge
بیایید نقاشی را شروع کنیم
Let's Start Painting
-
مقدمه
Introduction
-
آهنگسازی
Compositing
-
جوی
Atmosphere
-
بیش از حد رنگ آمیزی خشن
Rough Overpainting
-
به چه چیزهایی توجه کنیم
What to Look out For
-
تلفیق بافت عکس
Integrating Photo Textures
-
مسدود کردن اشکال بیشتر
Blocking More Shapes
-
تمرکز هل دادن
Pushing Focus
-
Finetuning Look
Finetuning Look
-
جلوه های فیلم
Filmic Effects
-
آخرین لمس ها
Last Touches
نمایش نظرات