آموزش مقدمه ای بر اقیانوس های پویا در هودینی

Introduction to Dynamic Oceans in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این مجموعه از آموزش های Houdini بسیاری از تکنیک های مورد استفاده در مجموعه ابزار OceanFX Houdini را بررسی می کند. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14. این مجموعه از آموزش های Houdini بسیاری از تکنیک های مورد استفاده در مجموعه ابزار OceanFX Houdini را بررسی می کند. ما با استفاده از ابزارهای قفسه شروع خواهیم کرد ، اما تقریباً بلافاصله در آن شبکه ها فرو می رویم. بحث در مورد جزئیات گره ها در قلب جعبه ابزار OceanFX ، طیف اقیانوس و ارزیابی اقیانوس. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک فرایند رندر تکراری سریع برای تغییر سایه های اقیانوس تنظیم کنیم ، سپس نحوه ردیابی یک شی با مخزن سیال را می بینیم ، که به ما امکان می دهد صحنه های بزرگ اقیانوس را با حداقل زمان شبیه سازی ایجاد کنیم. ما شبیه ساز آب سفید را بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید که چگونه عناصری مانند اسپری ، کف و حباب را به طور موثر در اقیانوس های خود ادغام کنیم. این مجموعه از دروس برای یک هنرمند با درک کامل از مفاهیم اساسی 3D ، آشنایی با رابط کاربری Houdini و دانش اولیه مایعات Houdini ساخته شده است. اگر کاملاً با مایعات هودینی آشنا هستید ، می توانید با تماشای دوره "مقدمه ای بر شبیه سازی سیالات در هودینی" سریعاً سرعت خود را بالا ببرید. شبیه سازی اقیانوس های بزرگ همیشه برای هنرمند جلوه های بصری یک چالش بوده است ، اما جعبه ابزار OceanFX Houdini این فرایند را سرگرم کننده ساخته و نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر اقیانوس های پویا در هودینی Introduction to Dynamic Oceans in Houdini

  • گره طیف اقیانوس The Ocean Spectrum Node

  • پارامترهای اصلی گره طیف اقیانوس The Ocean Spectrum Node's Key Parameters

  • زبانه های دامنه باد و موج از گره طیف اقیانوس The Wind and Wave Amplitude Tabs of the Ocean Spectrum Node

  • ارائه سطح اقیانوس Rendering the Ocean Surface

  • درمورد تقاضا و تولید نقشه فوم On Demand Displacement and Foam Map Generation

  • کاشی کاری اشعه ماورا بنفش نقشه های اقیانوس UV Tiling of Ocean Maps

  • سایه بان حجم The Ocean Volume Shader

  • سایه بان اقیانوس The Ocean Surface Shader

  • Foam and Whitecap's Foam and Whitecap's

  • با استفاده از ابزار Flat Tank Using the Flat Tank Tool

  • منبع Wavetank Ocean The Wavetank Ocean Source

  • عنصر فوم شبیه سازی Whitewater The Whitewater Simulation's Foam Element

  • اسپری و حباب Spray and Bubbles

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر اقیانوس های پویا در هودینی
جزییات دوره
1h 54m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
John Moncrief
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Moncrief John Moncrief

جان ساکن هودینی و نویسنده پویایی در Pluralsight است. در کالج ، او فرصت کار در SideFX (سازندگان Houdini) را داشت و توانسته است طی سالهای گذشته به بسیاری از متخصصین صنعت خلاق پویایی و جلوه های بصری آموزش دهد. او برای دیدن عجله در دیدن مردمک های خود لحظه های "لامپ" زندگی می کند. آخرین علاقه جان این بوده است که روح تازه ای به کتابخانه آموزش Pluralsight Houdini ببخشد و اطمینان حاصل کند که هیچ نرم افزار یا ابزاری نمی تواند مانعی برای بیان دید خلاق هنرمند باشد. اگر شما آماده هستید که لحظات "لامپ" خود را در سفر خود به تسلط بر شبیه سازی های پویا تجربه کنید ، اجازه دهید جان به شما کمک کند تا وحشیانه ترین ایده های خود را به یک واقعیت تصویری تبدیل کنید.