آموزش ایجاد یک ضربه بالستیک در CINEMA 4D و TurbulenceFD

Creating a Ballistic Hit in CINEMA 4D and TurbulenceFD

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک ضربه بالستیک در CINEMA 4D با استفاده از TurbulenceFD برای کمک به شبیه سازی آتش/دود ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Cinema 4D 15 ، TurbulenceFD و After Effects. در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک ضربه بالستیک در CINEMA 4D با استفاده از TurbulenceFD برای کمک به شبیه سازی آتش/دود ایجاد کنیم. ما مراحل مختلف راه اندازی کشتی خود را برای متحرک سازی هنگامی که توسط جسم بالستیک "ضربه" می خورد ، طی می کنیم. سپس ما از TurbulenceFD برای کمک به ما در واکنش به این "ضربه" با آتش و دود استفاده خواهیم کرد. با استفاده از پویایی بدنه صلب CINEMA 4D ، ما آواربرداری شده و از بین رفتن را اجرا خواهیم کرد. با استفاده از برچسب های ساطع کننده TurbulenceFD ، می توانیم دینامیک CINEMA 4D را با شبیه سازی TurbulenceFD ترکیب کنیم تا اثر انفجار از یک موتور آسیب دیده ایجاد شود. نرم افزار مورد نیاز: Cinema 4D 15 ، TurbulenceFD و After Effects.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک ضربه بالستیک در CINEMA 4D و TurbulenceFD Creating a Ballistic Hit in CINEMA 4D and TurbulenceFD

  • تنظیم صحنه سه بعدی شما برای انیمیشن Setting up Our 3D Scene for Animating

  • تنظیم دقیق انیمیشن و حرکت ما Fine Tuning Our Animation and Movement

  • پیاده سازی کانتینر و ساختمان Tfd در دینامیک بدن صلب Implementing Our Tfd Container and Building in Rigid Body Dynamics

  • ساخت آوار اضافی از طریق Dynamics و Tfd Emitter Building Out Additional Debris via Dynamics and Tfd Emitter

  • تصفیه خصوصیات Tfd Refining Our Tfd Attributes

  • پیاده سازی دینامیک ثانویه Implementing Secondary Dynamics

  • تنظیم دوربین ما برای Action Shot Setting up Our Camera for the Action Shot

  • افزودن هواپیمای زمینی با چراغ های سه بعدی و بافتی برای صادرات داده ها Adding the Ground Plane with Texture and 3D Lights for Data Export

  • تنظیم Render Pass و وارد کردن آن برای افتر افکت Setting up Our Render Passes and Import for After Effects

  • آهنگسازی عکس ما Compositing Our Shot

  • افزودن اثرات جو Adding Atmosphere Effects

  • ترکیب ، تصحیح رنگ و خروجی نهایی Blending, Color Correcting, and Final Output

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک ضربه بالستیک در CINEMA 4D و TurbulenceFD
جزییات دوره
2h 5m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Andy Lefton
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andy Lefton Andy Lefton

اندی لفتون کار خود را درست از کالج به عنوان یک انیماتور پزشکی آغاز کرد و با شور و اشتیاق تجربه خود را در طول 10 سال در یک هنرمند دیجیتال Jack of all Trades ساخته است. او در حال حاضر به عنوان یک انیمیشنگر ارشد مستقل 3D و یک هنرمند VFX ساکن مینیاپولیس ، مینه سوتا کار می کند و پای شعار خود ایستاده است "" در تخیل ، هیچ قانونی وجود ندارد ". او در بسیاری از حوزه های رسانه های دیجیتال کار کرده است ، از فیلم های سینمایی و پخش گرفته تا چندرسانه ای و چاپ دیجیتال متفاوت است. او هنرمندی است که برای دنبال کردن تخیل خود کلاه های زیادی به سر گذاشته و با فداکاری خود پیشرفت می کند. با دانش خود ، او خود را در تمام جنبه های CGI اعمال کرده است ، از پایه های 3D و شروع به کار تا خط انیمیشن ، نقاشی مات ، آهنگسازی ، ردیابی حرکت ، سیال ، پویایی و رندر.