آموزش مبانی انیمیشن: شروع به کار با توپ پرنده

Animation Basics: Getting Started With the The Bouncing Ball

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

مهارت های انیمیشن خود را به سطح بعدی ببرید.

اگر مبتدی هستید یا فقط به دنبال ارتقای بازی خود هستید، این کلاس منطق پشت انیمیشن را باز می کند.

برایان داوریک از اوایل دهه 90 به صورت حرفه ای انیمیشن می کند، با استفاده از چندین دهه تجربه خود، همه جنبه های حرکت و نحوه استفاده از آن را برای ساختن شخصیت های واقعی و باورپذیر بر روی صفحه نمایش می کند.


این بخشی از یک دوره کامل است، که برای رسیدن دانش آموزان از صفر به 100 در کمتر از یک سال طراحی شده است. این دوره بدون نیاز به نرم افزار یا رسانه خاصی تدریس می شود. اصول توضیح داده شده از مرزهای ابزار فراتر می روند. اگر می‌دانید چگونه به حرکت فکر کنید، این ابزار فقط گسترش ذهن شماست.


در این دوره آموزشی ساده شروع می‌کنید و از آن اصول ساده در تکالیف پیچیده‌تر و بیشتر استفاده می‌کنید، و همیشه به یاد داشته باشید که این اصول ساده پایه و اساس هر حرکت پیچیده‌ای هستند.

این کلاس به پایان می رسد 

  • چرا توپ پرش بسیار مهم است.
  • چگونه برای یادگیری متحرک سازی آماده شویم.
  • زمان و فاصله
  • شتاب و کاهش سرعت
  • ما چگونه حرکت را درک می کنیم
  • چگونه یک توپ پرش ساده را متحرک کنیم.



هرگز پتانسیل خود را دست کم نگیرید، با توجه به ورودی مناسب، و درایو مناسب. این کلاس ها ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهند تا هر شی، شخصیت یا موجودی را زنده کنید. قاب های کلیدی خود را با اطمینان تنظیم کنید.


"کسی که کلیدها را کنترل می کند، می تواند قفل هر دری را باز کند."  -Brian Dowrick

موسیقی BG: موسیقی رایگان سلطنتی از Bensound.

تکلیف:

پروژه کلاس شما این است که با هر ابزاری که راحت هستید، یک توپ پرش را متحرک کنید.

یک چرخه توپ ساده، حلقه ای و پرتاب.

هنگام عکسبرداری، لطفاً حلقه را به 3 چرخه افزایش دهید تا در پخش پاپ وجود نداشته باشد.

باید در 12 فریم در ثانیه کار کند.

قسمت 2:

یک شخصیت را در حالت متعادل قرار دهید.

مواد:

از هر چیزی که می خواهید استفاده کنید.

نرم افزار طراحی دستی، استاپ موشن، فلش یا سه بعدی، حتی شیشه رنگ شده.

همه چیز به شما بستگی دارد.

شروع به کار:

برای تکلیف اصلی، فقط به یک کره و یک جعبه برای پرتاب آن نیاز دارید.

به یاد داشته باشید، تکلیف دو بعدی است، بنابراین از دوربین ارتو استفاده کنید و فقط کنترلر بالا/پایین را متحرک کنید (به احتمال زیاد Y Trans)

اگر به دنبال یک ریگ کاراکتر هستید، برای انجام تخصیص پوز، تعداد زیادی ریگ رایگان در CG Trader وجود دارد.
پیوند را برای یافتن کاراکترها، تقلبی، رایگان دنبال کنید:

https://www.cgtrader.com/3d-models/character?rigged=1 free=1


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • کاهش شتاب Acceleration Deceleration

  • وظیفه Assignment

  • مقدمه Introduction

  • حرکت چگونه کار می کند How Movement Works

  • چرا توپ جهنده Why The Bouncing Ball

  • زمان معلق Hang Time

  • زمان و فاصله Timing and Spacing

  • چه کتاب هایی باید تهیه کنید What Books You Should Get

  • هنرمندان به تغییرات اجازه می دهند Artists Allow For Variations

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش مبانی انیمیشن: شروع به کار با توپ پرنده
جزییات دوره
40m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
10
از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Dowrick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Dowrick Brian Dowrick

برایان داوریک یک انیماتور با بیش از 30 سال سابقه کار است و در بیش از 24 فیلم بلند، و بیشتر کار کرده است. سپس 52 آگهی بازرگانی. که به طور سنتی آموزش دیده ، چند سال قبل از تغییر به سه بعدی در دو بعدی کار کرد. اعتبار فیلم بلند او برای انیمیشن عبارتند از: شکار موش، بیبی 2، استوارت کوچک، صخره قرمز، جادوگر شیر و کمد لباس، اسکوبی، اسکوبی دوو 2، و شب در موزه. برایان به عنوان انیماتور ارشد، رهبر، کارگردان و کارگردان انیمیشن، فیلم‌های بلند، بازی‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی، سواری‌های 4 بعدی، نمایش‌های تلویزیونی و نرم‌افزار آموزشی تجربه دارد.

قرار نمایشی: