لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine 5 - VFX for Games - Stylized Explosions
Unreal Engine 5 - VFX for Games - Stylized Explosions
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برای ایجاد انفجارهای سبک در Unreal Engine 5 با نیاگارا آماده شوید!
این ماجراجویی را برای ساختن انفجارهای منحصربهفرد برای بازیها آغاز کنید و در ایجاد جلوههای سبکشده شیرجه بزنید. با این تکنیک ها می توانید افکت های مختلفی ایجاد کنید و نمونه کارها یا مهارت های توسعه بازی خود را بهبود بخشید!
با تمرین جرقهها، مروری سریع بر نیاگارا خواهیم داشت. سپس به روند حماسی ایجاد یک انفجار سبک شده می رویم!
با این کلاس شما همچنین خواهید آموخت:
1) نحوه ایجاد تکنیکهای ساده و پیشرفته Material/Shader مانند Pan، Mask، Distortions، Erosions و موارد دیگر؛
2) بافتهای اصلی را از ابتدا و مشهای سه بعدی ایجاد کنید؛
3) نحوه استفاده از Material Maker برای ایجاد بافتهای مبتنی بر گره رویهای منحصر به فرد؛
4) نحوه ایجاد انیمیشن های Flipbook نقاشی شده با دست ;
5) تکنیکهای VFX که در VR کار میکنند ;
6) ایجاد دود سبک ؛
7) مهارت های خود را به عنوان یک برنامه نویس بازی بهبود بخشید.
ما نگاهی به گردش کار ویرایشگر Material خواهیم داشت و نحوه ترکیب آن را با نیاگارا برای ایجاد جلوههای بصری بیدرنگ برای بازیها خواهیم دید!
منتظر چه هستید؟ همین الان می توانید Stylized VFX را برای بازی ها یاد بگیرید! این شما را از دیدگاه مبتدی به سطح متوسط در جلوه های بصری موتور غیرواقعی می برد. به علاوه ترفندهای نکات جالبی را یاد خواهید گرفت و با Unreal Engine Niagara، یک ابزار قدرتمند آشنا خواهید شد!
دوره ساخته شده با Unreal Engine 5.3. با نسخه های بیشتر نیز سازگار است.
یک افزودنی عالی به مجموعه شما یا یک شروع عالی! اکنون بپیوندید!
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
3.41 - تنظیمات قسمت 1
3.41 - Adjustments Part 1
3.17 - امواج ضربه ای
3.17 - Impact Waves
3.21 - اعمال تأثیر Flipbook قسمت 1
3.21 - Applying Impact Flipbook Part 1
3.28 - اعمال ترک زمینی قسمت 2
3.28 - Applying Ground Crack Part 2
3.1 - مطالعات انفجار
3.1 - Explosion Studies
3.19 - Impact Flipbook قسمت 2 - فریم 1 و 2
3.19 - Impact Flipbook Part 2 - Frame 1 and 2
3.4 - مواد فرسایشی قسمت 1 - مبانی مواد و ورونوی
3.4 - Erosion Material Part 1 - Material Basics and Voronoi
Gabriel Aguiar Prod. تمرکز آکادمی بر ایجاد دوره های با کیفیت بالا مرتبط با توسعه بازی.
ما گروه کوچکی از مدرسان هستیم که مشتاق به اشتراک گذاری دانش خود در مورد موضوعات مرتبط با جلوه های بصری، خلق شخصیت، برنامه نویسی و به طور کلی توسعه بازی هستیم.
ما مشتاقیم دانش خود را در اینجا با دورههای آموزشی مستقیم به اشتراک بگذاریم.
در صورت داشتن هرگونه شک و تردید با ما تماس بگیرید.
نمایش نظرات