آموزش طراحی سینمایی در وحدت با Cinemachine و جدول زمانی

Cinematic Design in Unity with Cinemachine and Timeline

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Unity یک برنامه عالی برای استفاده و ایجاد و ادغام صحنه های برش خورده در بازی شما است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه صحنه های برش خورده را با Unity ایجاد کنید ، از مرحله پیش تولید شروع می شود. این دوره بخشی از موارد زیر است: Unity Game Dev: مسیر طراحی همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 16s مقدمه 5 متر 43s کار با اسناد طراحی 9 متر 56s داستان نویسی 26 متر 56 ساخت صحنه برش افتتاحیه 1 ساعت و 3 دقیقه و 28 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • بررسی صحنه Scene Review

کار با اسناد طراحی Working with Design Documents

  • سند طراحی بازی و سطح The Game and Level Design Document

  • در حال توسعه اهداف Cutscene Developing Cutscene Goals

  • درک اصطلاحات Understanding Terminology

داستان نویسی Storyboarding

  • مقدمه ای برای کار با استوری بورد Intro to Working with Storyboards

  • ترجمه یادداشت ها به تصاویر Translating Notes to Visuals

  • تکمیل Storyoards Completing the Storyoards

ساخت صحنه برش افتتاحیه Building the Opening Cut Scene

  • ایجاد اولین دوربین سینمایی Creating the First Cinemachine Camera

  • در حال تکمیل ایجاد دوربین Completing Camera Creation

  • ایجاد اولین عکس دوربین در جدول زمانی Creating the First Camera Shot in Timeline

  • تکمیل توالی برش خشن Completing the Rough Cut Sequence

  • اضافه کردن انیمیشن شخصیت Adding Character Animation

  • تکمیل Cutscene Completing the Cutscene

  • مشاهده صحنه کامل شده Viewing the Completed Cutscene

  • راه اندازی Cutscene از طریق اسکریپت Triggering the Cutscene via Script

نمایش نظرات

آموزش طراحی سینمایی در وحدت با Cinemachine و جدول زمانی
جزییات دوره
1h 47m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Joy Horvath
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joy Horvath Joy Horvath

Joy Horvath یک توسعه دهنده بازی پرشور و سازنده Certified Unity است که فعالیت حرفه ای او باعث شده است تا او نقش های مختلفی را در صنعت بازی داشته باشد. او کار خود را به عنوان یک تستر QA در EA آغاز کرد ، سپس به انجام کارهای هنری و انیمیشن مستقل در بازی ها و صنایع مجاور پرداخت و اخیراً به عنوان انیماتور Dub Wars فعالیت کرد. حدود پنج سال ، جوی در چندین مدرسه و اردو در سراسر کالیفرنیا به تدریس طراحی بازی پرداخت. در حال حاضر ، Joy به عنوان طراح بازی اصلی یک استودیوی بازی های کوچک موبایل در دره سیلیکون کار می کند.