آموزش 3ds Max: یکپارچه سازی مجدد

3ds Max: Revit Integration

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: کشف کنید چگونه می توان به طور کارآمد یک مدل از Autodesk Revit را به Autodesk 3ds Max تبدیل کرد. در این دوره ، آدام کرسپی فراتر از صادرات و واردات اساسی است تا گردش کار ساده ای را نشان دهد که مدل های Revit را برای انعطاف پذیری در ارائه و طراحی با 3ds Max بهینه می کند. به عنوان بخشی از این گردش کار ، آدام بهینه سازی مدل Revit برای صادرات ، شکستن مش های بزرگ و بهترین روش ها برای صادرات را پوشش می دهد. در 3ds Max ، وی در مورد واردات یک مدل Revit ، استفاده از گروه های صاف کننده ، تنظیم مختصات UV ، یکپارچه سازی مواد ، تنظیم مواد دقیق و ایجاد تفاسیر آزمایشی بحث می کند.
موضوعات شامل:
  • بهینه سازی پرونده های Revit برای صادرات
  • شکستن مشهای بزرگ
  • صادرات مدل Revit
  • وارد کردن صحنه Revit
  • افزودن جزئیات به مش های درشت
  • انتخاب و جایگزینی مواد
  • تنظیم نقشه برداری ماورا بنفش
  • تغییر انواع نور
  • تنظیم نور و نوردهی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی را می دانم What to know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. بهینه سازی فایل های Revit برای صادرات 1. Optimizing Revit Files for Export

  • ارزیابی مساحت بزرگ Assessing large area meshes

  • بررسی خانواده ها برای ارائه صاف Checking families for smooth rendering

  • شکستن مشهای بزرگ Breaking up large meshes

  • ترکیب اشیاء گرد Incorporating round objects

  • اصلاح اشیاء بهمراه اتاق Modifying room-spanning objects

  • صادرات مدل Revit Exporting the Revit model

2. وارد کردن صحنه Revit 2. Importing the Revit Scene

  • وارد کردن پرونده Revit Importing the Revit file

  • استفاده از گروه های صاف کننده Applying smoothing groups

  • چک کردن مش برای بهینه سازی Checking meshes for optimization

  • اضافه کردن حلقه های لبه ای برای کاهش مصنوعات Adding edge loops to reduce artifacts

  • زمین افزودنی Augmenting terrain

  • جزئیات را به مشهای درشت اضافه کنید Adding details to coarse meshes

3. تنظیم مواد و نقشه برداری 3. Adjusting Materials and Mapping

  • انتخاب و جایگزینی مواد Selecting and replacing materials

  • تنظیم نقشه برداری UV Adjusting UV mapping

  • مواد یکپارچه Integrating substances

  • تنظیم مواد Adjusting materials

4- روشنایی و ارائه 4. Lighting and Rendering

  • تغییر انواع نور Changing light types

  • سوئیچ سیم کشی برای انیمیشن Wiring switches for animation

  • رندر تست Test rendering

  • تنظیم نور و قرار گرفتن در معرض Adjusting lighting and exposure

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش 3ds Max: یکپارچه سازی مجدد
جزییات دوره
2h 54m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
21,287
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.