آموزش 3ds Max: یکپارچه سازی مجدد

3ds Max: Revit Integration

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: کشف کنید چگونه می توان به طور کارآمد یک مدل از Autodesk Revit را به Autodesk 3ds Max تبدیل کرد. در این دوره ، آدام کرسپی فراتر از صادرات و واردات اساسی است تا گردش کار ساده ای را نشان دهد که مدل های Revit را برای انعطاف پذیری در ارائه و طراحی با 3ds Max بهینه می کند. به عنوان بخشی از این گردش کار ، آدام بهینه سازی مدل Revit برای صادرات ، شکستن مش های بزرگ و بهترین روش ها برای صادرات را پوشش می دهد. در 3ds Max ، وی در مورد واردات یک مدل Revit ، استفاده از گروه های صاف کننده ، تنظیم مختصات UV ، یکپارچه سازی مواد ، تنظیم مواد دقیق و ایجاد تفاسیر آزمایشی بحث می کند.
موضوعات شامل:
  • بهینه سازی پرونده های Revit برای صادرات
  • شکستن مشهای بزرگ
  • صادرات مدل Revit
  • وارد کردن صحنه Revit
  • افزودن جزئیات به مش های درشت
  • انتخاب و جایگزینی مواد
  • تنظیم نقشه برداری ماورا بنفش
  • تغییر انواع نور
  • تنظیم نور و نوردهی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی را می دانم What to know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. بهینه سازی فایل های Revit برای صادرات 1. Optimizing Revit Files for Export

  • ارزیابی مساحت بزرگ Assessing large area meshes

  • بررسی خانواده ها برای ارائه صاف Checking families for smooth rendering

  • شکستن مشهای بزرگ Breaking up large meshes

  • ترکیب اشیاء گرد Incorporating round objects

  • اصلاح اشیاء بهمراه اتاق Modifying room-spanning objects

  • صادرات مدل Revit Exporting the Revit model

2. وارد کردن صحنه Revit 2. Importing the Revit Scene

  • وارد کردن پرونده Revit Importing the Revit file

  • استفاده از گروه های صاف کننده Applying smoothing groups

  • چک کردن مش برای بهینه سازی Checking meshes for optimization

  • اضافه کردن حلقه های لبه ای برای کاهش مصنوعات Adding edge loops to reduce artifacts

  • زمین افزودنی Augmenting terrain

  • جزئیات را به مشهای درشت اضافه کنید Adding details to coarse meshes

3. تنظیم مواد و نقشه برداری 3. Adjusting Materials and Mapping

  • انتخاب و جایگزینی مواد Selecting and replacing materials

  • تنظیم نقشه برداری UV Adjusting UV mapping

  • مواد یکپارچه Integrating substances

  • تنظیم مواد Adjusting materials

4- روشنایی و ارائه 4. Lighting and Rendering

  • تغییر انواع نور Changing light types

  • سوئیچ سیم کشی برای انیمیشن Wiring switches for animation

  • رندر تست Test rendering

  • تنظیم نور و قرار گرفتن در معرض Adjusting lighting and exposure

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: یکپارچه سازی مجدد
جزییات دوره
2h 54m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
21,287
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.