آموزش به دنبال توسعه جلوه های بصری در مایا باشید

Look Development for Visual Effects in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش نحوه ایجاد بافت و سایه زن برای یک دارایی دیجیتال را یاد خواهیم گرفت. در طول این درس ما به مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک نقشه UV حرفه ای نگاه خواهیم کرد. با تکنیک‌ها و گردش‌های کاری اثبات‌شده‌ای که در صنعت جلوه‌های بصری استفاده می‌شود، بافت‌هایی با جزئیات بسیار بالا ایجاد می‌کنیم و تمام مراحل مربوط به فرآیند توسعه ظاهر را پوشش می‌دهیم.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

به دنبال توسعه جلوه های بصری در مایا باشید Look Development for Visual Effects in Maya

  • راه اندازی پروژه Setting up the Project

  • بررسی دارایی Checking the Asset

  • اتمام بررسی سلامت Finishing the Sanity Check

  • آماده شدن برای نقشه برداری UV Preparing for UV Mapping

  • شروع نقشه برداری UV Starting the UV Mapping

  • UV باز کردن دسته UV Unfolding the Handle

  • پایان دادن به دسته Finishing the Handle

  • باز کردن پنل جلویی Unfolding the Front Panel

  • اتمام نقشه برداری UV Finishing the UV Mapping

  • درجه بندی مراجع مقدم Grading the Front References

  • درجه بندی منابع پشتی و کناری Grading the Back and Side References

  • اتمام فرآیند درجه بندی Finishing the Grading Process

  • شیدرهای رویه پخت Baking Procedural Shaders

  • نقشه های خاک پخت Baking Dirt Maps

  • شروع فرآیند فرافکنی Beginning the Projection Process

  • ادامه فرآیند فرافکنی Continuing the Projection Process

  • اتمام فرآیند پروجکشن Finishing the Projection Process

  • ایجاد راهنماهای پروجکشن Creating Projection Guides

  • کار بر روی پروجکشن های جلویی Working on the Front Projections

  • کار بر روی پانل های پلاستیکی Working on the Plastic Panels

  • کار با پانل های پلاستیکی پایین Handling the Lower Plastic Panels

  • تنظیم پانل های پلاستیکی بالایی Adjusting the Upper Plastic Panels

  • کار بر روی محافظ صفحه Working on the Screen Protector

  • بیشتر در مورد پیش بینی های جلو More on the Front Projections

  • پایان کار بر روی پروجکشن های جلویی Finishing Work on the Front Projections

  • پروژه در MARI Projecting in MARI

  • ایجاد محافظ صفحه Creating the Screen Protector

  • اتمام محافظ صفحه Finishing the Screen Protector

  • ایجاد نقشه های رنگی Creating the Color Maps

  • رفع درزهای UV Fixing the UV Seams

  • افزودن نقشه های خاکی به اطلاعات رنگ Adding Dirt Maps to the Color Information

  • اتمام نقشه های رنگی Finishing the Color Maps

  • شروع در نقشه های Specular Starting on the Specular Maps

  • کار بر روی نقشه های Specular برای پنل جلویی Working on the Specular Maps for the Front Panel

  • ایجاد نقشه های چشمگیر برای سایر قطعات Creating the Specular Maps for the Other Pieces

  • کار بر روی Bump Maps برای دو Udims اول Working on the Bump Maps for the First Two Udims

  • ایجاد Bump Maps برای آخرین دو Udims Creating the Bump Maps for the Latest Two Udims

  • ساختن نقشه های جابجایی برای جعبه فلزی Building the Displacement Maps for the Metal Box

  • ایجاد مواد خوشه ای Creating Cluster Materials

  • ادامه مواد خوشه Continuing the Cluster Materials

  • اتمام مواد خوشه Finishing the Cluster Materials

  • مسدود کردن سایه بان ها برای پنل جلویی Blocking Shaders for the Front Panel

  • ساخت سایه بان برای چرخ های کنترل Making Shaders for the Control Wheels

  • سایه بان ساختمان برای جعبه فلزی Building Shaders for the Metal Box

  • کار بر روی Specular for the Front Panel Working on the Specular for the Front Panel

  • راه اندازی Specular برای جعبه فلزی Setting up the Specular for the Metal Box

  • کار بر روی Bump Maps برای پنل جلویی Working on the Bump Maps for the Front Panel

  • راه اندازی Bump Maps برای Metal Box Setting up the Bump Maps for the Metal Box

  • کار بر روی اجزای اصلی Working on the Primary Components

  • ادامه مولفه های اولیه Continuing the Primary Components

  • سایه برای موقعیت های مختلف روشنایی Shading for Different Lighting Situations

نمایش نظرات

آموزش به دنبال توسعه جلوه های بصری در مایا باشید
جزییات دوره
8h 37m
52
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Xuan Prada
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Xuan Prada Xuan Prada

ژوان پرادا یک هنرمند دیجیتال مستقل مستقر در لندن، با سابقه هنرهای زیبا و مدرک BFA در انیمیشن کامپیوتری از دانشگاه Complutense de Madrid است. او کار حرفه ای خود را با کار در آگهی های بازرگانی تلویزیونی به عنوان یک متخصص سه بعدی شروع کرد. او کارهایی را برای جلوه های بصری و خانه های انیمیشن انجام داده است که به بافت، سطح و نورپردازی می پردازند. از تیتراژ فیلم های او می توان به سیاره ۵۱، Happy Feet 2، Prometheus، Wrath Of The Titans، Dark Shadows، World War Z، Ironman 3 و غیره اشاره کرد.