آموزش ایجاد یک دارایی بازی بافت قدیمی در فتوشاپ و مایا

Creating a Vintage Textured Game Asset in Photoshop and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هدف کلی این دوره آموزش نحوه ایجاد بافت ها و متریال های سبک برای بازی ها است. نرم افزار مورد نیاز: UDK(2012-10)، Maya 2013، Photoshop CS6، Illustrator CS6.هدف کلی این دوره آموزش نحوه ایجاد بافت ها و متریال های سبک برای بازی ها است. این آموزش بر روی ایجاد یک دارایی علامت قدیمی با استفاده از تکنیک‌های تکسچرینگ متعدد در فتوشاپ تمرکز می‌کند و با یک نسخه بلادرنگ از بازی sign in (UDK) با مواد کاری برای چراغ‌ها به پایان می‌رسد. با استفاده از این دانش، می توانید دارایی های خود را ایجاد کنید و سبک سازی را در هنگام ایجاد بافت ها و ایجاد هویت در هنر بازی درک کنید. نرم افزار مورد نیاز: UDK(2012-10)، Maya 2013، Photoshop CS6، Illustrator CS6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک دارایی بازی بافت قدیمی در فتوشاپ و مایا Creating a Vintage Textured Game Asset in Photoshop and Maya

  • مفهوم و پیش فرآیند Concepting and Pre-process

  • مدل سازی علامت پایه Modeling the Base Sign

  • مدل سازی علائم کوچکتر Modeling the Smaller Signs

  • مدل سازی قطعات اضافی Modeling Extra Parts

  • ایجاد اشعه ماوراء بنفش Creating the UVs

  • راه اندازی UV های آینه ای و نهایی کردن چیدمان UV Setting up Mirrored UVs and Finalizing UV Layout

  • آماده سازی UV و فایل فتوشاپ Preparing UVs and Photoshop File

  • ایجاد رنگ پایه و پالت رنگ Creating Base Color and Color Palette

  • نقاشی لبه ها و خطوط در فتوشاپ Painting Edges and Lines in Photoshop

  • ایجاد و نقاشی با برس پیچ سفارشی Creating and Painting with a Custom Bolt Brush

  • ایجاد نورها و شروع لایه های تابشی Creating the Lights and Starting the Emissive Layers

  • ایجاد یک براش سفارشی و اضافه کردن لایه گرانج Creating a Custom Brush and Adding Grunge Layer

  • راه اندازی لایه ها و حالت های ترکیبی Setting up Layer Overlays and Blending Modes

  • پیدا کردن فونت و اضافه کردن نوع به علامت Finding Fonts and Adding Type to the Sign

  • اتمام Diffuse و تنظیم نقشه تابشی Finishing the Diffuse and Setting up the Emissive Map

  • وارد کردن دارایی ها به UDK Importing the Assets into UDK

  • ایجاد بافت لامپ نئون Creating the Neon Bulb Texture

  • ایجاد مواد و مش نئون Creating the Neon Material and Mesh

  • تکمیل بافت پراکنده نئون Finishing the Neon Diffuse Texture

  • اتمام مواد نئون و نتیجه گیری Finishing the Neon Material and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک دارایی بازی بافت قدیمی در فتوشاپ و مایا
جزییات دوره
3h 5m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Clinton Crumpler Clinton Crumpler

کلینتون در سافولک ، ویرجینیا متولد و بزرگ شده است ، در حال حاضر یک هنرمند محیط زیست در استودیوی Battlecry واقع در مرکز شهر آستین ، تگزاس است. در سال 2012 وی کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در طراحی تعاملی و بازی و همچنین لیسانس هنرهای زیبا در انیمیشن را در کالج هنر و طراحی ساوانا (SCAD) ، در ساوانا ، جی جی ای به پایان رساند. قبل از SCAD ، وی لیسانس هنرهای زیبا را در زمینه طراحی گرافیک در دانشگاه لانگوود واقع در فارمویل ، ویرجینیا دریافت کرد.