نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش هودینی ، فرایندی را که باید برای شکستن یک جسم قبل از آن برای شکسته شدن آن به صورت کنترل شده دنبال کنیم ، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: هودینی برای انجام این کار ، ما از شکستگی Voronoi در ترکیب با یک شبکه محدود کننده در گلوله حل کننده Houdini استفاده خواهیم کرد. ما شبکه را به روشی سفارشی شکسته خواهیم کرد تا به نتیجه مورد نظر برسیم. سپس مقداری دود و گرد و غبار به آن اضافه می کنیم تا تأثیر آن کامل شود. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 12.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
کنترل شکستگی های خود در هودینی
Controlling Your Fractures in Houdini
-
ارائه هندسه
Geometry Presentation
-
شکستگی Voronoi
Voronoi Fracturing
-
هندسه فعال و غیر فعال را از هم جدا کنید
Separating Active and Passive Geometry
-
افزودن UV به داخل صورتها
Adding UVs for the Inside of the Faces
-
Edge Attribute Generation
Edge Attribute Generation
-
ایجاد ویژگی عمق
Creating a Depth Attribute
-
Rbd و شبکه
Rbd and Network
-
ایجاد نقاط فعال و منفعل
Creating Active and Passive Points
-
شکستن شبکه
Breaking the Network
-
پالایش شکستن شبکه
Refining the Breaking of the Network
-
افزودن هندسه برخورد
Adding Collision Geometry
-
تولید دود
Generating Smoke
-
ایجاد Advection Dust
Creating Advection Dust
-
تنظیم مقیاس تصادفی برای گرد و غبار
Setting Random Scale for the Dust
-
Edge Detection Shader
Edge Detection Shader
-
نگاهی به تنظیمات رندر
A Look at the Render Settings
-
آهنگسازی درون هودینی
Compositing Inside Houdini
-
نتیجه گیری و بررسی
Conclusion and Review
نمایش نظرات