مبانی برنامه نویسی: الگوهای طراحی (2013)

Programming Foundations: Design Patterns (2013)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: الگوهای طراحی راه حل های قابل استفاده مجددی هستند که چالش هایی را که توسعه دهندگان نرم افزار بارها و بارها با آن روبرو هستند حل می کنند. به جای اختراع مجدد چرخ، یاد بگیرید که چگونه از این الگوهای اثبات شده و آزمایش شده استفاده کنید که نرم افزار شما را قابل اعتمادتر و انعطاف پذیرتر در برابر تغییر می کند. این دوره شما را با طراحی الگوها آشنا می کند و شما را با هفت مورد از پرکاربردترین الگوهای شی گرا آشنا می کند که توسعه شما را سریعتر و آسان تر می کند. الیزابت رابسون و اریک فریمن، نویسندگان همکارالگوهای طراحی اول سر، نیروها را به هم می پیوندند تا یک نمای کلی از هر الگو و نمونه هایی از الگوی در عمل ارائه دهند. الگوهای طراحی برجسته شامل الگوهای استراتژی، ناظر، دکوراتور، تک تن، مجموعه، حالت، و الگوهای روش کارخانه است.

سرفصل ها و درس ها

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع Introduction

  • خوش آمدید Welcome

  • چرخ را دوباره اختراع نکنید Don't reinvent the wheel

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از فایل های تمرین Using the exercise files

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 1. Design Patterns

  • درک نیاز به الگوهای طراحی Understanding the need for design patterns

  • تجربه طراحی شی گرا Object-oriented design experience

  • الگوهای طراحی چیست؟ What are design patterns?

  • استفاده از الگوهای طراحی Using design patterns

  • اصول طراحی چیست؟ What are design principles?

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 2. The Strategy Pattern

  • ارجاع مجدد Revisiting inheritance

  • کد کپسوله‌سازی که متفاوت است Encapsulating code that varies

  • محدودیت های ارث Limitations of inheritance

  • رابط را امتحان کنید Trying interfaces

  • درک اینکه چرا HAS-A بهتر از IS-A است Understanding why HAS-A is better than IS-A

  • از اصول طراحی الهام بگیرید Get inspiration from design principles

  • برنامه نویسی به یک رابط Programming to an interface

  • تنظیم رفتار به صورت پویا Setting behavior dynamically

  • استفاده از اصول Applying the principles

  • درک مشکلات وراثت و رابط Understanding the pitfalls of inheritance and interfaces

  • بررسی الگوی استراتژی Exploring the strategy pattern

  • چرا HAS-A بهتر از IS-A است Why HAS-A is better than IS-A

  • چالش: الگوی استراتژی Challenge: The Strategy pattern

  • راه حل: الگوی استراتژی Solution: The Strategy pattern

3. الگوی مشاهده گر 3. The Observer Pattern

  • بررسی الگوی مشاهده گر Exploring the observer pattern

  • پیاده سازی الگوی مشاهده گر با کلاس های Observer و Observable جاوا Implementing the observer pattern with Java's Observer and Observable classes

  • پیاده سازی الگوی مشاهده گر Implementing the observer pattern

  • استفاده از کلاس های Observer و Observable جاوا Using Java's Observer and Observable classes

  • درک الگوی مشاهده گر Understanding the observer pattern

  • استفاده از الگوی مشاهده گر در دنیای واقعی Using the observer pattern in the real world

  • مزایای کوپلینگ شل The advantages of loose coupling

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 3. The Adapter Pattern

  • درک الگوی آداپتور Understanding the adapter pattern

  • الگوی آداپتور تعریف شده است The Adapter pattern defined

  • با استفاده از الگوی آداپتور Using the Adapter pattern

  • Challenge: الگوی آداپتور Challenge: The Adapter pattern

  • راه حل: الگوی آداپتور Solution: The Adapter pattern

4. الگوی دکوراتور 4. The Decorator Pattern

  • درک اصل باز-بسته Understanding the open-closed principle

  • استفاده از دکوراتورهای java.io Using java.io decorators

  • اجرای الگوی دکوراتور Implementing the decorator pattern

  • آشنایی با دکوراتورها در کتابخانه های جاوا Understanding decorators in Java libraries

  • ایجاد هرج و مرج با ارث Creating chaos with inheritance

  • درک الگوی دکوراتور Understanding the decorator pattern

  • بسط رفتار با ترکیب Extending behavior with composition

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 4. The Observer Pattern

  • درک الگوی Observer Understanding the Observer pattern

  • الگوی Observer تعریف شده است The Observer pattern defined

  • با استفاده از الگوی Observer Using the Observer pattern

  • الگوی Observer و کوپلینگ شل The Observer pattern and loose coupling

  • چالش: الگوی Observer Challenge: The Observer pattern

  • راه حل: الگوی Observer Solution: The Observer pattern

5. الگوی سینگلتون 5. The Singleton Pattern

  • پیاده سازی الگوی کلاسیک تک تن Implementing the classic singleton pattern

  • درک الگوی کلاسیک تک تن Understanding the classic singleton pattern

  • الگوی تک قلو چیست؟ What is the singleton pattern?

  • بهبود اجرای الگوی تک تن Improving the singleton pattern implementation

  • مقابله با چند رشته ای Dealing with multithreading

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 5. The Decorator Pattern

  • ایجاد هرج و مرج با وراثت Creating chaos with inheritance

  • درک اصل باز Understanding the open-closed principle

  • گسترش رفتار با ترکیب Extending behavior with composition

  • درک الگوی دکوراتور Understanding the decorator pattern

  • با استفاده از الگوی دکوراتور Using the Decorator pattern

  • چالش: الگوی دکوراتور Challenge: The Decorator pattern

  • راه حل: الگوی دکوراتور Solution: The Decorator pattern

6. الگوی دولت 6. The State Pattern

  • اجرای الگوی دولتی Implementing the state pattern

  • درک الگوی حالت Understanding the state pattern

  • مقایسه الگوهای دولت و استراتژی Comparing the state and strategy patterns

  • بازبینی طرح برای یک ماشین حالت Revisiting the design for a state machine

  • ماشین دولتی چیست؟ What is a state machine?

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 6. The Iterator Pattern

  • تکرار تکرار شونده Encapsulating iteration

  • درک الگوی Iterator Understanding the Iterator pattern

  • با استفاده از الگوی Iterator Using the Iterator pattern

  • با استفاده از تکرار شونده های داخلی Using built-in iterators

  • اصل مسئولیت واحد The single responsibility principle

  • الگوی تکرار به عنوان ویژگی زبان The iterator pattern as language feature

  • چالش: الگوی Iterator Challenge: The Iterator pattern

  • راه حل: الگوی Iterator Solution: The Iterator pattern

7. الگوی مجموعه 7. The Collection Pattern

  • استفاده از تکرار کننده های داخلی جاوا Using Java's built-in iterators

  • بررسی الگوی تکرار کننده Exploring the iterator pattern

  • اطمینان از اینکه کلاس ها فقط یک مسئولیت دارند Making sure classes have only one responsibility

  • تکرار محصور کننده Encapsulating iteration

  • پیاده سازی با تکرار کننده های داخلی جاوا Implementing with Java's built-in iterators

  • پیاده سازی الگوی تکرار کننده Implementing the iterator pattern

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع 7. The Factory Patterns

  • نیاز به الگوهای کارخانه The need for factory patterns

  • الگوی روش کارخانه The Factory Method pattern

  • با استفاده از الگوی روش کارخانه Using the Factory Method pattern

  • چالش: الگوی کارخانه ساده Challenge: The simple Factory pattern

  • راه حل: الگوی کارخانه ساده Solution: The simple Factory pattern

8. کارخانه ها 8. Factories

  • درک اصطلاح Simple Factory Understanding the Simple Factory idiom

  • کپسوله سازی ایجاد شی Encapsulating object creation

  • اجرای الگوی روش کارخانه Implementing the factory method pattern

  • بررسی الگوی روش کارخانه Exploring the factory method pattern

  • پیاده سازی اصطلاح Simple Factory Implementing the Simple Factory idiom

2. مفاهیم عمومی 3. ساختار داده ها4. حلقه 5 ساختارهای کنترل 6. اشکال زدایی و مدیریت خطا7. پردازش سیگنال8. منابع LabVIEWConcludIntroduction1. تعریف Python2. اصول برنامه نویسی در پایتون: Data3. اصول برنامه نویسی در پایتون: توابع Conclusion

  • منابع اضافی Additional resources

  • استفاده از الگوهای Applying patterns

  • نگاهی به آنچه انجام داده‌ایم و از اینجا به کجا برویم Looking at what we've done and where to go from here

  • از اینجا به کجا بروم Where to go from here

نمایش نظرات

مبانی برنامه نویسی: الگوهای طراحی (2013)
جزییات دوره
2h 19m
94
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
58,734
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Elisabeth Robson Elisabeth Robson

الیزابت علاقه زیادی به ایجاد تجربه های یادگیری برای افراد دارد. او از نویسندگان Head First Design Patterns ، Head First HTML و CSS ، Head First JavaScript Programming و Head First HTML5 Programming است. کتاب های او به هشت زبان ترجمه شده است ، و توسط زبان آموزان در سراسر جهان خوانده می شود. اشتیاق دیگر وب است: او دانشجوی دائمی فن آوری های موجود در پشت آن و تحولات اجتماعی جذابی است که آن را امکان پذیر کرده است. او برای اولین بار شروع به ایجاد وب سایت در دوره تحصیلات تکمیلی کرد ، در حالی که مدرک کارشناسی ارشد خود را در علوم کامپیوتر گرفت و از آن زمان در مورد فن آوری های اینترنتی یاد می گیرد و آموزش می دهد. الیزابت در ایالت واشنگتن زندگی می کند ، جایی که از پیاده روی ، دوچرخه سواری و کایاک سواری لذت می برد.

Eric Freeman Eric Freeman

دکتر اریک فریمن نویسنده ، مربی و جانباز صنعت فناوری است. اریک به عنوان یک دانشمند رایانه آموزش دیده است که در رسانه ها (به عنوان CTO از Disney.com) ، نشر آنلاین (O'Reilly Media) و برنامه فضایی (ناسا) مقام های مختلفی در رسانه ها داشته است. اریک همچنین با داشتن بیش از نیم میلیون کتاب در دوره های چاپی و آنلاین در سکوهای برتر تدریس یکی از پرکاربردترین مدرسین صنعت فناوری است. اریک دارای مدرک دکترا از دانشگاه ییل است.