آموزش ساخت بازی با خدمات Unity: درآمدزایی و تجزیه و تحلیل

Building Games with Unity Services: Monetization & Analytics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: کسب درآمد و ردیابی عملکرد بازیکن برای ایجاد بازی های سودآور و جذاب بسیار مهم است که بازیکنان شما بارها و بارها به آنها بازمی گردند. این دوره تمام مواردی را که باید بدانید تا بازی های خود را به مرحله بالاتر برسانید را پشت سر می گذارد. هسته اصلی توسعه بازی های موفق و طولانی مدت ، شناخت کامل رفتار کاربر و درآمدزایی است. در این دوره ، ساخت بازی با خدمات Unity: کسب درآمد و تجزیه و تحلیل ، مهارت هایی را پیدا خواهید کرد که برای استفاده از Unity Services برای درج تبلیغات و پیگیری رفتارهای بازیکنان خود به آن نیاز دارید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه چندین اسکریپت مدیر را به طور کارآمد در یک پروژه قرار دهید. در مرحله بعدی ، شما به ایجاد تبلیغات در یک فضای sandbox ، ایجاد مکان های تبلیغاتی سفارشی و پخش مستقیم خدمات بازی خود علاقه مند خواهید شد. سرانجام ، از Unity Analytics API برای ایجاد رویدادهای قابل ردیابی سفارشی ، قیف داده ها و پیکربندی تنظیمات از راه دور برای آزمایش راحت تر استفاده خواهید کرد. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، درک اساسی از خدمات کسب درآمد و تجزیه و تحلیل Unity خواهید داشت که به شما کمک می کند تا در ساخت بازی های خود پیش بروید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2018 ، Visual Studio.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ادغام تبلیغات Unity Integrating Unity Ads

  • تنظیم درآمدزایی Setting up Monetization

  • رابط ها و مدیران ارشد Interfaces and Master Managers

  • نمایش تبلیغات ساده Displaying Simple Ads

  • پاداش دادن به بازیکنان Rewarding Players

  • در حال آزمایش تبلیغات AR Testing AR Ads

  • افزودن آگهی ها Adding Banners

کار با Unity Analytics Working with Unity Analytics

  • پیکربندی Analytics Configuring Analytics

  • رویدادهای اصلی و استاندارد Core and Standard Events

  • ایجاد رویدادهای سفارشی Creating Custom Events

  • تجسم داده ها Visualizing Data

  • فعال کردن تنظیمات از راه دور Enabling Remote Settings

  • اختصاص دادن خصوصیات غیر بدوی Assigning Non-primitive Properties

  • تنظیمات از راه دور اسکریپت نویسی Scripting Remote Settings

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازی با خدمات Unity: درآمدزایی و تجزیه و تحلیل
جزییات دوره
1h 21m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
16
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harrison Ferrone Harrison Ferrone

مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی و فناوری خلاق

هریسون فرون یک مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی، فن‌شناس خلاق و دارای گواهینامه ScrumMaster است.

او در تلفن همراه کار کرده است. برنامه ها و پروژه های بازی به عنوان یک فریلنسر، برای یک استارت آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی شارپ است، اما اخیراً به C++ و Unreal Engine 4 منشعب شده است. وقتی او برنامه‌نویسی نمی‌کند یا هر چیزی را که در دستش است نمی‌خواند، به دنبال حس هیپ‌هاپ دوران طلایی است و بعدازظهر می‌گذرد. با دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.