آموزش mental ray گردش کار در مایا 2015: مواد سوزاننده

mental ray Workflows in Maya 2015: Caustics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این آموزش پرتوی ذهنی فرآیند ایجاد و کنترل انتشار فوتون های سوزاننده را به صحنه های مایا و سپس ارائه آنها با استفاده از اشعه ذهنی ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 19s اشعه ذهنی جریان کار در مایا: مواد سوزاننده 1 ساعت 50 متر 56s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اشعه ذهنی جریان کار در مایا: مواد سوزاننده mental ray Workflows in Maya: Caustics

  • درک فوتون های سوزاننده در اشعه ذهنی Understanding Caustic Photons in mental ray

  • کنترل خصوصیات انرژی انتشار فوتون سوزاننده و فوتون Controlling Caustic Photon Emission and Photon Energy Properties

  • تغییر صفات رنگ سوزاننده Altering Caustic Color Attributes

  • جدا کردن جلوه های کاستیک از نور مستقیم Separating Caustic Effects from Direct Illumination

  • استفاده از ویژگی های Raytracing برای محاسبه صحیح سطوح انکساری Using Raytracing Attributes to Correctly Calculate Refractive Surfaces

  • تنظیم دقیق ویژگی های Caustic در تنظیمات Render Fine-tuning Caustic Attributes in the Render Settings

  • تنظیم ویژگی های Raytracing برای Shadows و Reflections Adjusting Raytracing Attributes for Shadows and Reflections

  • با استفاده از ردیابی فوتونی برای کنترل نحوه تعامل مواد سوزاننده با سطوح شفاف Using Photon Tracing to Control How Caustics Interact with Transparent Surfaces

  • کنترل نحوه تعامل فوتون ها با مواد مایا Controlling How Photons Interact with Maya Materials

  • افزودن تنوع رنگی پیچیده به الگوهای سوزاننده Adding Complex Color Variation to Caustic Patterns

  • ایجاد جلوه های کاستیک با مواد معماری ray ray Creating Caustic Effects with mental ray's Architectural Materials

  • ذخیره و استفاده مجدد از نقشه های فوتونی کاستیک Saving and Reusing Caustic Photon Maps

  • استفاده از Map Visualizer برای مشاهده فوتون ها در یک صحنه Using the Map Visualizer to View Photons in a Scene

نمایش نظرات

آموزش mental ray گردش کار در مایا 2015: مواد سوزاننده
جزییات دوره
1h 52m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.