نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
n ذرات به طور گسترده ای برای ایجاد اثرات پیچیده ذرات استفاده می شود. این دوره اصول و سطح بالاتری از اثرات nParticle را با عبارات MEL به شما می آموزد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017. آیا تا به حال تمایل داشته اید از طریق شبیه سازی در مایا ، اثرات باران باران ، دود و گرد و غبار ، ذرات شن و ماسه و تخریب جسم را ایجاد کنید؟ اگر چنین است ، این دوره عالی برای شماست. در این دوره ، Maya Dynamics: nParticles and Expressions ، شما nParticles و عبارات را برای جلوه های مختلف خواهید آموخت و هیچ دانش قبلی لازم نیست. در ابتدا ، خواهید فهمید که چگونه می توان از انتشار دهنده های ذرات ، nParticles و قسمتهای خارجی جلوگیری کرد. در مرحله بعدی ، عبارات MEL را برای اصلاح و شخصی سازی nParticle یاد خواهید گرفت و همچنین می توانید عبارات و ویژگی های ذره اضافی خود را ایجاد کنید. سرانجام ، شما اثرات مختلفی مانند چکیدن باران ، ذرات شن ، دود ، گرد و غبار و تخریب توسط nParticles را کشف خواهید کرد. وقتی این دوره را به پایان رساندید ، رندرهای خود را خواهید داشت و درک درستی از nParticles و عبارات خواهید داشت که به شما در ایجاد اثرات ذرات پیچیده بیشتر کمک می کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مبانی nDynamics و nParticles Emitters
Basics of nDynamics and nParticles Emitters
-
ایجاد nParticle Omni Emitter
Creating nParticle Omni Emitter
-
ایجاد امیتر جهت دهنده nParticle
Creating nParticle Directional Emitter
-
درک حجم ساطع کننده
Understanding Volume Emitter
-
ایجاد جرقه با حجم دهنده
Creating Sparks with Volume Emitter
-
درک نوع انتشار دهنده سطح
Understanding the Surface Type Emitter
-
ایجاد اثر انتشار ذرات منحنی
Creating a Curve Based Particle Emission Effect
-
درک اصول برخوردهای ذره n
Understanding the Principles of nParticle Collisions
-
درک لایه برخورد
Understanding the Collision Layer
درک مفهوم زمینه ها
Understanding the Concept of Fields
-
ایجاد یک میدان جاذبه
Creating a Gravity Field
-
شبیه سازی میدان نیوتن
Simulating Newton Field
-
شبیه سازی میدان شعاعی
Simulating Radial Field
-
درک تفاوت بین یکنواخت و میدان جاذبه
Understanding Differences Between Uniform and Gravity Field
-
ایجاد یک میدان هوایی
Creating an Air Field
-
شبیه سازی Drag Field
Simulating Drag Field
-
ایجاد یک گردباد با میدان گرداب
Creating a Tornado with Vortex Field
-
شبیه سازی یک زمینه آشفتگی
Simulating a Turbulence Field
-
شبیه سازی یک میدان محوری حجم
Simulating a Volume Axis Field
-
شبیه سازی یک میدان منحنی حجم
Simulating a Volume Curve Field
استفاده از عبارات MEL برای گسترش عملکرد nParticle
Using MEL Expressions to Expand nParticle's Functionality
-
درک مفهوم رنگ nParticle
Understanding the Concept of nParticle's Color
-
کار با Mag Function ، Velocity و Modulus
Working with Mag Function, Velocity, and Modulus
-
ایجاد نرخ انتشار در هر نقطه
Creating per-point Emission Rates
-
ایجاد عبارات با Input-force
Creating Expressions with Input-force
-
استفاده از Particle Collision Event Editor
Using Particle Collision Event Editor
-
ایجاد Emit Command
Creating Emit Command
-
استفاده از Emit و Event برای کنترل انتشار ذرات n
Using Emit and Event to Control nParticle Emission
-
شناسه برخورد ذرات و شناسه خود برخورد
Particle Collision ID and Self Collision ID
جلوه باران باران را شبیه سازی کنید
Simulate a Rain Dripping Effect
-
درک مفهوم هدف
Understanding the Concept of Goal
-
استفاده از Texture برای انتشار nParticle
Using Texture to Emit nParticle's
-
شبیه سازی مسیرهای ذرات
Simulating Particle Trails
-
تنظیم رفتار ذرات با استفاده از نویز و توابع Abs
Adjusting Particle Behavior Using Noise and Abs Functions
-
تبدیل ذرات به چند ضلعی
Converting the Particles into Polygons
-
شبیه سازی قطرات اضافی ذره
Simulating Additional Particle Droplets
-
ارائه nParticles با موتور پرتوی ذهنی
Rendering nParticle's with mental ray Engine
با استفاده از ذرات Sprite یک دود و گرد و غبار را شبیه سازی کنید
Simulate a Smoke and Dust Using Sprite Particles
-
ایجاد بافت دود با استفاده از مایعات
Creating a Texture of Smoke Using Fluids
-
ارائه تصاویر بافت
Rendering Texture Images
-
ایجاد یک دود با ذرات Sprite
Creating a Smoke with Sprite Particles
-
بهبود و نهایی کردن دود
Improving and Finalizing Smoke
-
ایجاد تأثیر گرد و غبار با استفاده از Sprite
Creating a Dust Impact Using Sprite
-
بهبود و نهایی سازی گرد و غبار Sprite
Improving and Finalizing Sprite Dust
با استفاده از nParticle Instancer و MEL عبارات ، یک اثر تخریب را شبیه سازی کنید
Simulate a Destruction Effect Using nParticle Instancer and MEL Expressions
-
استفاده از Shatter برای ایجاد بقایای چند ضلعی
Using Shatter to Create Polygon Debris
-
ایجاد nParticle Instancer برای بقایای اولیه
Creating nParticle Instancer for Primary Debris
-
استفاده از عبارات برای کنترل سرعت ، چرخش و مقیاس Instancer
Using Expressions to Control Speed, Spin, and Scale of Instancer
-
ایجاد مقیاس گزاف گویی-pp
Creating Bounce-scale-pp
-
ایجاد بقایای ثانویه با Emit Command
Creating Secondary Debris with Emit Command
-
ایجاد عبارات برای بقایای ثانویه
Creating Expressions for Secondary Debris
-
شبیه سازی ذرات گرد و غبار با عبارات
Simulating Dust Particles with Expressions
با استفاده از nParticles و nConstraints یک اثر خشک ماسه را شبیه سازی کنید
Simulate a Dry Sand Effect Using nParticles and nConstraints
-
با استفاده از دستور Fill-object
Using Fill-object Command
-
ایجاد خصوصیات برخورد و محدودیت های n
Creating Collision Properties and nConstraints
-
در جستجوی ویژگیهای nConstraints
Exploring nConstraints Attributes
-
ایجاد جلوه ماسه با متن
Creating an Effect of Sand with Text
-
ایجاد اثر شن با مش آلی
Creating an Effect of Sand with Organic Mesh
اثر ذرات شن و ماسه خشک را با موتور آرنولد ارائه دهید
Render the Dry Sand Particle Effect with Arnold Engine
-
ایجاد حافظه پنهان nParticle
Creating nParticle Cache
-
ایجاد چراغ و راه اندازی رندر
Creating Lights and Rendering Setup
-
درک ویژگی های رندر و دنباله رندر
Understanding Rendering Attributes and Render Sequence
نمایش نظرات