رندر زمان واقعی بدون شک آینده فیلمسازی است. من از اولین نسخه های Unreal 4 از آن برای فیلمسازی و انیمیشن های شخصی و حرفه ای استفاده کرده ام. بدون نیاز به مزرعه رندر قدرتمند، می توانید دنیاها و مجموعه های زیبایی را در یک موتور بازی رایگان بسازید و آن را روی یک کامپیوتر رندر کنید. Unreal اکنون مجموعه ای از ابزارها را برای فیلمسازان در اختیار دارد و می تواند به راحتی یکی از فروشگاه های شما برای زنده کردن انیمیشن های شما باشد. Quixel Bridge به شما این امکان را می دهد که هزاران مدل و بافت واقعی واقعی را برای استفاده بدون هزینه اضافی در Unreal بیاورید. من بسیار هیجان زده بودم که از این دو ابزار قدرتمند در کار خود استفاده کنم، و امیدوارم با این دوره، بتوانید به راحتی آنها را به ابزار خود اضافه کنید.
در این دوره، تمام مراحل و ابزارهایی را که برای آوردن یک فیلم انیمیشن به Unreal و رندر آن در زمان واقعی با مجموعههای ساخته شده از Quixel Bridge Assets نیاز دارید، مرور میکنم.
در طول 13 ویدیو، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:
صادر کردن انیمیشن و دوربین
وارد کردن ریگها و انیمیشنها به Unreal
نحوه تنظیم مواد
نحوه استفاده از Quixel Bridge با Unreal
نحوه راه اندازی و استفاده از مواد مخلوط کن Megascans
نحوه پر کردن یک مجموعه با دارایی های Quixel Bridge
درک حجم فرآیند پست
مبانی روشنایی
مبانی ترتیب سنج
درک دوربین در Sequencer
وارد کردن انیمیشن ها به Sequencer
راهاندازی ذرات در Sequencer
پرداخت عکس از Sequencer
با استفاده از Unreal Engine و Quixel Bridge، صحنه خود را ایجاد کنید و دنباله ای از عکس ها را رندر کنید. اگر بتوانید تعدادی از انیمیشن های خود را بیاورید، بهتر است!
انیماتور
نمایش نظرات