آیا به توسعه بازی، هنر پیکسلی علاقه دارید یا به سادگی عاشق بازی هستید و همیشه رویای ایجاد پلتفرم دو بعدی خود را با الهام از یکپارچهسازی با سیستمعامل خود داشته اید؟
به ما در "GameMaker 2D Platformer Workshop" بپیوندید، یک کلاس جامع Skillshare که برای سفری شما به دنیای هیجان انگیز ساخت بازی طراحی شده است.
این کلاس برای هرکسی از توسعهدهندگان بازی، علاقهمندان به هنر پیکسل، تا علاقهمندان به بازی که مشتاق هستند دیدگاه منحصربهفرد خود را به یک واقعیت قابل بازی تبدیل کنند، عالی است. این یک فرو رفتن عمیق در تفاوتهای ظریف ایجاد پلتفرمر دوبعدی ارائه میکند و توسعه مهارتهای فنی را با بیان خلاق ترکیب میکند.
6 نکته برتر درباره "کارگاه آموزشی GameMaker 2D Platformer":
تصور کنید وارد ماجراجویی میشوید که در آن هر پیکسل با زندگی تپش مییابد، جایی که هر پرش یک جهش به سوی ناشناخته است، و هر سطح داستانی است که در انتظار گفتن است. این ماهیت "کارگاه آموزشی پلتفرم 2 بعدی GameMaker" ما است، جایی که شما به دنیایی پر از تخیل و چالشها روح میبخشید.
آنچه خواهید آموخت:
ماژول های کلاس Skillshare
کارگاه آموزشی «GameMaker 2D Platformer» ساختاری دقیق دارد تا شما را از اصول اولیه توسعه بازی تا ایجاد یک بازی پلتفرمر دو بعدی کاملاً کاربردی و خیره کننده از نظر بصری راهنمایی کند. در اینجا یک تفکیک دقیق از ساختار کلاس آمده است که به بخشهای کلیدی برای یک تجربه یادگیری بهینه تقسیم شده است:
بخش 1: شروع به کار با GameMaker
این را تصور کنید: یک ربات تنها، قهرمان داستان خودش، در پیچ و خم پلتفرمها و خطرات قدم میزند. بالای سرش، یک باتری به آرامی با هر حرکت خالی میشود، یادآوری دائمی از تیک تاک ساعت که همه ماجراجویان با آن مسابقه میدهند.
بخش 2: تسلط بر مکانیک بازی
این ربات، ساخته شما، میتواند با ظرافت بپرد و در دنیایی مملو از دشمنانی که در سکوها گشتزنی میکنند، حرکت کند. این دشمنان با طراحی های هوشمندانه شما همتا نیستند، زیرا با یک پرش به موقع، آنها را شکست می دهند و قهرمان ما را با یک پرش پیروزمندانه به جلو می برند.
بخش 3: بهبود بازی خود با ویژگی های پیشرفته
اما مراقب باشید، زیرا میخهایی در این مسیرها کمین کردهاند و آماده هستند تا سفر را با یک لمس به پایان برسانند. با این حال، با نبوغ، میخها از موانع مرگبار به چالشهای هیجانانگیز تبدیل میشوند، برخی حتی از دیوارها در یک رقص زمانبندیشده بیرون میآیند که انعکاس و تصمیم را آزمایش میکند.
بخش 4: زنده کردن بازی خود با انیمیشن و صدا
و سپس، سکوها - آه، سکوها! برخی از قهرمان ما را دعوت می کنند تا از پایین بپرد و گذرگاه های مخفی و گنجینه های پنهان را آشکار کند. دیگران ظاهر می شوند و ناپدید می شوند، یک چالش شبح مانند که نیاز به دقت و صبر دارد.
بخش 5: عناصر بازی پیشرفته
مجموعههای پراکنده در سراسر جهان، مانند تراشههای رایانهای درخشان، به صدا در میآیند. همه آنها را جمع کنید، و شاهد تحقق یک تلهپورتر باشید، دروازهای برای ماجراجوییها و چالشهای جدید، که هر سطح یک قدم به هدف نهایی نزدیکتر است.
بخش 6: پرداخت و نهایی کردن بازی شما
اما این فقط در مورد موانع و دشمنان نیست. این در مورد ایجاد جهانی است که نفس می کشد، فضایی که احساس زنده بودن می کند!
پروژه کلاس:
در بخش پایانی «کارگاه آموزشی GameMaker 2D Platformer»، تمام مهارتها و دانش کسب شده در کلاس را برای ایجاد «Battery Pack»، یک پلتفرم 2 بعدی با ویژگیها، به کار میگیرید. این پروژه شامل طراحی سطوح پویا، پیادهسازی مکانیکهای چالش برانگیز گیمپلی، ایجاد انیمیشنهای جذاب و یکپارچهسازی عناصر صدا و رابط کاربری برای یک تجربه کامل از توسعه بازی است.
در پایان این کلاس، شما نه تنها یک بازی پلتفرمر کامل دوبعدی ایجاد کرده اید، بلکه به درک جامعی از توسعه بازی با GameMaker نیز دست یافته اید. این رویکرد ساختاریافته تضمین میکند که شما هم تئوری و هم مهارتهای عملی مورد نیاز برای شروع پروژههای توسعه بازی خود را با اطمینان یاد میگیرید.
این کلاس برای چه کسانی است:
چه یک مبتدی مشتاق ایجاد اولین بازی خود باشید یا یک توسعه دهنده با تجربه که به دنبال بهبود مهارت های خود در پلتفرم های دوبعدی است، این کلاس برای پشتیبانی از زبان آموزان در همه سطوح طراحی شده است. با راهنمایی های متخصص Dan و یک برنامه درسی جامع، به دانش و ابزارهای مورد نیاز برای زنده کردن دیدگاه های توسعه بازی خود مجهز خواهید شد.
این سفر خلاقانه را با 'GameMaker 2D Platformer Workshop' آغاز کنید و اشتیاق خود را برای بازی ها به یک خلاقیت ملموس تبدیل کنید. آیا آماده هستید تا پلتفرمر دو بعدی قابل توجه خود را توسعه دهید و به جمع توسعه دهندگان بازی مستقل بپیوندید؟
بیایید با هم شیرجه بزنیم و این ماجراجویی هیجان انگیز را شروع کنیم!
دان
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات