لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
SketchUp 2015 آموزش
SketchUp 2015 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بیاموزید که چگونه با SketchUp ، جعبه ابزار مدل سازی سه بعدی برای همه کارها ، از ارائه معماری تا طراحی بازی ، شروع به طراحی ، طراحی و متحرک سازی ایده های خود کنید. در این دوره ، جورج مائستری بینندگان را از طریق وسایل ضروری SketchUp راهنمایی می کند: پیمایش در اطراف رابط ، دستکاری اشیا، ، طراحی در فضای دو بعدی و سه بعدی ، کار با مواد و استفاده از بافت. او حتی نحوه ایجاد انیمیشن های ساده و صادرات آثار هنری شما را در قالب های 2D و 3D نشان می دهد.
این آموزش ها هم با SketchUp Make ، نسخه رایگان برنامه و هم با SketchUp Pro کار می کنند.
موضوعات شامل:
ایجاد نماهای دوربین li>
سایه زدن چهره و لبه ها li>
انتخاب ، جابجایی ، مقیاس گذاری و چرخش اشیا li>
ایجاد حلقه های اساسی ، چند ضلعی ها و کمان ها li>
ساخت متن سه بعدی li>
برچسب زدن نقاشی li>
کار با لایه ها li>
استفاده از اجزای انبار سه بعدی li>
استفاده از مواد و نقشه برداری از بافت li>
متحرک سازی آثار هنری li>
صادر کردن طرح ها به صورت دو بعدی و سه بعدی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
SketchUp Make vs. SketchUp Pro
SketchUp Make vs. SketchUp Pro
میانبرهای صفحه کلید در Mac
Keyboard shortcuts on the Mac
1. رابط SketchUp
1. The SketchUp Interface
مبانی رابط
Interface basics
پیمایش در SketchUp
Navigating in SketchUp
قدم زدن در SketchUp
Walking around in SketchUp
ایجاد نماهای دوربین
Creating camera views
سایه صورت و لبه ها
Shading faces and edges
ایجاد سایه و مه
Creating shadows and fog
استفاده از صحنه ها برای ایجاد چندین نمایش
Using scenes to create multiple views
پیکربندی نوارهای ابزار
Configuring toolbars
پیکربندی نوارهای ابزار برای Mac
Configuring toolbars for the Mac
2. دستکاری اشیاء
2. Manipulating Objects
انتخاب و حرکت اشیاء
Selecting and moving objects
مقیاس گذاری و چرخش اشیاء
Scaling and rotating objects
صورت و لبه های دستکاری شده
Manipulating faces and edges
ابزار انتخاب پیشرفته
Advanced selection tools
3. رسم در SketchUp
3. Drawing in SketchUp
اصول ابزار خط
Line tool fundamentals
استفاده از ابزار Line برای ترسیم سه بعدی
Using the Line tool for 3D drawing
ابزار پاک کن
Eraser tools
با استفاده از ابزار Rectangle
Using the Rectangle tool
ایجاد مستطیل های چرخشی
Creating rotated rectangles
فشار و کشیدن صورت به صورت سه بعدی
Pushing and pulling faces into 3D
با استفاده از ابزار Offset برای ایجاد رئوس مطالب
Using the Offset tool to create outlines
رسم اشکال منحنی و آزاد
Drawing curved and freehand shapes
ایجاد دایره و چند ضلعی
Creating circles and polygons
لبه های نرم کننده و صاف کننده
Softening and smoothing edges
با استفاده از ابزار Follow Me
Using the Follow Me tool
ایجاد متن سه بعدی
Creating 3D text
4- اندازه گیری و برچسب زدن
4. Measuring and Labeling
با استفاده از اندازه گیری نوار برای ایجاد دستورالعمل ها
Using the Tape Measure to create guidelines
با استفاده از ابزار Protractor
Using the Protractor tool
ایجاد بخش
Creating sections
ایجاد برچسب
Creating labels
ابعاد
Dimensioning
5. ماندن سازمان یافته
5. Staying Organized
گروه بندی اشیاء
Grouping objects
کار با لایه ها
Working with layers
با استفاده از Outliner و اطلاعات Entity
Using the Outliner and Entity Info
6. کار با قطعات
6. Working with Components
پنجره کامپوننت
The Component window
ایجاد قطعات
Creating components
با استفاده از Warehouse 3D
Using the 3D Warehouse
با استفاده از پنجره گزینه های کامپوننت
Using the Component Options window
با استفاده از ابزار تعامل
Using the Interact tool
7. کار با مواد
7. Working with Materials
استفاده از مواد
Applying materials
ویرایش مواد
Editing materials
ایجاد مواد
Creating materials
8. مواد روی مک
8. Materials on the Mac
استفاده از مواد روی Mac
Applying materials on a Mac
ویرایش مواد در Mac
Editing materials on a Mac
ایجاد مواد در مک
Creating materials on a Mac
9. کار با بافت
9. Working with Textures
نقشه برداری از بافت ها به صورت تعاملی
Mapping textures interactively
نقشه برداری اشیاء منحنی
Mapping curved objects
نقشه بر روی اشیاء منحنی
Projecting maps on curved objects
ایجاد یک نقشه کف با استفاده از تصاویر bitmap
Creating a floor plan using bitmap images
ترسیم یک سازه از یک طرح طبقه
Drawing a structure from a floor plan
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کارگردان و تهیه کننده انیمیشن
جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.
جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.
نمایش نظرات