لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
اشاره گر زبان Master C
Master C Language Pointers
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا با مفهوم اشاره گر در برنامه نویسی C مبارزه می کنید؟ تو تنها نیستی در حالی که اشاره گرها را می توان به سادگی به عنوان متغیرهایی تعریف کرد که یک مکان حافظه را نگه می دارند، حتی کدگذاران با تجربه اغلب توسط این بخش قدرتمند زبان C ترسیده می شوند. در این دوره پیشرفته، مربی دن گوکین، با شروع با اصول اولیه و سپس ساختن بر اساس آن، به نکاتی توجه می کند. Dan ملزومات بدست آوردن، ذخیره و استفاده از آدرس ها را پوشش می دهد. تخصیص حافظه و بافرها؛ و لیست های مرتبط سپس به مفاهیم پیشرفتهتری میپردازد، از جمله نحوه ارسال اشارهگر به یک تابع، مرتبسازی نشانگرها و استفاده از اشارهگرها برای مدیریت حافظه.
سرفصل ها و درس ها
5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون
Introduction
ترس های اشاره گر خود را تسخیر کنید
Conquer your pointer fears
تدوین کد
Compiling the code
5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون
1. Pointer Basics
شناختن نشانگرها
Understanding pointers
کاوش در ابزارهای اشاره گر
Exploring pointer tools
استفاده از نشانگرها به عنوان آرگومانهای عملکرد
Using pointers as function arguments
کار با نشانگرهای عملکرد
Working with function pointers
چالش: آدرس خود را بدست آورید
Challenge: Obtain an address
راه حل: آدرس خود را بدست آورید
Solution: Obtain an address
5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون
2. Memory Allocation and Buffers
مقایسه آرایه ها و نشانگرها
Comparing arrays and pointers
تخصیص ذخیره سازی
Allocating storage
کاوش در توابع تخصیص
Exploring allocation functions
دسترسی به بافر
Accessing the buffer
کار با نشانگرها در ساختارها
Working with pointers in structures
ایجاد نشانگرهای ساختاری
Creating structure pointers
ذخیره نشانگرها و بافرها
Saving pointers and buffers
چالش: ذخیره و خواندن یک رکورد
Challenge: Saving and reading a record
راه حل: ذخیره و خواندن یک رکورد
Solution: Saving and reading a record
5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون
3. Linked Lists
درک لیست پیوندی
Understanding a linked list
اجرای لیست پیوندی
Implementing a linked list
ساختارها را از بین می برد
Removing structures
ساختارهای اضافه شده
Adding structures
ایجاد یک لیست دو لینک
Creating a double-linked list
ذخیره لیست پیوندی
Saving a linked list
چالش: مدیریت یک لیست پیوندی
Challenge: Manage a linked list
راه حل: یک لیست مرتبط را مدیریت کنید
Solution: Manage a linked list
5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون
4. Advanced and Crazy Pointers
دانستن نشانگرها به نشانگرها
Understanding pointers to pointers
ارسال یک اشاره گر به یک تابع
Sending a pointer to a function
نشانگرهای مرتب سازی
Sorting pointers
مدیریت حافظه
Managing memory
ایجاد نشانگرها به توابع
Creating pointers to functions
چالش: یک آرایه اشاره گر را دستکاری کنید
Challenge: Manipulate a pointer array
راه حل: یک آرایه اشاره گر را دستکاری کنید
Solution: Manipulate a pointer array
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
سازنده، معلم و نويسنده فناوري با 20+ سال تجربه
Dan Gookin نویسنده بیش از 120 عنوان است. او بیش از 20 سال در مورد تکنولوژی در مورد تکنولوژی نوشته است.
دن ترکیبی از عشق خود را به نوشتن با شگفتی Gizmo خود را برای ایجاد کتاب هایی که آموزنده، سرگرم کننده و نه خسته کننده است. از آنجا که 120 عنوان خود را 12 میلیون نسخه در چاپ که به بیش از 30 زبان ترجمه شده است، دان می تواند تایید کند که روش خود را برای ساخت تامس کامپیوتر به نظر می رسد کار می کند.
شاید معروف ترین عنوان او اصلی است DOS برای dummies ، که در سال 1991 منتشر شد، منتشر شد. این کتاب به عنوان سریع ترین فروش کامپیوتر در جهان تبدیل شد، در یک زمان، در حال حرکت نسخه های بیشتر در هر هفته از Bestseller جدید نیویورک تایمز (هر چند به عنوان مرجع، آن را نمی توان آن را ذکر نشده است لیست Bestseller NYT). از این کتاب، کل خط را برای dummies کتاب ها، که پدیده های انتشاراتی را برای این روز باقی می گذارد، ایجاد کرد.
محبوب ترین عناوین Dan شامل رایانه های شخصی برای dummies، کلمه برای dummies لپ تاپ ها برای dummies ، و droid x برای dummies . او همچنین وب سایت گسترده و مفید را حفظ می کند، www.wambooli.com
Dan دارای مدرک است در ارتباطات/هنرهای تجسمی از دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو. در حال حاضر، او در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند، جایی که او لذت بردن از وقت خود را با پسران خود را بازی های ویدئویی در داخل در حالی که آنها تماشای جنگل های ملایم آیداهو.
نمایش نظرات