نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش Substance Painter ، ما می آموزیم که چگونه یک مدل سه بعدی را از ابتدا با استفاده از یک گردش کار rendering-based فیزیکی (PBR) بافت کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Substance Painter 1.4، Marmoset Toolbag 2. در این آموزش Substance Painter ، ما می آموزیم که چگونه یک مدل سه بعدی را از ابتدا با استفاده از گردش کار ارائه مبتنی بر فیزیک (PBR) ساختار دهیم. در حالی که گردش کار در این آموزش بیشتر به دارایی های بازی اختصاص دارد ، اکثر تکنیک ها را می توان برای هر دارایی CG استفاده کرد. ابتدا با استفاده از 3ds Max برای راه اندازی مش های خود ، مراحل مورد نیاز برای ایجاد بافت PBR را از ابتدا بررسی خواهیم کرد. سپس ما از Substance Painter استفاده خواهیم کرد تا مدل خود را با استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف برای ایجاد نقشه های بافتی خود به روشی غیر مخرب ، متناسب کنیم. با پایان این آموزش Substance Painter ، شما قادر خواهید بود که به تکنیک های مختلف تسلط پیدا کنید تا با استفاده از بافت PBR به راحتی و به راحتی مدل های سه بعدی خود را بافت کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Substance Painter 1.4، Marmoset Toolbag 2.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ارائه مبتنی بر فیزیکی در Substance Painter
Physically-based Rendering in Substance Painter
-
آماده سازی مش ما در 3ds Max
Preparing Our Mesh in 3ds Max
-
راه اندازی پروژه نقاش مواد
Setting up Our Substance Painter Project
-
ایجاد مواد پایه
Creating Base Materials
-
ایجاد ماسک اضافی
Creating Additional Mask
-
ایجاد یک کانال انتشار دهنده
Creating an Emissive Channel
-
جزئیات مواد نقاشی شده و فلزی
Detailing Painted and Metallic Materials
-
اتمام مواد دقیق ما
Finishing Our Detailed Materials
-
افزودن جزئیات به چرخ و لاستیک
Adding Details to Wheels and Tires
-
جزئیات لوله اگزوز
Detailing the Exhaust Pipe
-
با استفاده از یک ابزار سفارشی برای جزئیات صندلی
Using a Custom Tool to Detail Seat
-
افزودن جزئیات به داشبورد
Adding Details to the Dashboard
-
استفاده از قابلیت شابلون قلم مو برای افزودن عکس برگردان
Using the Brush Stencil Functionality to Add Decals
-
افزودن کانال Opacity
Adding an Opacity Channel
-
افزودن اثر آلودگی جهانی و ایجاد ابزار ذرات سفارشی
Adding Global Dirt Effect and Creating Custom Particles Tool
-
ایجاد یک پیش تنظیم صادرات برای Marmoset Toolbag 2
Creating an Export Preset for Marmoset Toolbag 2
-
تنظیم Marmoset Toolbag 2 Scene
Setting up Marmoset Toolbag 2 Scene
نمایش نظرات