آموزش Ultimate Rust 2: مفاهیم متوسط

Ultimate Rust 2: Intermediate Concepts

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Rust برای تمرین‌کننده روزانه چگونه می‌توان اصطلاحاً، به خوبی آزمایش‌شده، مستند شده کد زنگ نوشت رشته‌ها، کانال‌ها، بسته‌ها، تکرارکننده‌ها، مستندات کد، ویژگی‌های کتابخانه std، مدیریت خطا، آزمایش، معیارها، ورود به سیستم، ویژگی‌ها، توربوفیش و موارد دیگر! مفاهیم Rust فراتر از مبانی آموزش داده شده در "دوره Ultimate Rust Crash Course" نحوه استفاده از Rust برای ساخت نمونه های اولیه بازی های ویدئویی پیش نیازها: دانش مبتدی در مورد Rust (شرکت در دوره "Ultimate Rust Crash Course" توصیه می شود) تجربه متوسط ​​+ با مفاهیم عمومی برنامه نویسی و زبان ها. Rust نصب شده و آماده استفاده است - این یک دوره عملی است!

به Nathan Stocks بپیوندید تا به زبان برنامه نویسی Rust با سرعت، سرگرم کننده، کنجکاو آموزنده و حتی عمیق تر بپردازید. این دومین دوره از سری Ultimate Rust بعد از Ultimate Rust Crash Course است. اگر آن دوره را دوست دارید، این دوره را دوست خواهید داشت!

این یک دوره آموزشی عملی است! نه تنها تمرین هدفمندی برای هر موضوع مورد بحث وجود دارد، بلکه مجموعه‌ای از سناریوهای پروژه نیز وجود دارد که با استفاده از آنچه آموخته‌اید، نمونه‌های اولیه بازی‌های قابل بازی را که روی macOS، Linux و Windows کار می‌کنند، کنار هم قرار می‌دهند! این پروژه‌ها از Rusty Engine استفاده می‌کنند، موتور بازی که مخصوصاً برای این دوره توسعه یافته است تا مفاهیم موتور بازی را به حداقل برسانید تا بتوانید دقیقاً روی استفاده از آنچه در این دوره آموخته‌اید تمرکز کنید.

Rust یک زبان برنامه‌نویسی سیستمی است که کل کلاس‌های باگ و آسیب‌پذیری‌های امنیتی را حذف می‌کند، دارای انتزاعات بدون هزینه مانند C و C++ است، برنامه‌نویسی در آن سرگرم‌کننده است و به برنامه‌نویسان سیستم اجازه می‌دهد چیزهای خوبی داشته باشند. جای تعجب نیست که Rust در فضاهای متنوعی مانند موتورهای بازی، محاسبات با کارایی بالا، دستگاه های تعبیه شده و برنامه نویسی تحت وب مورد توجه قرار می گیرد! یاد بگیرید که چگونه بدون نگرانی از خرابی یا آسیب‌پذیری‌های امنیتی، کدهایی با کارایی بالا بنویسید. به یک جامعه پرجنب‌وجوش از توسعه‌دهندگان بپیوندید که در آن تنوع، گنجاندن و صرفاً خوب بودن، همه اهداف درجه یک هستند.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • بررسی اجمالی تمرینات Exercises Overview

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • بررسی اجمالی تمرینات Exercises Overview

سخنرانی ها و تمرین ها Lectures & Exercises

  • کد اصطلاحی Idiomatic Code

  • تمرین - کد اصطلاحی Exercise - Idiomatic Code

  • ایجاد خطاها Creating Errors

سخنرانی ها و تمرین ها Lectures & Exercises

  • کد اصطلاحی Idiomatic Code

  • تمرین - کد اصطلاحی Exercise - Idiomatic Code

  • مستندات Documentation

  • مستندات Documentation

  • تمرین - مستندسازی Exercise - Documentation

  • تمرین - مستندسازی Exercise - Documentation

  • انتشار Publishing

  • انتشار Publishing

  • تمرین - نشر Exercise - Publishing

  • تمرین - نشر Exercise - Publishing

  • بسته شدن Closures

  • بسته شدن Closures

  • تکرار کننده ها Iterators

  • تکرار کننده ها Iterators

  • تمرین - بسته ها و تکرار کننده ها Exercise - Closures & Iterators

  • تمرین - بسته ها و تکرار کننده ها Exercise - Closures & Iterators

  • صفات مشترک Common Traits

  • صفات مشترک Common Traits

  • ورزش - صفات Exercise - Traits

  • ورزش - صفات Exercise - Traits

  • ایجاد خطاها Creating Errors

  • رسیدگی به خطاها Handling Errors

  • رسیدگی به خطاها Handling Errors

  • تمرین - خطاها Exercise - Errors

  • تمرین - خطاها Exercise - Errors

  • تست های واحد Unit Tests

  • تست های واحد Unit Tests

  • تست های یکپارچه سازی Integration Tests

  • تست های یکپارچه سازی Integration Tests

  • معیارها Benchmarks

  • معیارها Benchmarks

  • تمرین - تست Exercise - Testing

  • تمرین - تست Exercise - Testing

  • ورود به سیستم Logging

  • ورود به سیستم Logging

  • تمرین - ورود به سیستم Exercise - Logging

  • تمرین - ورود به سیستم Exercise - Logging

  • چند رشته ای Multithreading

  • چند رشته ای Multithreading

  • کانال ها Channels

  • کانال ها Channels

  • تمرین - موضوعات و کانال ها Exercise - Threads & Channels

  • تمرین - موضوعات و کانال ها Exercise - Threads & Channels

پروژه: نمونه اولیه بازی با موتور زنگ زده Project: Game Prototype with Rusty Engine

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • آموزش: پیکربندی Tutorial: Configuration

  • آموزش: مقداردهی اولیه موتور Tutorial: Engine Initialization

  • آموزش: برخورد دهنده ها Tutorial: Colliders

  • آموزش: ورودی صفحه کلید Tutorial: Keyboard Input

  • آموزش: ورودی ماوس Tutorial: Mouse Input

  • آموزش: متن Tutorial: Text

  • آموزش: صوتی Tutorial: Audio

  • آموزش: تایمر Tutorial: Timer

پروژه: نمونه اولیه بازی با موتور زنگ زده Project: Game Prototype with Rusty Engine

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • آموزش: پیکربندی Tutorial: Configuration

  • آموزش: مقداردهی اولیه موتور Tutorial: Engine Initialization

  • آموزش: حالت بازی Tutorial: Game State

  • آموزش: حالت بازی Tutorial: Game State

  • آموزش: تابع منطق بازی Tutorial: Game Logic Function

  • آموزش: تابع منطق بازی Tutorial: Game Logic Function

  • آموزش: Sprites Tutorial: Sprites

  • آموزش: Sprites Tutorial: Sprites

  • آموزش: برخورد دهنده ها Tutorial: Colliders

  • آموزش: ورودی صفحه کلید Tutorial: Keyboard Input

  • آموزش: ورودی ماوس Tutorial: Mouse Input

  • آموزش: متن Tutorial: Text

  • آموزش: صوتی Tutorial: Audio

  • آموزش: تایمر Tutorial: Timer

  • آموزش: موتور و سازه های بازی Tutorial: Engine & Game Structs

  • آموزش: موتور و سازه های بازی Tutorial: Engine & Game Structs

  • بازی Walkthrough: Common Setup Game Walkthrough: Common Setup

  • بازی Walkthrough: Common Setup Game Walkthrough: Common Setup

  • بازی Walkthrough: Road Race Game Walkthrough: Road Race

  • بازی Walkthrough: Road Race Game Walkthrough: Road Race

نمایش نظرات

آموزش Ultimate Rust 2: مفاهیم متوسط
جزییات دوره
4.5 hours
40
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
15,419
4.6 از 5
ندارد
دارد
دارد
Nathan Stocks
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nathan Stocks Nathan Stocks

Rust، Python، Indie Games