آموزش حلقه های Motion Graphics: 3 تکنیک آنالوگ ، Phonotrope

Motion Graphics Loops: 3 Analog Techniques, the Phonotrope

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با استفاده از عناصر آنالوگ متحرک حلقه ای ایجاد کنید که می تواند با دوربین فیلمبرداری شود و سپس در برنامه هایی مانند After Effects اصلاح شود. تکنیک "Phonotrope" نشان داده شده در این دوره از چرخش های یک دستگاه ضبط برای ایجاد توهم حرکت استفاده می کند. Phonotrope توسط Jim Le Fevre در سال 2006 ایجاد شده است. اوون لولری دستورالعمل هایی را برای ایجاد حلقه های انیمیشن کاغذی با دست ارائه می دهد ، برای برنامه ریزی و اجرای انیمیشن پیشرفته تر با استفاده از افتر افکت و فتوشاپ از رایانه خارج شوید.

شما دست به دست خواهید شد و رنگ آمیزی ، برش ، چسباندن و ترسیم خواهید کرد و در طول مسیر ، در مورد تدارکات سرعت پخش کننده ، فریم ها ، ضبط ویدئو و روشنایی یاد خواهید گرفت. در فصل آخر ، نکات و الهاماتی برای ارتقا Ph Phonotrope خود به سطح بعدی با شفافیت و رسانه های ترکیبی دریافت خواهید کرد.
موضوعات شامل:
  • معرفی Phonotrope
  • درک تنظیمات قاب و سرعت
  • آزمایش با خمیر کشیدن و بازی
  • استفاده از Illustrator و Photoshop برای برنامه ریزی راهنمای Phonotrope
  • آماده سازی افتر افکت برای انیمیشن Phonotrope
  • عکسبرداری ، نورپردازی و ویرایش فیلم های انیمیشن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. فریم ، سرعت و تنظیمات 1. Frames, Speed & Settings

  • ضبط سرعت پخش کننده Record player speed

  • تنظیمات قاب انیمیشن Animation frame settings

2. روشنایی و تیراندازی یک Phonotrope 2. Lighting & Shooting a Phonotrope

  • روشنایی یک فنوتیپ Lighting a Phonotrope

  • تنظیمات دوربین برای عکسبرداری از Phonotrope Camera settings for shooting a Phonotrope

3. راهنماهای فنوتیپ 3. Phonotrope Guides

  • با استفاده از راهنماهای Phonotrope Using Phonotrope guides

  • طراحی یک راهنمای فنوتیپ در Adobe Illustrator Designing a Phonotrope guide in Adobe Illustrator

  • ایجاد یک راهنمای دایره بزرگتر از یک چاپ Creating a larger circle guide from a printout

  • تعیین اندازه فریم برای یک راهنمای Phonotrope Determining frame size for a Phonotrope guide

  • طراحی یک راهنمای فنوتیپ در Photoshop: Frames Designing a Phonotrope guide in Photoshop: Frames

  • طراحی یک راهنمای فنوتیپ در Photoshop: راهنمای راهنما را برش دهید Designing a Phonotrope guide in Photoshop: Cut guides

  • طراحی یک راهنمای فنوتیپ در Photoshop: Finishing Designing a Phonotrope guide in Photoshop: Finishing

4. آماده سازی انیمیشن After Effects برای یک فنوتیپ 4. Preparing After Effects Animation for a Phonotrope

  • انیمیشن After Effects برای یک Phonotrope After Effects animation for a Phonotrope

  • اضافه کردن فریم های انیمیشن برای راهنمایی برای چاپ Adding animation frames to guide for print

5. نکات فنوتروپی و الهام 5. Phonotrope Tips & Inspiration

  • کار با شفافیت Working with transparencies

  • انیمیشن در قسمت عقب یک Phonotrope Animation on the backside of of a Phonotrope

  • تست ها ، تست ها ، تست ها! Tests, tests, tests!

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش حلقه های Motion Graphics: 3 تکنیک آنالوگ ، Phonotrope
جزییات دوره
1h 9m
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,366
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Owen Lowery
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Owen Lowery Owen Lowery

اوون Lowery یک هنرمند و انیماتور گرافیک حرکت حرفه ای است. اما واقعاً اوون لوی چه کسی است؟ پاسخ: اوون یک پسر است که در حال حاضر در شیکاگو زندگی می کند و فراموش می کند که بخورد زیرا به دلیل خراب شدن در خرگوش یک گرافیک حرکتی دیگر ، انیمیشن ، طراحی و / یا کاردستی دست ساز ، دچار اشتباه شده و در یک شاهکار عالی اشتباه می کند. وقتی او را ملاقات می کنید ، لطفاً یادآوری های شارپی را که روی دست او نوشته شده است ، رنگ روی ژاکت و کیف های زیر چشم او را نادیده بگیرید. اوون با بسیاری از مشتریان منحصر به فرد از جمله The Second City و نمایش Conan همکاری کرده است و در کالج کلمبیا شیکاگو نیز آموزش می دهد. او ممکن است جزئی از اسب شاخدار باشد ، اما از انواع بی پروا است. او را در LinkedIn پیدا کنید.