لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مهارت های C# خود را فراتر از اصول اولیه در Unity سوق دهید
Pushing Your C# Skills Beyond the Basics in Unity
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در طول این آموزش، با نگاهی به ادغام سی شارپ در Unity، برخی از اصول برنامه نویسی شی گرا را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5، Visual Studio 2013 Community Addition. در طول این آموزش، با نگاهی به ادغام C# در Unity، برخی از اصول برنامه نویسی شی گرا را یاد خواهیم گرفت. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه ویژوال استودیو را برای اشکال زدایی پیشرفته و دستورهای کدنویسی مفید به Unity متصل کنیم. در نهایت، ما یک بازی کارت نبرد اساسی و قابل ارتقا ایجاد خواهیم کرد که برخی از راههای مختلف را نشان میدهد که C# میتواند مقادیر را به اطراف منتقل کند و با رابط کاربری Unity و ایجاد بازی تعامل داشته باشد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5، Visual Studio 2013 Community Addition.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مهارت های C# خود را فراتر از اصول اولیه در Unity سوق دهید
Pushing Your C# Skills Beyond the Basics in Unity
دانلود Visual Studio و Unity Tools
Downloading Visual Studio and Unity Tools
بحث در مورد اصول سی شارپ
Discussing C# Principles
یادگیری در مورد دامنه
Learning About Scope
اشکال زدایی در ویژوال استودیو با یونیتی
Debugging in Visual Studio with Unity
ساخت دست کارت با آرایه ها
Creating a Card Hand with Arrays
کدنویسی یک حلقه برای یک بازی
Coding a Loop for a Game
راه اندازی Basic Unity UI و Display
Setting up Basic Unity UI and Display
بحث در مورد ورودی ماوس
Discussing Mouse Input
ایجاد عملکرد برای یک بازی با ورق
Creating Functionality for a Card Game
نوشتن منطق هوش مصنوعی
Writing AI Logic
ساخت صحنه های جدید و وصل کردن آنها به یک ساختمان
Making New Scenes and Attaching Them to a Build
بحث در مورد منطق بازی
Discussing Game Logic
برنامه نویسی یک دکمه قابل کلیک
Programming a Click-able Button
آماندا لانگ یک مبشر فنی برای مایکروسافت است که در فیلادلفیا زندگی می کند. او منتقد بازی، طراح بازی و دارای گواهینامه MSP در Microsoft Azure Cloud Computing است. او در www.secondtruth.com و www.tap-repeatedly.com وبلاگ می نویسد، جایی که در مورد فرآیندهای توسعه و تحقیقات بازی می نویسد.
نمایش نظرات