نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این دوره ۱۲ ساعته، ما برداشت واقع بینانه خود را از یکی از صحنه های نمادین Spirited Away انجام خواهیم داد. این آموزش برای مبتدیان بلندر که قبلاً یک یا دو ویدیو را تماشا کرده اند و اکنون به دنبال گسترش دانش خود هستند ایده آل است. این دوره به 56 ویدیو تقسیم شده است که هر کدام به طور متوسط بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد، این دوره برای سهولت یادگیری و انعطاف پذیری طراحی شده است و به شما امکان می دهد با سرعت خود پیشرفت کنید. من آن را به سه بخش اصلی تقسیم کردم: مدل سازی، بافت سازی، و انیمیشن.
مدل سازی: در اینجا، من شما را از طریق فرآیند نصب افزونه های رایگان و ادغام میانبرهای مفید در گردش کار خود راهنمایی می کنم. شما در تکنیکهای مدلسازی مختلف، از جمله مدلسازی سطوح سخت، پاکسازی مش، و تنظیمهای اولیه گره هندسی، کاوش خواهید کرد.
Texturing : در مرحله بعد، ما انواع روش های بافت را بررسی می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بافت های تصویر را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید، بافت های رویه ای خود را ایجاد کنید، و نقاشی بافت را یاد بگیرید تا عمق و واقع گرایی را به رندرهای خود بیاورید.
انیمیشن: در مرحله آخر، یاد خواهید گرفت که چگونه صحنه خود را متحرک کنید و از رنگ پویا برای ایجاد یک انیمیشن موج مانند استفاده کنید.
برای دسترسی، تمام ترکیبسازیها نیز در بلندر انجام میشود، اما البته، اگر در After Effects مهارت دارید، خوشحالم که شما را به انجام این کار تشویق میکنم. منتظر نتایج شما هستم!
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
بافت دار کردن قطب
Texturing the Pole
مدلسازی قسمت جلویی قطار
Modeling The Front Part of The Train
جلبک نقاشی بافت قسمت 2
Texture Painting Algae Part 2
مدل سازی رابط های میانی
Modeling the Middle Connectors
بافت حصار قسمت 2
Texturing the Fence Part 2
بافت نقاشی ایستگاه
Texture Painting the Station
مدل سازی چرخ ها
Modeling the Wheels
بافت عنصر فلزی جلویی
Texturing the Front Metal Element
تمیز کردن جلو و ساختن قسمت بالایی
Cleaning the Front & Building the Top
افزودن ریل با استفاده از منحنی ها
Adding Rails Using Curves
مدل سازی تابلوی ایستگاه
Modeling the Station Sign
Building the Side - قسمت 1
Building the Side - Part 1
متحرک سازی قطار
Animating the Train
بافت حصار قسمت 1
Texturing the Fence Part 1
شروع شدن
Getting Started
بافت نشانه
Texturing the Sign
مدل سازی چراغ های جلو
Modeling the Front Lights
مدل سازی نور بالا
Modeling the Top Light
گسترش مش صاف کردن
Extending the Smoothing Mesh
ساخت یک بافت فلزی رویه ای
Making a Procedural Metal Texture
بافت تخته های قطار
Texturing the Train Planks
بافت ورودی
Texturing the Entrance
تمیز کردن صحنه
Cleaning Up the Scene
افزودن ویندوز و پاکسازی
Adding Windows & Cleaning Up
ساخت جبهه
Building the Front
تمیز کردن
Cleaning Up
مدل سازی ایستگاه
Modeling the Station
افزودن تصاویر مرجع
Adding Reference Images
مدل سازی ورودی
Modeling the Entrance
بافت لبه
Texturing Edgewear
مدل سازی تخته های چوبی
Modeling the Wooden Planks
بافت نقاشی تخته های مرطوب
Texture Painting the Wet Planks
تمیز کردن Side Mesh
Cleaning up the Side Mesh
ساخت قسمت پایین
Building the Lower Part
تمیز کردن توپولوژی
Cleaning Up the Topology
بافت سازی اجسام فلزی
Texturing Metal Objects
تکسچرینگ ویندوز
Texturing the Windows
ساخت درب ها
Making the Doors
کاهش توپولوژی مش
Reducing the Mesh Topology
مدل سازی اشیاء برتر
Modeling the Top Objects
تمیز کردن مش صاف
Cleaning Up the Smoothing Mesh
تمیز کردن مش جلو و اضافه کردن جزئیات
Cleaning Up the Front Mesh & Adding Details
Building the Side - قسمت 3
Building the Side - Part 3
اضافه کردن اصلاح کننده ها، تمیز کردن پنجره ها و کناره های ساختمان
Adding Modifiers, Cleaning Windows & Building Sides
بافت آسمان و آب
Texturing the Sky and Water
بافت سازی ایستگاه
Texturing the Station
بافت قسمت بالا و پایین
Texturing the Top and Bottom Parts
مدلسازی مش صاف کننده - قسمت جلویی
Modeling the Smoothing Mesh - Front Part
مدل سازی کانکتورهای جلو
Modeling the Front Connectors
پراکندگی تخته ها با استفاده از گره های هندسی
Scattering the Planks Using Geometry Nodes
جلبک نقاشی بافت قسمت 1
Texture Painting Algae Part 1
Building the Side - قسمت 2
Building the Side - Part 2
راه اندازی جلوه های ترکیبی
Setting up Compositing Effects
مدل سازی کناره ها و بالا
Modeling The Sides and Top
معرفی دوره
Course Introduction
بافت چراغ ها و تابلوی جلو
Texturing the Lights and Front Sign
متحرک سازی آب و رندر
Animating the Water & Rendering
سلام! نام من دارن است. من یک هنرمند سه بعدی و طراح وب با سابقه رسانه های دیجیتال و بازاریابی هستم. با تقریباً 4 سال تجربه در Blender و Cinema 4D، من انیمیشن های سه بعدی را هم به صورت حرفه ای برای مشتریانم و هم برای پروژه های شخصی خود ایجاد کرده ام.
من بهعنوان فردی که به خود فکر میکنم، چالشهایی را که برای یادگیری آنلاین مهارتهای جدید نیاز است، میدانم. بنابراین من مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن دانش، تجربه و درس های خود هستم تا به شما کمک کنم بر آن موانع غلبه کنید و مهارت های جدیدی به دست آورید.
نمایش نظرات