آموزش توسعه بازی موبایل Unity: طراحی رابط کاربری

Unity Mobile Game Development: User Interface Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش با طراحی گرافیک رابط کاربری یک بازی و همچنین نحوه آماده سازی این گرافیک ها برای آوردن به یونیتی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5, Illustrator CS5. در این آموزش با طراحی گرافیک رابط کاربری برای یک بازی و همچنین نحوه آماده سازی این گرافیک ها برای وارد کردن به Unity آشنا می شویم. ما با بحث در مورد نیازهای بازی خود از نظر گرافیک رابط کاربری و سپس یادگیری نحوه تنظیم یک سند در فتوشاپ برای طراحی آنها شروع می کنیم. در ادامه، چند استراتژی برای ساخت گرافیک را یاد می گیریم و برخی از مشکلات احتمالی را بررسی می کنیم. . در ادامه، در مورد وضعیت های مختلف یک گرافیک خاص و نحوه تنظیم فایل خود برای ذخیره سازی این نوع گرافیک ها کمی آسان تر خواهیم آموخت. بعد از اینکه تمام گرافیک های بازی ما ایجاد شد، تمرکز خود را روی آماده سازی آن ها برای Unity معطوف خواهیم کرد. ما در مورد موارد مهمی که باید هنگام برش و ذخیره فایل‌هایمان در نظر بگیریم، یاد خواهیم گرفت. سپس این دوره را با یادگیری نحوه مدیریت یونیتی با شفافیت و یادگیری برخی از گردش‌های کاری که برای تطبیق با آن نیاز داریم به پایان می‌رسانیم. پس از گذراندن این دوره، بینشی در مورد فرآیند ایجاد و ذخیره گرافیک رابط کاربری برای بازی موبایل ما به دست خواهید آورد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5، Illustrator CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

توسعه بازی موبایل Unity: طراحی رابط کاربری Unity Mobile Game Development: User Interface Design

  • شروع با طراحی رابط کاربری Getting Started with the User Interface Design

  • استراتژی های ساخت گرافیک رابط کاربری Strategies for Building User Interface Graphics

  • ساخت چندین حالت از یک گرافیک Building Multiple States of One Graphic

  • شکستن و ساختن گرافیک سوئیچ سلاح Breaking up and Building the Weapon Switch Graphic

  • ایجاد گرافیک منوی اصلی Creating the Main Menu Graphics

  • برش و ذخیره گرافیک رابط کاربری Cropping and Saving User Interface Graphics

  • ایجاد گرافیک رابط کاربری با شفافیت برای یونیتی Creating User Interface Graphics with Transparency for Unity

  • اصلاح گردش کار شفافیت برای اشیاء با تیرگی های متفاوت Modifying the Transparency Workflow for Objects with Varying Opacities

  • اصلاح گردش کار ما برای موارد خاص Modifying Our Workflow for Special Instances

نمایش نظرات

آموزش توسعه بازی موبایل Unity: طراحی رابط کاربری
جزییات دوره
1h 41m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.