نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
شبیه سازی و ارائه اقیانوس قسمت بزرگی از FX است و می تواند یک چالش باشد. این دوره کل مراحل را از ابتدا تا انتها طی می کند. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2015 ، Maya 2016 و 2017 ، Arnold for Maya 2016. بیاموزید چگونه برای پروژه بعدی خود یک اقیانوس RealFlow را در مایا ارائه دهید. در این دوره ، با ارائه یک RealFlow Ocean در مایا ، یک صحنه اقیانوس را از ابتدا تا انتها در یک محیط تولید خواهید داشت. در ابتدا ، شما می توانید شبیه سازی در Realflow ، جابجایی ، پاشش و کف و رندر را در مایا کشف کنید. در مرحله بعد ، شما RealFlow RenderKit ، Ray Ray و Arnold را در مایا 2016 و 2107 کشف خواهید کرد. سپس ، برخی از مشکلات مکرر که هنگام انجام FX در تولید بوجود می آیند که شما نیاز به حل آنها دارید و راه حل دارید ، مواجه خواهید شد. سرانجام ، شما نه تنها یادگیری و ایجاد اقیانوس ها را یاد خواهید گرفت بلکه برخی از مشکلات پیش آمده ، اشکالات و محدودیت های موجود در این نرم افزار را که می تواند مقدار قابل توجهی از وقت با ارزش را ذخیره کند ، حل می کند. پس از پایان دوره ، مهارت های لازم برای ایجاد صحنه های اقیانوس و حل و جلوگیری از مشکلات در آینده را خواهید داشت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
شبیه سازی اقیانوس در RealFlow
Simulating an Ocean in RealFlow
-
تنظیم و مقیاس گذاری صحنه ما برای RealFlow و ذخیره هندسه
Setting up and Scaling Our Scene for RealFlow and Caching out Geometry
-
تنظیم صحنه هیبریدو در RealFlow
Setting up a Hybrido Scene in RealFlow
-
شبیه سازی اولین پاس
Simulating a First Pass
-
افزودن Daemons به شبیه سازی و شبیه سازی گذر دوم
Adding Daemons to the Simulation and Simulating a Second Pass
نقشه های شبیه سازی و جابجایی با وضوح بالا
High Resolution Simulation and Displacement Maps
-
شبیه سازی شبیه سازی با وضوح بالا
Simulating the High Resolution Simulation
-
ایجاد RealWave برای تجسم جابجایی ما
Creating a RealWave to Visualize our Displacement
-
شبیه سازی نقشه های جابجایی در یک صحنه ترکیبی با وضوح پایین
Simulating Displacement Maps in a Low Resolution Hybrid Scene
شبیه سازی Splash و Foam
Simulating Splash and Foam
-
تنظیم Splash و Foam
Setting up the Splash and Foam
-
پیش نمایش انتشار از دامنه و شبیه سازی Splash/کف
Previewing the Emission from the Domain and Simming the Splash/foam
رندر با RealFlow RenderKit در مایا 2016 و آرنولد
Rendering with the RealFlow RenderKit in Maya 2016 and Arnold
-
ذرات ما را بیاورید و مش ایجاد کنید
Bringing in Our Particles and Creating a Mesh
-
اضافه کردن جابجایی به مش
Adding Displacement to the Mesh
-
گسترش اقیانوس
Extending the Ocean
-
صحنه و آرنولد با چراغ
Setting up and Arnold Scene with Lights
-
راه اندازی Shaders در آرنولد
Setting up Shaders in Arnold
-
ذرات Splash/کف را وارد کنید و در Arnold رندر کنید
Bringing in our Splash/foam Particles and Rendering in Arnold
رندر با RealFlow RenderKit در مایا 2016 و پرتوی ذهنی
Rendering with the RealFlow RenderKit in Maya 2016 and mental ray
-
تنظیم Shaders در اشعه ذهنی با سرعت یا Vorticity
Setting up Shaders in mental ray with Velocity or Vorticity
-
ذرات Splash/کف را به صورت Volume و Rendering وارد کنید
Bringing in our Splash/foam Particles as Volumes and Rendering
-
ذرات و رندرهای Splash Meshing
Meshing Splash Particles and Rendering
ارائه با پلاگین RealFlow در مایا 2017 و آرنولد
Rendering with the RealFlow Plugin in Maya 2017 and Arnold
-
ساخت مش در RealFlow
Building a Mesh in RealFlow
-
مش RealFlow را وارد کرده و سایه بان و روشنایی را تنظیم کنید
Bringing in our RealFlow Mesh and Setting up the Shader and Lighting
-
رندر ذرات به صورت ذرات استاندارد و به صورت حجم
Rendering Particles as Standard Particles and as Volumes
نمایش نظرات