آموزش بازی Character Rigging برای مبتدیان در مایا

Game Character Rigging for Beginners in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این دوره مسیر شما برای ساختن ریگ شخصیت های بازی جذاب و شگفت انگیز است که به عنوان یک کار حرفه ای می ایستد. چه برای بازی های خودتان و چه برای پروژه های افراد دیگر.

یادگیری ریگ سه بعدی هنگام انجام آن توسط خودتان می تواند بسیار گیج کننده و وقت گیر باشد، به آن بهینه سازی ریگ های شخصیت خود برای استفاده در موتورهای بازی اضافه کنید. به همین دلیل من تمام وقت و تلاش خود را برای ساختن این دوره جامع در مورد تقلب شخصیت های بازی در مایا اختصاص داده ام. من می‌خواهم فرآیند یادگیری را برای شما آسان کنم و تمام ابزارها و مفاهیم تقلب را در ویدیوهای بسیار دقیق مرور کنید.

در طول این دوره، همزمان با یادگیری تکنیک‌های مناسب برای ایجاد ریگ‌های کارآمد و انعطاف‌پذیر آماده انیمیشن در داخل هر موتور بازی مورد نظر شما با محبوب‌ترین و قدرتمندترین هنرهای سه بعدی، تمام اصول اولیه ریگ کردن از A تا Z را بررسی می‌کنیم. برنامه، "Autodesk Maya"

به عنوان نرم افزار استاندارد انیمیشن سه بعدی صنعت، یادگیری Autodesk Maya یک مهارت عالی است که به شما کمک می کند در صنعت فیلم، موسیقی و بازی شغلی پیدا کنید. در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد یک کاراکتر کامل بهینه سازی شده برای موتورهای بازی را از ابتدا یاد خواهید گرفت.

مبتدی به دنیای 3D Rigging و صنعت بازی؟

ما بسیار ساده شروع می کنیم، بنابراین نیازی به تجربه قبلی از Autodesk Maya ندارید! با آموزش های آنلاین ما، از آنچه می توانید به دست آورید شگفت زده خواهید شد. ما معتقدیم که یادگیری مبتنی بر پروژه بهترین راه برای یادگیری تقلب سه بعدی برای بازی های داخل Autodesk Maya است.

با انجام پروژه های دنیای واقعی بیاموزید!

این دوره مبتنی بر پروژه است، بنابراین مهارت‌های جدید خود را بلافاصله در مدل‌های سه بعدی واقعی به کار می‌گیرید.
در این دوره، ما یک ریگ کاراکتر کامل ایجاد می‌کنیم که در آن روش‌های استاندارد صنعت برای ایجاد کاراکتر ریگ را یاد خواهید گرفت. برای بازی‌هایی که در طول سال‌ها تجربه خود در صنعت بازی آن‌ها را اصلاح کرده‌ام.

اطلاعات به روشی "تصویر بزرگ" آموزش داده می‌شوند تا بتوانید مدل‌های شخصیت دوپا خود را دنبال کنید و در حین ایجاد محصولات خود یاد بگیرید. با این حال، اگر شما مدل خود را ندارید، مدل نشان داده شده در آموزش را ارائه خواهم کرد.

من می‌خواهم فرآیند یادگیری را برای شما آسان کنم و همه ابزارها و مفاهیم تقلب را پوشش دهد. تمام فایل‌های پروژه و همچنین منابع و منابع اضافی شامل خواهند شد - هرگز گیر نخواهید کرد!

بهترین قسمت؟

در پایان دوره، شما واقعاً از مهارت‌های خود الهام خواهید گرفت و در استفاده از Autodesk Maya مطمئن خواهید بود. راهی که ما را برای هر چیزی که مایا یا زندگی به سرمان بیاورد آماده می کند!

همه در نوک انگشتان شما فورا. این چیزی است که در بسته نیز موجود است:

  • ویدیوهای به روز با کیفیت HD، که جستجو و ارجاع آنها آسان است
  • بیش از 13 ساعت آموزش آسان برای دنبال کردن
  • فایل های پروژه قابل دانلود برای هر مرحله از دوره (راه حل ها شامل)
  • پشتیبانی ممتاز (Q A) برای کمک به شما در گذراندن دوره

پشتیبانی Premium

من در تمام طول دوره در دسترس شما خواهم بود، بنابراین در صورت مواجهه با هر مشکلی برای من پیام ارسال کنید. من به شما کمک می‌کنم در اسرع وقت آن را از طریق Udemy حل کنید.
علاوه بر این، می‌توانید از پشتیبانی کلاس جهانی ما از سوی سایر دانش‌آموزان و مربیانی که به طور مرتب در انجمن‌ها حضور دارند، بهره‌مند شوید.

این دوره برای شما مناسب است اگر...

... شما می خواهید درک درست و عمیقی از ساخت و سازهای سه بعدی و انیمیشن در رابطه با بازی ها به دست آورید.

... شما سعی کرده اید ریگینگ در مایا را یاد بگیرید، اما: 1) هنوز واقعاً مایا را درک نمی کنید، یا 2) هنوز مطمئن نیستید که شخصیت های خود را تقلب کنید

... شما از قبل اصول تقلب سه بعدی را می دانید اما به دنبال موضوعات پیشرفته تری هستید. این دوره شامل تکنیک های عالی و بسیار مفید اضافی برای بهینه سازی ریگ های خود برای موتورهای بازی است!

... شما می خواهید با ریگ سه بعدی و ایجاد انیمیشن برای بازی ها با استفاده از maya شروع کنید: Autodesk Maya یک نرم افزار عالی و بسیار قدرتمند برای تقلب سه بعدی و انیمیشن است!

برای تفریح ​​آماده هستید؟

اگر چنین است، پس از همین امروز این ماجراجویی را شروع کنید و به من و بیش از 10000 انیماتور دیگر در تنها دوره آموزشی 3 بعدی ریگینگ که هرگز نیاز خواهید داشت بپیوندید!

من مشتاقانه منتظر دیدار شما در دوره هستم! به یاد داشته باشید که ساخت و ساز سه بعدی و انیمیشن همه چیز سرگرم کننده است. منحنی یادگیری ممکن است شیب دار باشد اما فقط یک منحنی است و همه ما می توانیم از آن عبور کنیم. در طول مسیر از آن لذت ببرید!

سلام به همه،

لطفاً، قبل از ادامه دوره، مطمئن شوید که فایل‌های تمرین موجود در اینجا با این مقاله را دانلود کنید تا در صورت تمایل بتوانید با من همراه باشید.

برای هر سخنرانی یک فایل شروع پیدا خواهید کرد که من در ابتدای هر درس از آن استفاده می‌کنم و همچنین اگر می‌خواهید به آن مراجعه کنید، یک فایل تکمیل شده حاوی تکالیف تکمیل‌شده برای آن درس است.

من تکلیف مدل پروژه شما را نیز گنجانده ام که پس از اتمام دوره، مهارت های جدید خود را در آن به کار خواهید برد.

به سلامتی،

آناس چرکاوی


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 60 ایجاد کنترل های آرنج و زانو 60 Creating Elbow and Knee Controls

  • 01 تقلب چیست 01 What's Rigging

  • 39 کار با ویرایشگر اجزا 39 Working with The Components Editor

  • 46 انعکاس وزن های پوست 46 Mirroring Skin Weights

  • 64 محدود کردن کنترل بازو و پا 64 Constraining The Arm and Foot Controls

  • 31 مقدمه ای برای نقاشی وزن های پوست 31 Intro to Painting Skin Weights

  • 30 مقدمه برای چسباندن پوست های صاف 30 Intro to Binding Smooth Skins

  • 42 اصلاح تغییر شکل های بازو 42 Correcting the Arm Deformations

  • 24 Mirrong The Arm Chain 24 Mirrong The Arm Chain

  • مقدمه و مروری بر دوره Introduction and Course Overview

  • 36 معرفی ابزار وزنه های پوست چکشی 36 Introducing The Hammer Skin Weights Tool

  • 67 کار با ویژگی های سفارشی 67 Working with Custom Attributes

  • 19 ایجاد مفاصل بازو با استفاده از روش های مختلف 19 Creating the Arm Joints Using Different Method

  • 63 استفاده از محدودیت هدف برای تنظیم کنترل های چشم 63 Using Aim Constraint to Setup Eye Controls

  • 10 جهت گیری مفاصل محلی در مقابل جهانی 10 Local vs World Orientation of Joints

  • 22 تغییر نام مفاصل انگشت 22 Renaming The Finger Joints

  • 47 نحوه عملکرد کنترل های انیمیشن 47 How Animation Controls Work

  • 58 کنترل بازوی ساختمان 58 Building Arm Controls

  • 02 آشنایی با رابط مایا 02 Getting familiar with maya's interface

  • 59 محدودیت والد کنترل های انیمیشن 59 Parent Constraint The Animation Controls

  • 27 اضافه کردن مفاصل پلک 27 Adding Eyelid Joints

  • 06 هدف شخصیت 06 Character Purpose

  • 23 افزودن سیستم IK به Arm 23 Adding The IK System to Arm

  • 12 تفاوت بین سیستم های FK و IK 12 Difference between FK and IK Systems

  • 69 افزودن یک ویژگی چشمک زن 69 Adding a Blinking Feature

  • 51 اضافه کردن کنترل ستون فقرات 51 Adding Spine Controls

  • 65 تنظیم سلسله مراتب مناسب برای کنترل کننده های فیزیکی 65 Setting Up Proper Hierarchies For The Physical Controllers

  • 61 تنظیم کنترل آرنج و زانو 61 Setting Up Elbow and Knee Controls

  • 72 محدود کردن مفاصل معکوس پا 72 Constraining The Inverse Foot Joints

  • 18 کار بر روی مفاصل بازو 18 Working on The Arm Joints

  • 26 ایجاد مفاصل چشم 26 Creating Eye Joints

  • 33 پوست دادن به شخصیت ما 33 Skinning Our Character

  • 71 ساخت مفاصل پا معکوس 71 Building Inverse Foot Joints

  • 03 تنظیم صحنه 03 Scene Setup

  • 45 رفع تغییر شکل آونگ 45 Fixing Pendulum Deformations

  • 75 نتیجه گیری و تکلیف شما 75 Conclusion and Your Assignment

  • 74 نهایی کردن کاراکتر ما 74 Finalizing Our Character Rig

  • 08 معرفی مفاصل 08 Introducing Joints

  • 55 ایجاد کنترل های گردنبند 55 Creating Necklace Controls

  • 37 کار با ابزار وزنه پوست چکشی 37 Working with The Hammer Skin Weights Tool

  • 13 افزودن سیستم IK به پای شخصیت ما 13 Adding IK System to Our Character's Leg

  • 53 ساختن کنترل گردن 53 Building The Neck Control

  • 68 معرفی جعبه محاوره ای کلید تنظیم شده 68 Introducing the Set Driven Key Dialog Box

  • 66 سازماندهی صحنه ما 66 Organizing Our Scene

  • 17 اضافه کردن مفاصل گردن، سر و فک 17 Adding The Neck, Head and Jaw Joints

  • 44 اصلاح تغییر شکل های پوست بدن 44 Refinining The Body Skin Deformations

  • 04 درک تبدیل شی 04 Understanding Object Transforms

  • 70 کنترل انگشتان 70 Controlling The Fingers

  • 35 اصلاح تغییر شکل های پوست با استفاده از ابزار وزن پوست رنگ 35 Refining Skin Deformations using Paint Skin Weights Tool

  • 28 اضافه کردن اتصالات گردنبند 28 Adding The Necklace Joints

  • 43 اصلاح تغییر شکل های مچ دست و انگشتان 43 Refining Wrist and Fingers Deformations

  • 15 اضافه کردن استخوان لگن 15 Adding The Pelvis Bone

  • 56 ایجاد کنترل های ترقوه 56 Creating Clavicle Controls

  • 32 چرا پوست انداختن در این نقطه از زمان؟ 32 Why Skinning At This Point Of Time

  • 20 افزودن مفصل ترقوه 20 Adding a Clavicle Joint

  • 11 ایجاد مفاصل پا 11 Creating The Leg Joints

  • 41 تغییر شکل پلک ها 41 Deforming the Eyelids

  • 25 اضافه کردن The Shoulde Protector Joint 25 Adding The Shoulde Protector Joint

  • 49 کنترل پای ساختمان 49 Building Leg Controls

  • 50 ایجاد کنترل لگن 50 Creating The Pelvis Control

  • 09 بیشتر در مورد مفاصل 09 More on joints

  • 62 ایجاد کنترل های چشمی 62 Creating Eye Controls

  • 40 اصلاح تغییر شکل های سر 40 Refining the Head Deformations

  • 16 ساختن استخوان های ستون فقرات 16 Building Spine Bones

  • 52 ساخت مرکز کنترل ثقل 52 Building The Center Of Gravity Control

  • 21 اضافه کردن مفاصل انگشت 21 Adding The Finger Joints

  • 34 افزودن یا حذف مفاصل نفوذی 34 Adding or Removing Influence Joints

  • 14 آینه کاری مفاصل پا 14 Mirroring The Leg Joints

  • 38 معرفی ویرایشگر اجزا 38 Introducing The Components Editor

  • 57 اضافه کردن کنترل محافظ شانه 57 Adding The Shoulder Protector Control

  • 07 درک سلسله مراتب اشیاء 07 Understanding Object Hierarchies

  • 73 تکمیل سیستم رول پا معکوس 73 Finishing The Inverse Foot Roll System

  • 29 سازماندهی صحنه ما 29 Organizing our Scene

  • 54 ساخت کنترل سر و فک 54 Building The Head and Jaw Controls

  • 05 کار با لایه های نمایشگر 05 Working with Display Layers

  • 48 ساختن کنترل جهانی 48 Building The Global Control

نمایش نظرات

آموزش بازی Character Rigging برای مبتدیان در مایا
جزییات دوره
13h 11m
76
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
91
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anass Cherkaoui Anass Cherkaoui

هنرمند سه بعدی و طراح گرافیک

سلام، نام من آناس چرکائوی است، من یک مربی دیجیتال هستم و علاقه زیادی به طراحی سه بعدی و گرافیک دارم.

به یاد می‌آورم که از صفر شروع کنم، به خودم بیاموزم و شبانه روز برای کسب مهارت‌های لازم برای ساختن حرفه‌ام تلاش کنم. و این چیزی است که من را وادار می کند تا تصمیم بگیرم در اینجا در Skillshare تدریس کنم.

با Skillshare، من واقعاً می‌توانم دانش و تجربه‌ای را که در چند سال گذشته به دست آورده‌ام به اشتراک بگذارم و به تعداد زیادی از مردم که بتوانم یاد بگیرند چگونه هنرمندان سه بعدی باشم، کمک کنم.

من به شما به روشی ساده و سرگرم کننده آموزش خواهم داد. برای من، یادگیری باید آسان باشد بدون توجه به اینکه در چه سطح مهارتی هستید، و باید از انجام آن لذت ببرید.

اگر دوست دارید چیزها را به سرعت و به طور کامل یاد بگیرید و دوست دارید در راه سرگرمی زیادی داشته باشید، پس با اشتیاق و انرژی من در طول درس های دوره ام، مطمئن هستم که در سفر خود به این کشور لذت خواهید برد. دنیای سه بعدی.

من مشتاقانه منتظر هستم که اول دوست شما باشم، سپس مربی و مربی شما، و منتظر کمک شما هستم و به همه سوالات شما به موقع پاسخ می دهم.