نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
دارایی های دیجیتال به سرعت برای هنر سه بعدی ، VFX و تولید محتوای بازی محبوب می شوند. این دوره شما را در استفاده از یکی از اصلی ترین ابزارهای ایجاد دارایی صنعت ، Houdini ، سرعت می بخشد. نرم افزار مورد نیاز: هودینی 15. ایجاد و استفاده از دارایی های دیجیتال مهارتی اساسی است که می خواهید در کارنامه خود داشته باشید اگر می خواهید اثری با کیفیت بالا تولید کنید. این دوره ، مقدمه ای بر دارایی های دیجیتال Houdini ، به شما یاد می دهد که چگونه برای هر خط لوله تولیدی دارایی های حرفه ای و قابل استفاده ایجاد کنید. اول ، شما روی کار هوشمندانه و نه سخت تمرکز خواهید کرد و بهترین گردش ها و روش ها را تنظیم می کنید تا بتوانید هرچه بیشتر کارآمد باشید. در مرحله بعدی ، UI دارایی ها را ایجاد ، به روز کرده و اصلاح می کنید. سرانجام ، شما در واقع دارایی های خود را ایجاد کرده و آنها را برای ارائه تنظیم می کنید. با پایان این دوره ، دانش لازم برای ایجاد دارایی های دیجیتال با کیفیت بالا و با ظاهری حرفه ای را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
دارایی دیجیتال CaveStones
CaveStones Digital Asset
-
Cave و Paint ایجاد کنید
Create Cave and Paint
-
ایجاد دارایی: پایتون را اضافه کنید
Create Asset: Add Python
-
با استفاده از گره Divide
Using the Divide Node
-
افزودن سنگهای راهنما
Adding Guide Stones
-
زیر مجموعه های نهایی را اضافه کنید
Add Final Subdivisions
-
انتقال ویژگی
Attribute Transferring
-
هندسه پارتیشن بندی
Partitioning Geometry
سنگ های غار را تمام کنید
Finish Cave Stones
-
هوشمند کار کردن
Working Smart
-
از Delete SOP استفاده کنید
Use the Delete SOP
-
Asset UI را به روز کنید
Update the Assets UI
-
تصحیح رابط کاربری Assets
Refine the Assets UI
-
زیرمجموعه ها ، دارایی ها ، گروه ها
Subdivisions, Assets, Groups
-
زیرمجموعه مرحله یک
Stage One Subdivision
-
رفع تکرارهای روان کننده
Fixing Your Smoothing Iterations
-
کار خود را آزمایش کنید
Test Your Work
دارایی بلورهای غار
Cave Crystals Asset
-
دارایی را تنظیم کنید
Setup the Asset
-
گره پراکنده
Scatter Node
-
کریستال را اضافه کنید
Add the Crystal
-
یک بلوم ایجاد کنید
Create a Bloom
-
کپی و تصادفی سازی کنید
Copy and Randomize
-
بیشتر تصادفی
More Randomness
-
رمپ و اریب
Ramp and Bevel
-
سازماندهی رابط کاربر
Organize the UI
-
تست نهایی دارایی دیجیتال CaveCrystal
Final Testing of CaveCrystal Digital Asset
اتمام صحنه غار
Finishing the Cave Scene
-
Houdini را برای ارائه راه اندازی کنید
Setup Houdini for Rendering
-
دارایی ها را تنظیم کنید
Adjust the Assets
-
لیست برداشت را تنظیم کنید
Setup a Take List
-
روی غار نقاشی کنید
Paint on the Cave
-
مواد را به سنگها اضافه کنید
Add Materials to the Stones
-
روی بلورها نقاشی کنید
Paint on the Crystals
-
مواد را به بلورها اضافه کنید
Add Materials to the Crystals
-
صحنه را روشن و رندر کنید
Light and Render the Scene
نمایش نظرات