آموزش کارشناسی ارشد مدل سازی قطعات چند بدنه در SolidWorks

Master Modeling Multi-Body Parts in SolidWorks

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این دوره ها ، ما با استفاده از تکنیک های مختلف ، یک فرمان چند بدنه را به طور کارآمد در SolidWorks مدل می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: SolidWorks 2015، Illustrator CS5. در طول این دوره ها ، ما با استفاده از تکنیک های مختلف ، به طور کارآمد یک فرمان چند بدنه را در SolidWorks مدل می کنیم. ما تنظیمات مختلف گزینه ها و میانبرهایی را که باعث افزایش کارایی مدل سازی شما می شوند را پوشش خواهیم داد ، همچنین از تعدادی ابزار مدل سازی جامد و سطحی استفاده خواهیم کرد. سپس ما مجموعه ای از تمام اجزا را ایجاد کرده و گرافیک را با استفاده از Adobe Illustrator اضافه خواهیم کرد. در پایان این آموزش ، شما با موفقیت یاد گرفته اید که چگونه با استفاده از SolidWorks ، مدل کنید و قسمت چند بدنه را استاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: SolidWorks 2015 ، Illustrator CS5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کارشناسی ارشد مدل سازی قطعات چند بدنه در SolidWorks Master Modeling Multi-Body Parts in SolidWorks

  • بررسی گزینه ها در SolidWorks Exploring Options in SolidWorks

  • راه اندازی کلیدهای میانبر و اشاره ها Setting up Hotkeys and Mouse Gestures

  • تنظیم کلید S و نوارابزارها Setting up the S-key and Toolbars

  • استفاده از پنجره اسناد اخیر Utilizing the Recent Documents Window

  • قرار دادن طرح فرمان ما Laying out Our Steering Wheel Design

  • با استفاده از Replace Face Feature Using the Replace Face Feature

  • بحث در مورد ویژگی پر کردن سطح Discussing the Surface Fill Feature

  • تقویت فرمان ما Enhancing Our Steering Wheel

  • افزودن جزئیات خاتم Adding Inlay Detail

  • استفاده از ویژگی سطح سطح Utilizing the Ruled Surface Feature

  • ایجاد دکمه ها با ویژگی Split Creating Buttons with the Split Feature

  • بررسی گزینه Hold Line Exploring the Hold Line Option

  • تقویت طراحی فرمان ما Enhancing Our Steering Wheel Design

  • گلوله باران مسکن اصلی Shelling out the Main Housing

  • افزودن فیله های جزئیات Adding Detail Fillets

  • ایجاد گرافیک دکمه در Illustrator Creating Button Graphics in Illustrator

  • ایجاد یک مجموعه مدل اصلی با قطعات منفرد Creating a Master Model Assembly with Individual Parts

  • بررسی مزایا و معایب مدل سازی اصلی Exploring the Benefits and Drawbacks of Master Modeling

  • تغییر مکان فیله ها از مدل اصلی Relocating Fillets from the Master Model

نمایش نظرات

آموزش کارشناسی ارشد مدل سازی قطعات چند بدنه در SolidWorks
جزییات دوره
3h 14m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Dave Prince
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dave Prince Dave Prince

دیو پرینس یک طراح صنعتی حرفه ای است ، متولد ، بزرگ شده ، تحصیل کرده و در غرب میانه آمریکا کار می کند. او با حدود هشت سال تجربه به عنوان یک طراح صنعتی ، در یک شرکت مشاوره کوچک ، هر دو نقش شرکتی کوچک و بزرگ ، و همچنین طراحی مستقل و عکاسی کار کرده است. او دانش تخصصی در زمینه SOLIDWOKS ، KeyShot و Adobe Suite را دارد و از انجام مهارت های فنی خود لذت می برد. این دانش و طرز تفکر به او کمک کرده است تا بسیار کارآمد ، دقیق و پاسخگو باشد و همین امر باعث می شود او سرمایه ای ارزشمند در هر یک از نقش های حرفه ای خود باشد. هنگامی که دیو کار نمی کند ، او لذت می برد کیلومترها با دوچرخه خود ، به گشت و گذار در اطراف خود عکس ، فیلم ، خواندن ، و لذت بردن از آبجو صنایع دستی خوشمزه با شرکت و گفتگو خوب است.