آموزش کاوش ابزارهای توپولوژی 3ds Max

Exploring 3ds Max Topology Tools

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره تفاوت توپولوژی فیلم و توپولوژی بازی را به شما آموزش می دهد. نگاهی به ابزار مدل سازی Graphite از 3ds Max خواهید انداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2017. آیا تاکنون برای درک توپولوژی درون 3ds Max مشکلی داشته اید؟ اگر چنین است ، این دوره عالی برای شماست. در این دوره ، با کاوش 3ds Max Topology Tools ، اصول توپولوژی و نحوه کار صحیح با آن برای تحقق اهداف خود را خواهید آموخت. ابتدا تفاوت بین توپولوژی در فیلم ها و بازی های ویدیویی را کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، ابزارهای توپولوژی را در پانل ابزار مدل سازی گرافیت کشف کرده و LOD ها را برای یک کاراکتر از قبل جعل شده ایجاد می کنید. در آخر ، شما یک گلدان با استفاده از splines داخل 3ds Max ایجاد خواهید کرد و همچنین متن spline را به هندسه واجد شرایط تبدیل می کنید که می تواند در سایر بسته های مجسمه سازی اصلاح و مجسمه سازی شود. هنگامی که با این دوره 3ds Max 2017 به پایان رسید ، نه تنها درک بهتری از نحوه عملکرد توپولوژی در داخل 3ds Max خواهید داشت ، بلکه همچنین نحوه کار با مدل های تقلبی و چگونگی حل مشکلاتی که هنگام انجام آن با آن روبرو خواهید شد را درک خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شناخت انواع مختلف توپولوژی برای تولید Understanding the Different Types of Topology for Production

  • مقدمه Introduction

  • توپولوژی در بازی ها Topology in Games

  • توپولوژی در فیلم ها و تبلیغات تجاری Topology in Movies and Commercials

کاوش در ابزارهای مدل سازی گرافیت 3ds Max Exploring 3ds Max's Graphite Modeling Tools

  • ایجاد اولیه اولیه و تبدیل آن به پلی قابل ویرایش Creating a Basic Primitive and Converting It to Editable Poly

  • صحبت کردن در مورد تفاوت بین Vertices Edges Borders و چند ضلعی ها Talking About the Difference Between Vertexies Edges Boarders and Polygons

  • نگاهی سریع به مفهوم استفاده از TurboSmooth در مشهای ما Quick Look at the Concept Behind Using TurboSmooth on Our Meshes

  • صحبت در مورد اهمیت لبه های اضافی هنگام استفاده از TurboSmooth Talking About the Importance of Additional Edges When Using TurboSmooth

  • نگاهی عمیق تر به لبه ها و نحوه تبدیل لبه ها در داخل 3ds Max Taking Deeper Look in to Edges and How to Turn Edges Inside 3ds Max

  • تغییر وضعیت و نگاه اول به صفحه مدل سازی گرافیت Toggling and Taking First Look at the Graphite Modelings Panel

  • کاوش در ابزارهای انتخاب سریع و ابزار انتخاب نرم Exploring the Quick Selection Tools and Soft Selection Tools

  • استفاده از تعدیل کننده های اضافی ویرایش پلی و ایجاد سریع توپولوژی Applying Additional Edit Poly Modifiers and Quick Topology Generation

  • ابتدا به اصلاح تغییر و روش سریع تبدیل آنها بین vertexies و Edges نگاه کنید First Look at Modify Selection and Fast Way to Convert Them Between Vertexies and Edges

  • بررسی انتخاب چهره پشت ، تکرار اصلاح کننده و گزینه MeshSmooth در صفحه گرافیت Exploring Back Face Selection, Modifier Repetition, and MeshSmooth Option in the Graphite Panel

  • درک اینکه چه محدودیتی در 3ds Max وجود دارد و صحبت در مورد گروههای روان Understanding What Constraints in 3ds Max Are and Talking About Smooth Groups

  • عمیق تر به ویژگی تراز نگاه کنید و ببینید که چگونه کار می کند Deeper Look at the Align Feature and See How It Works

  • ایجاد سطوح مختلف جزئیات برای حوزه اصلی ما Creating Different Levels of Detail for Our Basic Sphere

  • با نگاهی عمیق تر و مقایسه ویژگی Tessellate در صفحه گرافیت و همچنین ویژگی موجود در لیست اصلاح کننده ها Taking Deeper Look and Comparing the Tessellate Feature in the Graphite Panel as Well the One in the Modifier List

کاوش در ابزارهای Freeform گرافیت Exploring Graphite Freeform Tools

  • صادرات مش بیگانه ما از ZBrush به 3ds Max Exporting Our Alien Mesh from ZBrush to 3ds Max

  • آماده سازی سر بیگانه ما برای معاینه بینی Preparing Our Alien Head for Retopology

  • تنظیم تقارن روی مش جدید ما Setting up the Symmetry on Our New Mesh

  • یادگیری توابع اساسی عملکرد گسترش Learning the Basic Functions of Extend Function

  • درک تفاوت بین تغییر و تغییر Understanding the Difference Between Conform and Shift

  • بررسی نحوه استفاده از اشکال در گردش کار ما Exploring How to Use Shapes in Our Workflow

  • آموزش استفاده از Offset Surface و Push/pull Learning to Use Offset Surface and Push/pull

  • آموزش استفاده از برانچ و نحوه استفاده از Pinch/spread Learning to Use Brunches, and How to Use Pinch/spread

ایجاد LOD در یک مدل تقلبی Creating LODs on a Rigged Model

  • آماده سازی مش بیگانه تقلبی ما برای ایجاد LODs Preparing Our Rigged Alien Mesh to Create LODs

  • اضافه کردن اولین LOD ما Adding Our First LOD

  • افزودن فرزند دوم Adding Our Second LOD

  • در حال بررسی بچه های خود Checking Our LODs in Motion

کار با Splines Working with Splines

  • ایجاد یک شکل با استفاده از Splines Creating a Shape Using Splines

  • ایجاد یک گلدان پایه با استفاده از Splines Creating a Basic Vase Using Splines

  • بهینه سازی و افزودن پوسته به گلدان ما Optimizing and Adding Shell to Our Vase

  • اضافه کردن دسته به گلدان ما با استفاده از Splines Adding Handles to Our Vase Using Splines

  • اضافه کردن حلقه های پشتیبانی به گلدان ما برای سفت کردن اشکال Adding Supporting Loops to Our Vase to Tighten up the Shapes

  • شکستن شبح گلدان ما با استفاده از شیفت Breaking the Silhouette of Our Vase Using Shift

  • xForming و استفاده از اصلاح کننده FFD روی گلدان ما xForming and Using FFD Modifier on Our Vase

  • متن اصلی ما را واجد شرایط و تبدیل آن به هندسه کنید Qualifying Our Basic Text and Turning It into Geometry

نمایش نظرات

آموزش کاوش ابزارهای توپولوژی 3ds Max
جزییات دوره
3h 2m
38
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.1 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Valentin Yovchev Valentin Yovchev

Valentin Yovchev به عنوان تجسم دهنده 3D کار کرده و دو مدل شخصیت از موجودات و ربات ها را برای صنعت بازی خلق کرده است. و همچنین انجام مفاهیم سه بعدی به عنوان یک فریلنسر. او بیشتر به عنوان فریلنسر روی پروژه های مختلف بازی کار کرده است و همچنین نمونه های اولیه ای برای اسباب بازی ها ساخته است. در حال حاضر او به عنوان یک ژنرالیست 3D/شخصیت شخصیت در Kitmaker Entertainment کار می کند.